Haha huh dus alle kinderen zijn tokkie tenzij ze in van die gekrompen volwassenenkleren lopen???
Edit: of allemaal coördinerend in aardetinten, terracotta en dead salmon zodat ze matchen met de instafeed!!!
Ik heb een collega. Net bevallen van haar vierde kind. Werkelijk ALLESSSS in haar huis is beige/bruin/terracotta. Alles. Kleding tot meubels, tot pannenlappen tot theedoeken, tot servies tot bloemen, en dus ook al het speelgoed van de kinderen is van hout. Vreselijk. Ik kwam aanzetten met fel paarse bloemen, denk dat ze die na mijn bezoek direct in de kliko heeft gegooid. 
Dit soort kleurenpatroon?
Het is niet heel spannend maar ik vind het juist fijn als mensen zulke rustige kleuren hebben in hun huis.
Dat vorige huis van de Huismuts vond ik ook prettig om te zien.
Ik houd zelf echt niet van al die prikkels van verschillende kleuren en vind veel kleur ook zo schreeuwerig. Denk dat ik mijn hypothetische kinderen misschien ook maar opzadel met speelgoed van hout😂
Poor mams Gregor ben je 
die kleur van cynthia is toch gewoon verwassen rood met een streep zwart?
ik snap er geen biet van waarom zou je ermee rond lopen laat staan voor betalen
en ik wilde nog even dit delen
bedankt cynthia voor de jij-kunt-net-als-mij-zijn-maar-dan-iets-minder-goed
very sympathiek love it
Haha dat ernstige hoofd er ook bij. Press f to pay respects to mensen with puistjes.
ja jongens want misschien hadden jullie het nog niet gezien, maar naast dat ik heel knap ben, heb ik ook een hele egale huid!
(en jij niet
!)
Zo zegt ze het toch helemaal niet? Het zijn echt 10 stories waarin ze juist benadrukt dat het normaal is om een oneffen huid te hebben + dat je make-up moet dragen als je dat fijn vindt maar dat je ook blij met jezelf mag zijn zonder. Ik vind het stom om er zo twee stories uit te pakken als ze wel een goeie boodschap meegeeft
ik vind het dus geen goede boodschap om te zeggen jongens kijk mij ik ben mooi zonder make-up en jij ook.
zoveel vrouwen dragen geen make-up en zijn daar prima comfortabel mee… juist door zulke berichten doe je alsof make-up de norm is en het niet dragen daarvan afwijkt
besteed er gewoon geen aandacht aan en zet jezelf niet zo neer als het middelpunt van het universum en een groot voorbeeld voor alle vrouwen.
plus alsof je mooi moet zijn. echt boeie wat maakt het uit. misschien ben ik wel lelijk zonder makeup en wat dan nog… moet ik het dan wel dragen?
Hm dat is wel een goeie ja, zo had ik het nog niet bekeken! Ik beredeneerde meer vanuit mijn studenten: daar zie ik namelijk dat make-up wel al de norm is, dus in zo’n geval is het wel goed om dit te zeggen. Daarnaast vind ik best wel dat ze zichzelf mag neerzetten als een voorbeeld voor vrouwen, mensen volgen haar toch niet zonder reden.
het blijft stom om te zeggen. ze zegt dit: je bent zonder makeup niet onverzorgd of onprofessioneel of minder waard of lelijk
- que? wie denkt dat dan? ik zou er bijna een complex van krijgen als ik dat lees dat die opvatting blijkbaar bestaat. als ze dat zo neerzet denk ik juist dat je die link tussen geen make-up - slechte dingen alleen maar sterker maakt.
- ze noemt die woorden in 1 zin alsof het een categorie is. oke geen makeup maakt me niet oprofessioneel. gelukkig, want ik wil er blijkbaar professioneel uitzien. onprofessioneel is is iets ergs iets wat je absoluut niet wil zijn of mee geassocieerd wil worden?
zitten zoveel aannames en oordelen in. het helpt echt niet om zulke dingen te posten.
Even zo reageren hoor:
- Ik ken dus genoeg die zo over zichzelf denken, dus ik dacht dat het voor hen juist goed is om te lezen dat dit onnodig is. Maar als je er inderdaad zelf niet echt mee bezig bent dan snap ik nu dat je daar juist extra over na kan gaan denken.
- Tja, als ik werk wil ik er ook wel professioneel uitzien ja, dat is toch niet zo gek? Dat hoeft niet in de make-up te zitten, maar wel in hoe je jezelf presenteert (vind ik).
Nouja, ik denk dat we nog heel wat posts hieraan kunnen besteden maar ik wil het topic ook niet overnemen ofzo. Je hebt me in ieder geval wel aan het denken gezet met je toelichtingen dus bedankt daarvoor (ik wil hier een smiley doen maar alles lijkt sarcastisch en zo bedoel ik het niet
)
Je weet dat je ook delen van je scherm kunt screenshotten? Uit mijn hoofd Command + Shift + 5.
ja maar had een ijsje vast
Ja, het is 4 voor delen van je scherm en 3 voor je hele scherm 
Of command + shift + 4, dan kan je met je muis selecteren wat je wil screenshotten. Hele nutteloze toevoeging dit haha, maar ook handig
Edit: oeps, tegelijk met @Nefertiti
Prioriteiten, logisch 

ja en boeie
Haha niet, maar ik weet zeker dat er meelezers zijn die nu dankzij @Nefertiti hebben geleerd hoe ze kunnen screenshotten 
Ik kan de foto’s niet zien want ik kijk op mijn mobiel, ik had graag een betere toevoeging aan de discussie gehad maar geen zin om vijf miljoen stories van Cynthia door te gaan.