Beutyblogtopic XL #8

Heel mooi! Veel minder hard.

1 like

So. Much. Better.

Staat haar heel mooi!

1 like

Woooow net als je denkt dat we nu alles wel gehad hebben in 2020

32 likes

Ik vind het nog steeds redelijk rood? haha
Maar wel veeeeeeel mooier! Staat haar goed, maar qua haarkleuren staat bijna alles haar wel goed volgens mij.

7 likes

lijkt bijna op het kapsel van WillemijnĀ”!!

38 likes

Het lijkt gewoon mega verwassen rood. Maar goed het is wel mooier dan wat ze had

50 likes

Ja dit wilde ik dus ook zeggen. Ik zie niet heeel veel verschil met hoe het is als ze de kleur een tijd niet heeft bijgewerkt. Het is wel mooi

3 likes

Ze noemt het blond of bruin of ā€œbrondā€. Maar ik zie toch echt niks blonds in haar haar. Lijkt alsnog rood, maar minder minder heftig dan eerst. Staat haar heel leuk!

11 likes

De Geschiedenis

6 likes

Ze heeft jaren geleden al eens haar haar ā€˜bruin’ laten kleuren en toen zei ze ook dat ze geen rood haar meer had. Dat zag er zo uit

image

Ook rood :joy:
Maar ik vind het wel mooi nu, en misschien is het technisch ook moeilijk om in een keer van rood haar af te stappen?

12 likes

Ja is echt vrijwel onmogelijk tenzij je t gewoon zwart verft

2 likes

Dit wou ik ook zeggen ja, haha. Ik weet weinig van haar kleuren (virgin hair hier) maar dat die kapper niks aan die uitgroei heeft gedaan vind ik op z’n zachtst toch vreemd te noemen.

12 likes

Het ziet er uit alsof het hoognodig bijgewerkt moet worden

4 likes

Deze kleur staat er echt mooi, maakt haar gezicht een stuk zachter. Maar idd, als je dacht dat 2020 niet gekker kon

1 like

I like it! Beetje volwassener ofzo, staat haar goed.

1 like

Dit is toch ā€œzodat je geen uitgroei zietā€. Waardoor je dus eigenlijk vanaf dag 1 met uitgroei loopt… Ik vind het er niet meer gek uitzien maar dat is omdat wel meer mensen dit hebben tegenwoordig.

2 likes

Zeg aub niet dat ze zich nu net als jessie identificeert als blondine

10 likes

28 likes

Precies, in de gang passen niet 3 van die dingen en ze kunnen ze niet naar boven tillen want kwaaltjes en hernia. Dus ze zetten ze bij de kattenbakkorrels, waar dat dan ook moge zijn.

Edit: zie nu dat ik nog zo’n 100 berichten moest toen ik hier op reageerde. Even oude koeien uit de sloot halen.

1 like

Het is heel mooi!!

1 like