Beutyblogtopic XL #8

Ik vind Cynthia er wel gelukkig en vrolijk en stralend uitzien in haar weekoverzicht
Terschelling of het sporten of de quarantaine of alles bij elkaar doen haar goed

4 likes

Ze ziet er zeker goed uit, maar ze doet toch helemaal niets anders als een jaar geleden?
Het is bij haar al jaren Terschelling, wandelingen met sjaal, periodes veel sporten ( R.I.P de wielren fase) en met een kleedje op de bank liggen?
Snap niet zo goed wat er nu zo ander is?

5 likes

Dan zal het toch de quarantaine zijn! Of deed ze dat vorig jaar ook?

Ik heb geen idee joh, ik heb er geen analyse van gemaakt. Het viel me gewoon op dat ze weer straalt op haar foto’s en dat was voor mijn gevoel een tijdje minder. Ik hoop dat het blijft.

1 like

Zoooo m’n bek valt hier letterlijk van open

5 likes

Gadverdamme wat misselijk zeg. Hoe haal je het in je hoofd

wat een heerlijke gebruikersnaam wel

5 likes

@Effy Mijne ook, wtf

Word steeds gekker met de Nderlandse tv programmas.

Jemig, wel typisch dat alle homofoben, racisten en seksisten die nu op tv/internet komen, uit de stal van John de Mol komen

12 likes

Hahaha Mascha heeft het in de vlog van vandaag over ā€˜versees’, heeft ze dat hier gelezen of is dat algemeen bekend? :joy:

1 like

Het is ook niet versees haha. Denk dat ze dat filmpje hier heeft gezien.

1 like

Wow ja ik zag dit op tv en ik was zo verbaasd. Dit kan je toch niet maken

2 likes

Dat Versees ding is van een viral filmpje, ā€œiedereenā€ kent dat inmiddels.

8 likes

Ik vind het echt dom van zowel deze persoon als mensen die deze story / screenshot delen dat niet even die namen zijn geblurd. Nu draag je bij aan de verspreiding terwijl dat nou juist hetgene is wat je niet wil (lijkt me, als je hier boos over bent).

3 likes

wow wat bizar dit zeg, hoe haal je het in je hoofd?

Maar dit verspreid iemand toch juist om te laten zien hoe stom de NL media weer bezig is?

Maar die namen kun je blurren want het voegt niks toe voor het punt. Zo verspreid je het juist alleen maar, de dead name.

5 likes

Wat @ZusjevanJoost zei ja. Kun je ook doen zonder de deadname te laten zien.

Wow totaal niet aan gedacht. :frowning:

Nah ik vind dit echt onzin. Wat je op het internet gooit is je eigen verantwoordelijkheid.