Sorry ik ben denk ik zelf in de war want ik dacht dat het ging om de naam van degene die de tweet (of insta) poste.
Nee, het gaat erom dat SBS het gore lef heeft Nikkieâs deadname als quizvraag te gebruiken. Tranyewest op insta is daar terecht boos om, maar laat het zien mĂ©t de deadname opties er nog onder. Hier, maar ook heel veel op twitter, wordt dat plaatje gedeeld en verspreid dus iedereen alleen maar die deadnames nog verder terwijl dat dus juist heel kut is.
Ja I understand. Ik dacht dat het ging om de naam van degene (Tranyewest) die het had gepost en dat het om zijn/haar anonimiteit zou gaan.
Had ook nog nooit van de term deadname gehoord. Een beetje context ontbreekt hier soms nog wel eens.
Een beetje google ontbreekt hier soms nog wel eens.
Huh? Zo moeilijk was het toch niet
Leek mij echt kant en klaarâŠ
Het is toch ook verplicht om bij instagram stories te vermelden wanneer iets spon is? Serena doet dat dus vaker niet dan wel, vind het zo sneaky en kut
Maar ja dat is ook wel hoe ik haar over t algemeen inschat, sneaky en kut
Denk dat zij beter kan vermelden wanneer iets geen spon is.
Oja, dat is nooit.
Ik krijg ineens een melding dat Cynthia.nl mijn locatie wil gebruiken
Nee is ook een woord
Ik dacht dat het wel meeviel maar ik droomde vannacht dat ze geboren was
Ik ben vooral benieuwd naar de naam. Zou het echt een giller vinden als ze haar echt Poppy noemen (zie ze daar wel voor aan eigenlijk). Of megaslim als ze haar online poppy blijven noemen voor wat extra privacy!
Is poppygloss al geclaimt/geclaimed?
Zat trouwens even op massa haar IG te kijken en heerlijk dat iemand reageert met âzo mooi! En geen striae! â en zij dat gewoon even lekker ontkrachtigt met âhaha optische illusie, zijkant zit volâ.
Dit kun beter op hun website checken toch
Werk jij voor ze?
( zo ja geef spon!)
Het is gewoon gĂȘnant hoe die insta van verspon bij elkaar hangt van spon, ze doet dr naam wel eer aan
Ze is echt aan het binnenharken de laatste weken, het gaat maar door met sponstories.
Serena in haar wasmiddel parfum: â ik ga jullie echt keihard influencenâ.
Mijn gedachte: Echt niet, no way dat ik dit ga kopen. En al helemaal niet met code SERENACASHT40 ofzoiets
Ik klik al haar stories altijd meteen door omdat toch alles spon is. Waarom volg ik haar eigenlijk nog?
Hahah Krek krijgt iets van tiffanyâs voor vaderdag, op zich heel leuk. En staat bij âje kan het laten graverenâ. Dus ik dacht een armband ofzo. Komt er een tantoe lelijke sleutelhanger uit t zakje. En de foefs weer helemaal in de gloria natuurlijk
En waarom heeft die meid vier kinderwagens, dat heb ik even gemist.
1 kinderwagen voor iedere keer dat ze de bunker uit komen?