Beutyblogtopic XL #8

Denken jullie dat Mascha als ze bevallen is (bijna) meteen aankondigt via instagram/YouTube filmpje of wacht tot dat de vlog van die dag online komt dus een week later?

• (Bijna) meteen via instagram/YouTube o.i.d.
  • Ze wacht tot de vlog van die dag online komt dus een week later
  • Anders

0 stemmers

Nou wat een wilde meid, heeft ze die hele fles champoppel zelf leeggedronken bij de kapper

2 likes

Ik vind het altijd zo maf das mas haar materialisme (nouja, zo noemt ze het zelf niet. ze draait er een beetje om heen door te zeggen “ik heb het vaker geprobeerd, minimalisme, maar het is gewoon niks voor mij”) altijd probeert goed te praten of te verklaren door haar arme jeugd.
terwijl haar vader voor iets met apple werkte, en ze een jaar in florida heeft gewoond.

10 likes

Ik ben toch benieuwd wat de meerderheid denkt.
Welke kleur is dit haar?

• Blond
  • Bruin
  • Rood
  • Allemaal niet

0 stemmers

Ja koper

4 likes

Oranje

20 likes

@HvO @Luzarl @Spaarlamp koper (of oranje) valt toch gewoon onder rood?
“Rood” haar is meestal eigenlijk oranje toch. Net zoals een roodborstje een oranje borst heeft

7 likes

Koper.
Zie echt niet hoe mensen hier rood in zien🤔

Koper/strawberry blonde vind ik het.

1 like

Voor mij is koper een soort rood, zoals platina een soort blond is!
Grappig hoe anders mensen dat zien

21 likes

Dit is toch gewoon een natuurlijke variant van rood? Mijn buurmeisje heeft rood haar maar dat vind ik eigenlijk ook meer koper dan rood rood en komt aardig overeen met dit haar van Cynthia. Goed verhaal dit, nog nooit zoveel het woord rood in twee zinnen gebruikt.

11 likes

Kastanjebruin

1 like

Wat is die badjas van Masha toch vreselijk lelijk
Hoop dat dat kind van ze wel in een beetje leuke kleding wordt gestoken maar ik verwacht dat het alleen maar dingen met cartoons en neon kleuren wordt. Lekker tokkie

6 likes

Wat ik ook zeker snap als dat zo is.

Ze was (bijna) tegelijk met Manon uitgerekend toch? Die is gister bevallen.

Haha huh dus alle kinderen zijn tokkie tenzij ze in van die gekrompen volwassenenkleren lopen???
Edit: of allemaal coördinerend in aardetinten, terracotta en dead salmon zodat ze matchen met de instafeed!!!

26 likes

Ik heb een collega. Net bevallen van haar vierde kind. Werkelijk ALLESSSS in haar huis is beige/bruin/terracotta. Alles. Kleding tot meubels, tot pannenlappen tot theedoeken, tot servies tot bloemen, en dus ook al het speelgoed van de kinderen is van hout. Vreselijk. Ik kwam aanzetten met fel paarse bloemen, denk dat ze die na mijn bezoek direct in de kliko heeft gegooid. :joy:

53 likes

Dit soort kleurenpatroon?

Het is niet heel spannend maar ik vind het juist fijn als mensen zulke rustige kleuren hebben in hun huis. :joy: Dat vorige huis van de Huismuts vond ik ook prettig om te zien.

Ik houd zelf echt niet van al die prikkels van verschillende kleuren en vind veel kleur ook zo schreeuwerig. Denk dat ik mijn hypothetische kinderen misschien ook maar opzadel met speelgoed van hout😂

8 likes

Poor mams Gregor ben je :grin:

1 like

die kleur van cynthia is toch gewoon verwassen rood met een streep zwart?
ik snap er geen biet van waarom zou je ermee rond lopen laat staan voor betalen

en ik wilde nog even dit delen
bedankt cynthia voor de jij-kunt-net-als-mij-zijn-maar-dan-iets-minder-goed :kiss: very sympathiek love it

31 likes