Beutyblogtopic XL #8

Zodat ze bij elke outfit een passende kinderwagen hebben natuurlijk

Dan zijn er alsnog 3 teveel.

3 likes

Ja en nog eentje voor ~ travel ~

7 likes

Ja nou dit precies.

1 like

Vraag me vooral af waar je dat allemaal laat, één kinderwagen lijkt me al gigantisch in de weg staan, maar drie van die ondingen in de gang? Mwah, nee bedankt

9 likes

Lol

Iets te hard om gelachen

75 likes

Ik zag gister in Mascha haar stories dat ze het niet fijn vindt dat er gespeculeerd of ze aan het bevallen is en daarom niet haar uitgerekende datum gedeeld heeft
 Maar ergens kan je het mensen toch niet kwalijk nemen als je zelf al weken in de vlog zegt dat het de laatste lootjes zijn en Poppy er elk moment kan zijn, dan komen er toch vanzelf speculaties?

36 likes

Heb ik ook met haar zusjes. Dan zie ik ineens dat ze meerdere stories hebben en ja hoor. Spon. Vaak ook nog hetzelfde dus zie je het 2 keer als je beide volgt.

2 likes

Het lijkt me ook zo irritant. Alsof als iemand in de comments vraagt ‘ben je al bevallen???’ Dat je dan zegt ‘oh ja toevallig gisteren gaat goed hoor de video komt volgende week ofzo!’

Echt je hoort toch vanzelf wanneer het zo ver is waarom zou je dat actief gaan vragen

13 likes

Huh. Ze had toch ook met die aanbieders kunnen onderhandelen om ze nieuw weg te geven aan een volger? Vind dit best een aparte uitleg. Hoeveel gebruik is dan netjes genoeg naar de aanbieders? 2 x heen en weer rijden op beeld of ondergekotst en per ongeluk onderdeel kapot gemaakt, maar is te maken hoor.

13 likes

Ik denk dat ze met een 2e foefbaby weer 10 nieuwe kinderwagens aangeboden krijgen, dus dat ze deze redelijk snel weg kunnen geven

7 likes

Ik kan er wel inkomen dat merken ook verwachten dat Mascha effectief zelf de wagens gebruikt wanneer ze die aan haar geven (gebruik = beste reclame). Anderzijds zou een merk ook positief eruit springen indien ze inderdaad de kinderwagens mag weggeven aan zij die het minder hebben. Dan had ze bijvoorbeeld een unboxing kunnen doen, een test ritje en dan trots verkondigen dat ze ‘de mooie kinderwagen van dit merk mag weggeven aan moeders die het meer kunnen gebruiken dan zichzelf’. Ook zo springt een merk eruit, lijkt mij.
Maar ik ken niks van marketing dus wellicht zit ik er compleet naast :sweat_smile:

22 likes

Ik denk dat een merk graag ziet dat de wagen in meerdere vlogs terugkomt in het dagelijks leven van hun, dat is nog veel meer exposure.

7 likes

Als jij als merk als beste uit de foefjes’ kinderwagen test komt dan is het wel positief, de afvaller zal balen denk ik.

2 likes

Nou dit. Eerst polls houden of Poppy deze of volgende week komt en dan geĂŻrriteerd zijn als mensen gaan speculeren?

25 likes

En steeds roepen: jaaaa ze komt echt wel eerder!!!

2 likes

Ja hoeft ook geen winactie te zijn, maar gewoon de mededeling dat ze het samen met merk X doneert oid.

Maar inderdaad, dagelijkse exposure in de vlogs is voor een merk waarschijnlijk interessanter.

1 like

Mascha blijft wel queen vind ik
Nu ook met haar striae foto

Zo sad die vent met zn tweeling opmerking eronder. “Ik weet hoe een gemiddelde buik eruit ziet en die zijn kleiner” bleeeeeeehhhhhh

14 likes

Die zag ik staan ja. Maar ik dacht meer dat het een grapje was van een bekende van haar ofzo? Ik zocht er niet direct iets vals achter (heb verder de reacties op die comment niet gelezen).

Ja die tweeling opmerking vond ik ook niet zo heftig, meer een slechte flauwe grap die m’n oom zou maken.

Maar die reactie eronder, zijn verdediging, dat hij veel zwangere buiken kent en dat die normaal veel kleiner zijn, vind ik wel nasty.