Beutyblogtopic XL #8

ja maar had een ijsje vast

68 likes

Ja, het is 4 voor delen van je scherm en 3 voor je hele scherm :hugs:

1 like

Of command + shift + 4, dan kan je met je muis selecteren wat je wil screenshotten. Hele nutteloze toevoeging dit haha, maar ook handig

Edit: oeps, tegelijk met @Nefertiti

1 like

Prioriteiten, logisch :icecream::watermelon::sweat_drops:

1 like

ja en boeie

1 like

Haha niet, maar ik weet zeker dat er meelezers zijn die nu dankzij @Nefertiti hebben geleerd hoe ze kunnen screenshotten :woman_teacher:t2:

5 likes

Ik kan de foto’s niet zien want ik kijk op mijn mobiel, ik had graag een betere toevoeging aan de discussie gehad maar geen zin om vijf miljoen stories van Cynthia door te gaan.

1 like

@twijfelaar met cmnd+shift+5 kan je nog makkelijker een deel selecteren! Je kan gewoon rustig het kader aanpassen (met cmnd+shift+4 moet je meteen goed mikken) en ook een video-opname maken.

3 likes

daar ga je
speciaal voor jou prt scrns van mijn prt scrn gemaakt

en jongens voor wie het interesseert: een instastory BEWEEGT. dus je moet met je muis die story stilhouden dus die kun je niet gebruiken hier!!!
extra moeilijkheid i know, en dan een ijsje in je hand erbij bedenken.

4 likes

Je bent een pro.

Ik ben het wel met je eens trouwens. Soms wordt vrouwen echt een complex aangepraat als ze geen make-up dragen. Het boeit me niet genoeg dat het me persoonlijk raakt, maar ik maak uit haar verhaal eerder op dat wél make-up dragen eigenlijk ‘hoort’. Terwijl ik nooit echt make-up heb gedragen, ook niet in professionele setting, en ik functioneer helemaal prima. Ik heb er eigenlijk ook nooit een opmerking over gekregen.
Oh en daarnaast heb ik een fucking onzuivere huid dus het is blijkbaar onwijs knap dat ik er niks om geef.

Nogmaals dank voor de screenshots!!

7 likes

OOOOOH dat wist ik niet, thanks

1 like

Neeeeee ik zie groen! Ik heb niets groens gezien. Mijn collega sproeide de tuin ook niet zodat niets kon bloeien en alles lekker dor en bruin werd.

(Joke).

Ik denk dat er (zeker onder de volgers van een ex beutyblogger) echt wel mensen zijn die het gevoel hebben dat ze makeup ‘horen’ te dragen om er professioneel uit te zien. Cynthia heeft daar vroeger ook wel aan bijgedragen. Ik vind het juist wel goed dat ze dat nu ontkracht en dat er mensen zijn die er juist iets aan hebben in plaats van dat ze er (nog) onzekerder van worden. Ik denk niet dat het in haar geval sterker zou zijn om er niets over te zeggen? De manier waarop kan misschien wel beter…

Maar wat ik verder nog zag in haar stories en wel opvallend vond, ze heeft een Engels coach (uiteraard een coach geen leraar) en gaat binnenkort stories in het engels maken om te oefenen? :face_with_raised_eyebrow:
Zou ze internationaal willen gaan met structure junkie en denken dat daarvoor nodig te hebben? Ik vind het ergens wel weer bewonderenswaardig hoe vol ze er dan weer induikt, hop meteen een coach.

3 likes

Dan bereidt ze zich best voor op een teleurstelling denk ik, gezien ze zelfs in het Nederlands moet teren op haar publiek van 10 jaar geleden dat is blijven plakken.
De concurrentie in de internationale influencerwereld is moordend dus het niveau ligt hoog.

2 likes

Amerika/de wereld: met Structuurjunkie wil ik graag uitbreiden buiten de Nederlandse en Belgische grenzen. Met de planners en fysieke producten, maar ook met mijn online trainingen. Ik zie het voor me dat ooit de Structuurjunkie planners over de hele wereld te koop zijn.

Uit haar blogposts over visionboards.

1 like

@VickyViolence maar geldt dat ook voor haar coaching en planner activiteiten? Ik kan me voorstellen dat ze daar wel andere klanten trekt. Het lijkt in ieder geval goed winstgevend/succesvol te zijn. Ze krijgt zelfs een aantal nachten op Terschelling slapen in een stapelbed en werken aan een keukentafel met vol pension voor hoge prijs verkocht aan mensen, ik vind dat nog steeds bizar (vooral dat ze de mooiste kamer met uitzicht voor zichzelf gehouden had :sweat_smile: )
Maar activiteiten in het buitenland/in het engels had ik ook totaal niet aan zien komen hoor, ik ben wel benieuwd hoe en wat.

@Dombo dat had ik gezien ja! Maar ik bedoelde, zou ze zichzelf daar dan een betere Engelse uitspraak voor willen aanmeten?

9 likes

zou ik beginnen met de naam veranderen. En anders even contact opnemen met dj Junkie XL aka JXL

6 likes

A little less conversation, a little more planning, please

49 likes

No is also a word

45 likes

Als je het echt wil dan ga je vanzelf the sun on your face feelen hoor!

Gewoon goed inbeelden dat het gebeurt. Hebben jullie nou niks geleerd van coach Sint?

5 likes