Oh, ja. Inderdaad.
En dan reageert Mascha erop en is hij ineens poeslief “ik kijk echt tegen je op!!“
Volgens mij bedoelt hij het echt niet slecht, maar snapt hij na de uitleg wel alsnog niet waarom het geen fijne opmerking is
Mja, het helpt ook niet mee hoe ie op anderen reageert. Meteen aanvallen.
Waarom zou je in hemelsnaam zoiets willen zeggen?
Heeft Aimee nu een side business?
Een tijdje geleden vroeg ik hier of het niet ‘vreemd’ was dat ze ziek gemeld is maar wel werkt voor haar YT channel, en nu dus nog een kringloop bedrijfje? Ik zou hier toch een nare nasmaak van krijgen als werkgever zijnde.
Nogmaals, als ik dit verkeerd zie dan hoor ik het graag.
Dat begrijp ik, maar als je niet naar je werk kan, waarom zou je dan wel kunnen Youtuben en een andere side business kunnen opstarten? Ik zou het meer dan terecht vinden als werkgever hier iets van zou vinden.
Maar misschien vinden ze het wel niet erg? Weten wij toch niet
Ik neem aan dat als het niet zou mogen ze wel zo slim zou zijn om het niet te doen/ niet te delen. Daarnaast is wat spullen verkopen op instagram samen met der vriend heel anders dan een kantoorbaan.
Weet je wat ze heeft? Of heb je alleen maar hier gelezen dat ze niet naar dr werk kan.
Want een beetje youtuben kan iedereen en dat andere bedrijfje doet ze samen met dr vriend en dan is ook niet zwaar. ( beetje shoppen fotos maken en versturen)
Misschien hebben ze het er wel over gehad en is het helemaal oké.
Zou kunnen.
Vind dit soort berichten altijd heel naar. Een arboarts heeft dit beslist en daarnaast is Aimee altijd heel loyaal geweest naar haar werkgever. Ik denk dat ze nu eens focust op haar herstel, en dan krijg je meteen dit soort speculaties en reacties.
Vind deze gedachtengang echt een probleem in de huidige maatschappij
Edit; sorry zie nu dat er al een aantal mensen hebben gereageerd. Het is niet mijn bedoeling om met 10 man tegelijk hetzelfde te zeggen
Maar je hebt wel gelijk, dus je mag dat gewoon zeggen!
Daarom schreef ik ook ‘laat me weten als je er anders over denkt’, of iets in die richting.
Cynthia’s haar is niet rood meer!!! 2020 is a wild year😮
Wow… echt zo’n ‘see to believe it’ ding is er nog geen foto. Ohhh laat maar nu wel… staat echt een stuk mooier vind ik.
Heel mooi! Veel minder hard.
So. Much. Better.
Staat haar heel mooi!
Woooow net als je denkt dat we nu alles wel gehad hebben in 2020