Beutyblogtopic XL #8

Ja maar hetzelfde met andere talen zoals Frans en Spaans; omdat we de uitspraak niet goed kunnen voelen we ons bezwaard om het te doen. Raar eigenlijk

Oui oui la vache qui ruit

Ha-haahaa

19 likes

Maar omgekeerd heeft een Franstalige heel veel moeite om Engels of NL zonder een accent te spreken (logisch want andere taalfamilie) dus zij kijken echt niet op van een raar accent.

Maar Frans accent in Engels vinden wij als nederlanders dan vaak weer charmant

Maar siem moet vandaag even buiten wachten terwijl krek gebroken glas opruimt anders gaat hij proberen te helpen en krijgt hij glas in zn poot.

46 likes

Zo behulpzaam die dokter Siem. Wanneer zou hij heilig worden verklaard?

8 likes

Er wordt altijd naar verwacht dat iedereen perfect Engels spreekt in Nederland, maar dat is niet vanzelfsprekend. Het is ontzettend knap als iemand toch probeert een taal goed onder de knie te krijgen en vooral durft te spreken. Dat is namelijk erg moeilijk. Dus in plaats van iemand te veroordelen omdat ze nog niet perfect Engels spreekt, is het belangrijk om juist te stimuleren en eventueel feedback te geven.

7 likes

Grapje toch dit? Hoop ik? :neutral_face:

Helaas…

1 like

Cynthia uploadt op haar beide accounts stories met: “Goeiemooorge ik ben lekker op tijd even Kees aan het uitlaten, straks mijn eerste gesprek (…)”. Zelfde tijdstip, maar dan net een beetje anders. Ziet er best gekkig uit zo op twee kanalen :thinking:

1 like

Zou dokter Siem ook assisteren bij de bevalling, navelstreng doorknippen ofzo?

8 likes

~maar ik kan me gewoon beter uiten in het Engels, Nederlands is zo beperkt~ :nauseated_face: :nauseated_face:

17 likes

Doorbijten denk ik.

7 likes

Hahahahah ik wilde het niet zeggen :joy:

1 like

Ik ben massa gaan volgen op insta omdat ik benieuwd ben naar die baby. Zo ben ik dan ook wel weer.

14 likes

Wat een schatje!!! Quality assurance officer: softness omg ik smelt :pleading_face:

Ik heb gisteren even Cynthia’s stories bekeken en ik vond haar Engels heel goed. Ze spreekt beter Engels dan mijn docenten op mijn opleiding deden
Echt wat een gezeik om niks.

7 likes

Wie is er aan het zeiken? Iedereen zegt letterlijk hetzelfde

4 likes

https://www.ad.nl/show/rapper-typhoon-eerste-zomergast~aac132fc/

Quote uit het artikel: " Na de drukke beginjaren en voordat hij in 2014 doorbrak met het album Lobi da Basi was Typhoon overwerkt en raakte de weg kwijt. Hij zwierf een tijdje rond, sliep in de auto, raakte in de schulden en trok zich terug op Terschelling."

Samen met Cynthia lekker op schellie bivakkeren.

22 likes

Er had 1 iemand commentaar, dus traditiegetrouw moeten de andere 1384 forumleden dan even aangeven dat het wel degelijk goed was.

2 likes