Beutyblogtopic XL #8

En alles tot in het oneindige vooruit plannen is op zich een Nederlandse gewoonte, haha. Geef het een meer quirky/marketable naam als hygge of ikigai en zie de €€€ binnenstromen.

~The new revolutionary Dutch lifestyle trend datumprikker will change how you look at your plans forever!~

46 likes

Wat is er mis met neon kleurtjes en cartoons bij kinderkleding. :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Jaja beetje late reactie maar lees nu pas.

Alles, tenzij je graag een rgk wil.

27 likes

Since 1897 clubhouse

7 likes

Ze heeft een artikel geschreven? :eek:

37 likes

Ik denk dat ik dan helemaal niks meer zou doen tot mijn pensioen

10 likes

Haha nou dat is dus diegene haar nieuwe werkstijl geworden en vage projectjes waarmee ze snel geld denkt te verdienen. (En die dan natuurlijk mislukken :roll_eyes:)

Dus morgen gewoon je werk op bellen en zeggen ik voel het niet hoor

1 like

Ik ben freelancer dus hoef eigenlijk niks te doen om met deze lifestyle en mindset te gaan beginnen

2 likes

Ah kijk nog beter! Je bent al halverwege deze mindset!

Dat is het antwoord, het is spon. Dat product moet natuurlijk wel lekker uit de verf komen anders raakt ze haar spon contractje kwijt.

Echt tenenkrommend toen Sint Engels ging praten

2 likes

Hoezo?

Nee ik ben niet Cynthia

maar soms heb ik even het gevoel dat ik voor haar op moet komen :relieved:

2 likes

Misschien heb ik het gemist in de 10.000 stories omdat ik ze niet allemaal luister :sweat_smile: Maar hoezo wil ze dat ook perse in haar stories oefenen? Kan ze dat niet gewoon thuis oefenen?

3 likes

Cynthias engels klinkt gewoon oke. Ze stotterd niet en praat niet steenkool. Wel gek om dr ineens in het engels te horen praten maar het is niet mega slecht ofzo.

18 likes

nee was zeker niet slecht, maar vond het wel heel awkward :sweat_smile:

1 like

Ik vind haar Engels niet slecht. Natuurlijk met accent, maar dat is logisch vind ik. Volg haar niet, dus moest wel 1000 stories door voor ik precies dat stuk vond. Vind het wel lef dat ze de stap durft te nemen om de planner internationaal op de markt te krijgen. Los van of het een succes zal worden.

5 likes

Soory what steet here i do not spriek niederlends

6 likes

Nou het is hier soms al cringe-waardig als iemand zelfs redelijk accentloos spreekt :crazy_face: zo merkte ik bij Diana…

Snap de ‘haat’ niet zo. Laat haar lekker engels oefenen, misschien hoopt ze feedback te krijgen?

1 like

Dit pakje voor Poppy vloekt echt mooi bij de Versees badjas van Mascha, hoop echt dat dit haar eerste pakje wordt hoor. Eerste familiefoto in Versees!

52 likes

Echt he.

Nederlanders spreken een bijzondere variant van Engels die over de hele wereld enorm gewaardeerd wordt en geprezen om het hoge niveau - behalve in Nederland zelf waar mensen zich een breuk lachen om het vermeende belachelijke Nederlandse accent.

So sad.

53 likes