Ja net toen ik ging googlen wel ja. Lijkt wel een babygebitje joh
En dat dit soort van het nieuwe normaal wordt. Waarom goed verzorgde tanden vrijwillig laten afslijpen? 
Ben ik eindelijk gewend aan dr gebit is er iets mis mee haha. Ik vraag me af of dat door die praktijk komt of door de ingreep zelf.
Daar zijn de afgeslepen tandjes weer, al die facings gebitten vallen nu al uit elkaar. Zo lang heeft Dave Roelvink die facings nog niet en het moet al gefixt worden.
Ja zou aan de facings kunnen liggen. Of de mondverzorging is niet optimaal waardoor je eerder tandvlees problemen krijgt.
Naar mijn idee is zo’n facing het begin van je einde van je tand. Zo worden kronen (in de tandheelkunde) wel een beetje gezien. Niet meer je eigen hele tand of kies hebben zorgt sowieso dat het zwakker wordt. Een goede voorziening (de kroon en in dit geval de facing) + goede mondhygiëne zijn uitermate belangrijk wil je 10+ jaar ermee kunnen doen. Zonder pijnklachten en dergelijke.
Zo stom dat dit de trend wordt.
Jaa met dezelfde reden dat je jezelf in een gezond lichaam laat snijden (plastische chirurgie).
Snap ook niet waarom het meteen facings moeten zijn waarbij je je eigen tanden dus zo verminkt. Ik heb zelf gewoon met vullingmateriaal mijn tanden laten aanvullen, waardoor ze alleen wat hebben hoeven opruwen zoals bij gellak bijvoorbeeld ook moet. Zit al 8 jaar prima en zijn exact zoals mijn eigen tanden qua verzorging en gevoel).
Dus eigenlijk kan je dan beter een kunstgebit nemen?
Gewoon net zoals een jaar of 60 geleden, als je gaat trouwen al je tanden laten trekken en een kunstgebitje nemen. Geen gedoe, 's avonds je tandjes in een glas water en klaar is tandenloze truus
Huh? Deed iedereen dat vroeger?
Straks krijgen we kukident spon
Haha ja gebeurde heel vaak. Kon je geen gaatjes meer krijgen, lekker goedkoop enzo
Alles om de kosten van het forum te betalen
@MACdonalds ik vind dit nog best slim. Verklaart wel waarom mijn oudtante op haar 19e er al een had. Al zou ik het niet doen hahaha.
Ja door het schoonheidsideaal ben ik erg gaan twijfelen en wilde ook facings. Ik heb namelijk witte vlekken op mijn tanden. Mijn tanden staan verder recht, en de vorm van mijn tanden is mooi. Mijn tandarts liet zien wat ze met de tanden deden, en dat ze aangaf dat het enorm zonde is om mijn tanden af te slijpen. Je hebt ook facings zonder slijpen, waardoor je dus bredere tanden krijgt. Ook dit is weer slecht voor je tanden.
Ik hoop dat er meer tandartsen dit afraden. Hierdoor ben ik bijgesteld van mening en waardeer ik mijn natuurlijke gebit meer. Mijn tandarts noemt ze rolgordijnen 
Ja maar, je weet toch, influencers hebben een uitzonderingspositie. Want die kunnen hun werk niet doen in quarantaine of op 1,5m afstand van anderen 
En ze doen het voor ons hè
Wow hebben jullie die lakens gezien in de stories van Jessie? Ik ben zelf niet vies van het een en ander laten doen maar zelfs ik schrik hier van, ziet er zo eng uit
Hoe beschrijft massa dit gedrocht?

- Gewoon kunst
- Echt een mooi ding
- Wel ehhh ZO LEUK
- Dit is toch MOOI
- Beeldschoon
- Wat, bloedschoon?
0 stemmers
Ik mis eigenlijk de optie NMSVPE
Dat zegt ze niet ver haar eigen wagen
(spoiler, its all of the above)
Is dit bas kosters trouwens?
Anyhow zoals hier al word gezegd. Hoe kut als je als moeder het niet breed hebt en dan naar een instantie gaat voor spullen en dan staan me daar toch een aantal gedrochten van kinderwagens.