Zou dokter Siem ook assisteren bij de bevalling, navelstreng doorknippen ofzo?
~maar ik kan me gewoon beter uiten in het Engels, Nederlands is zo beperkt~
Doorbijten denk ik.
Hahahahah ik wilde het niet zeggen
Ik ben massa gaan volgen op insta omdat ik benieuwd ben naar die baby. Zo ben ik dan ook wel weer.
Wat een schatje!!! Quality assurance officer: softness omg ik smelt
Ik heb gisteren even Cynthia’s stories bekeken en ik vond haar Engels heel goed. Ze spreekt beter Engels dan mijn docenten op mijn opleiding deden
Echt wat een gezeik om niks.
Wie is er aan het zeiken? Iedereen zegt letterlijk hetzelfde
https://www.ad.nl/show/rapper-typhoon-eerste-zomergast~aac132fc/
Quote uit het artikel: " Na de drukke beginjaren en voordat hij in 2014 doorbrak met het album Lobi da Basi was Typhoon overwerkt en raakte de weg kwijt. Hij zwierf een tijdje rond, sliep in de auto, raakte in de schulden en trok zich terug op Terschelling."
Samen met Cynthia lekker op schellie bivakkeren.
Er had 1 iemand commentaar, dus traditiegetrouw moeten de andere 1384 forumleden dan even aangeven dat het wel degelijk goed was.
Ooo dat vind ik echt erg voor hem! Hopelijk gaat alles weer goed met em.
Ja, je leest dat hij inmiddels wel weer lekker in zijn vel zit.
Oh nee, ik heb heel veel Franse collega’s en ik vind ze super aardig, maar als ze praten vind ik er weinig charmants aan
Maarrrrr dat de voertaal Engels is, terwijl het een Frans moederbedrijf is, is wel heel goed. Je wordt ook geacht om niet met collega’s te praten in je eigen taal als er collega’s uit andere landen zijn.
Wij hebben als policy om in een gesprek van 1 op 1 de moedertaal van de ander te spreken. Maar dat wordt wel complex want dan spreek ik vb in het Frans en de Franstalige in het Nederlands. Ik zou dan liever het hele gesprek ik het Frans houden dan zo te switchen, maar de redenering is dat je elkaars fouten zo kan verbeteren.
Dat klinkt gecompliceerd!
Dan zou ik ineens wel veel talen moeten spreken. Eigenlijk moet je dan allemaal polyglot zijn
Nog steeds delusiooonaaaaal
Jessie, die momenteel in een Turkse kliniek verblijft na het plaatsen van bil implantaten, gaat op Instagram door het stof wegens het aanprijzen van een andere kliniek waar ze haar tanden heeft laten doen.
Never forget mijn oud-huisgenoot die elke kans aangreep om te vertellen dat haar Engels (accent) wel echt beter was dan het mijne want “zij had immers tweetalig vwo gedaan.”
We waren op dat moment beide vijfdejaars student en hadden al een bijna volledig Engelstalige bachelor achter de rug, maar ik ben blij voor haar dat ze nog steeds kan teren op die major accomplishment en dat ze al haar kennis van de Engelse taal schijnbaar voor haar 18e had opgedaan.
Denk even aan de vorm van haar echte tanden nu
#spon #ad #spijt
Ugh ja en Dave roelvink zit nu ook in Turkije met van die enge kleine tanden. Bizar ook wel dat dat een van de eerste dingen is die je doet na corona