Snap de hele gebit trend ook niet. Waarom zou je dat doen als je gewoon een prima gebit hebt. Je gaat toch niet je gezonde tanden Laten afslijpen? Een normale tandarts zou zoiets ook nooit doen.
Nee klopt. Een goeie tandarts zou zoiets nooit uitvoeren. Ook al vraagt een patiƫnt hier naar. Je bent dan gewoon geldwolf en gaat niet voor het belang voor de patiƫnt.
Heel erg dat zoiets zo gangbaar is nu, ook onder jonge mensen. Verschrikkelijk!
Ik vraag me ook af of al deze influencers netjes twee weken in quarantaine gaan na een bezoekje aan Turkijeā¦
Ik vraag me af of die influenzas verder kijken dan hun gecorrigeerde neus langs is (geweest)
Stel dat over een paar jaar de YouTube/Instagram geldkraan wordt dichtgedraaid, dan zitten ze met een gemolesteerd gebit, waar sommige blijkbaar nu al klachten van ondervinden.
Echt een zeer, zeer zorgelijke trend.
Ik vraag me af wat voor complicaties ze dan heeft en wat er zo slecht was aan die praktijk
Ik denk, maar hoop niet, dat het pijnklachten zijn.
Kan me zo maar voorstellen dat die afgeslepen stompjes ultra gevoelig zijn. Als die omhulsels (?) niet goed genoeg vast zitten en er ālektā bijvoorbeeld vloeistof of voedselresten tussendoor, dan krijg je ontstekingen alom.
If die omhulsels storten er gewoon vanaf, kan ook.
Ohh jaaa die is echt een van mān grootste ergernissen. Nee, jij bent beperkt, niet het Nederlands. Breid je vocabulaire uit, minkukel. Mweehh
Gebeurt dit dan ook in de praktijk? Lijkt me echt heel verwarrend.
Oh getver die stompjes⦠Ik dacht altijd dat die neptanden gewoon er overheen gezet werden ofzo, niet dat je tanden permanent beschadigd zouden worden
Hahah heb je die fotos van dave roelvink niet gezien?? Zo nasty
Ja net toen ik ging googlen wel ja. Lijkt wel een babygebitje joh
En dat dit soort van het nieuwe normaal wordt. Waarom goed verzorgde tanden vrijwillig laten afslijpen?
Ben ik eindelijk gewend aan dr gebit is er iets mis mee haha. Ik vraag me af of dat door die praktijk komt of door de ingreep zelf.
Daar zijn de afgeslepen tandjes weer, al die facings gebitten vallen nu al uit elkaar. Zo lang heeft Dave Roelvink die facings nog niet en het moet al gefixt worden.
Ja zou aan de facings kunnen liggen. Of de mondverzorging is niet optimaal waardoor je eerder tandvlees problemen krijgt.
Naar mijn idee is zoān facing het begin van je einde van je tand. Zo worden kronen (in de tandheelkunde) wel een beetje gezien. Niet meer je eigen hele tand of kies hebben zorgt sowieso dat het zwakker wordt. Een goede voorziening (de kroon en in dit geval de facing) + goede mondhygiĆ«ne zijn uitermate belangrijk wil je 10+ jaar ermee kunnen doen. Zonder pijnklachten en dergelijke.
Zo stom dat dit de trend wordt.
Jaa met dezelfde reden dat je jezelf in een gezond lichaam laat snijden (plastische chirurgie).
Snap ook niet waarom het meteen facings moeten zijn waarbij je je eigen tanden dus zo verminkt. Ik heb zelf gewoon met vullingmateriaal mijn tanden laten aanvullen, waardoor ze alleen wat hebben hoeven opruwen zoals bij gellak bijvoorbeeld ook moet. Zit al 8 jaar prima en zijn exact zoals mijn eigen tanden qua verzorging en gevoel).
Dus eigenlijk kan je dan beter een kunstgebit nemen?
Gewoon net zoals een jaar of 60 geleden, als je gaat trouwen al je tanden laten trekken en een kunstgebitje nemen. Geen gedoe, 's avonds je tandjes in een glas water en klaar is tandenloze truus
Huh? Deed iedereen dat vroeger?
Straks krijgen we kukident spon