Haha ja gebeurde heel vaak. Kon je geen gaatjes meer krijgen, lekker goedkoop enzo
Alles om de kosten van het forum te betalen
@MACdonalds ik vind dit nog best slim. Verklaart wel waarom mijn oudtante op haar 19e er al een had. Al zou ik het niet doen hahaha.
Ja door het schoonheidsideaal ben ik erg gaan twijfelen en wilde ook facings. Ik heb namelijk witte vlekken op mijn tanden. Mijn tanden staan verder recht, en de vorm van mijn tanden is mooi. Mijn tandarts liet zien wat ze met de tanden deden, en dat ze aangaf dat het enorm zonde is om mijn tanden af te slijpen. Je hebt ook facings zonder slijpen, waardoor je dus bredere tanden krijgt. Ook dit is weer slecht voor je tanden.
Ik hoop dat er meer tandartsen dit afraden. Hierdoor ben ik bijgesteld van mening en waardeer ik mijn natuurlijke gebit meer. Mijn tandarts noemt ze rolgordijnen
Ja maar, je weet toch, influencers hebben een uitzonderingspositie. Want die kunnen hun werk niet doen in quarantaine of op 1,5m afstand van anderen
En ze doen het voor ons hè
Wow hebben jullie die lakens gezien in de stories van Jessie? Ik ben zelf niet vies van het een en ander laten doen maar zelfs ik schrik hier van, ziet er zo eng uit
Hoe beschrijft massa dit gedrocht?
- Gewoon kunst
- Echt een mooi ding
- Wel ehhh ZO LEUK
- Dit is toch MOOI
- Beeldschoon
- Wat, bloedschoon?
0 stemmers
Ik mis eigenlijk de optie NMSVPE
Dat zegt ze niet ver haar eigen wagen
(spoiler, its all of the above)
Is dit bas kosters trouwens?
Anyhow zoals hier al word gezegd. Hoe kut als je als moeder het niet breed hebt en dan naar een instantie gaat voor spullen en dan staan me daar toch een aantal gedrochten van kinderwagens.
Ik vind het echt leuk en vrolijk! Die andere was me te ordinair maar deze vind ik zoveel gezelliger dan die standaard Joolz-trucks of die saaie bakbeesten met natuurtinten en - o woeptiedoe - een okergeel accent.
Laat die kinderdingen toch lekker vrolijk zijn, ze zijn geen accessoire voor je insta-feed.
Bij de foefjes wel
Ja denk je?
Ik vind haar echt niet te vergelijken met de mommybloggers die alles op elkaar afstemmen en de artipoppe draagzak matchen met het babybestek en het flesje om het perfect gecombineerde plaatje af te leveren. Volgens mij koopt/krijgt zij gewoon alles wat ze leuk vinden, ongeacht of het bij de rest past of niet.
Dat, of het is gewoon zo niet mijn smaak dat ik me niet kan voorstellen dat er over de styling van het geheel nagedacht is.
Heeft ze zelf mogen uitkiezen of is dit wat de bedrijven haar gratis wilde aanbieden?
Vind dit juist heel leuk! Past ook leuk bij een baby. Meer dan zo pikzwarte kinderwagen
Vond het eigenlijk wel meevallen. Vind de bb niet zo mooi geworden. Lijkt net alsof ze een pofbroek aan heeft
Je kan toch nog helemaal niet zien hoe het er uit gaat zien? Dat moet allemaal nog genezen joh
Ik volg haar niet want vind haar echt niet leuk meer, maar heb net wel even gekeken, naar ik vind vooral die “zakjes” zo maf haha. Loop je dan met die dingen aan je kont.
Lijkt me overigens ook de hel dat je niet kunt zitten en alles op je buik moet doen? Of kan dat wel?
Ooh naar mijn idee bleef dat silhouet altijd
Nou ja voor een deel wel maar het is nu ook nog gezwollen door de operatie dus het zal wel verminderen uiteindelijk