Beutyblogtopic XL #8

Hahaha maar die story van de achterkant, charminggg

7 likes

Dit post die Melle over hun tanden

4 likes

ā€˜zoek goed uit waar je je tanden laat doen, je hebt maar 1 gebit’. Blijf er dan ook gewoon vanaf? 🤷

79 likes

ā€˜Ik wil eerlijk zijn en m’n mond opentrekken’ lolol je had ā€˜m beter dicht kunnen houden

113 likes

Bij welke kliniek hebben ze dit laten doen dan?

Ik denk niet dat dit per se ā€œeerlijkā€ bedoelt is, maar meer om hun eigen schuld buiten beeld te houden. Ze hebben dus een kliniek aangeprezen die prutswerk aflevert en niet eens geregistreerd staat. Weet niet of ze alleen de tanden hebben gekregen of er ook voor betaald hebben gekregen, maar een beetje onderzoek doen voordat je dergelijke praktijken aan (kinderen!) Aanbiedt is wel op zijn plaats vind ik.

13 likes

Het is slecht dat zo’n kliniek hun werk niet goed doet maar uiteindelijk moet je zelf t verstand in je hoofd hebben om in te zien dat zo’n ingreep uberhaupt idioot is als je van jezelf een prima gebit hebt.

9 likes

Jessie zei destijds in haar video (of op insta) dat ze het zelf betaald heeft, €500 per tand, dus wat is dan de spon geweest voor die kliniek.

1 like

Ooo die brokken lijm in het tandvlees :scream: zo naar

Oh huh ik was echt in de veronderstelling dat het spon wat. Weet nu ook niet waar ik dit vandaan heb, dus mijn bericht slaat dan nergens op sorry :joy:

Jaaa! Stop met zeiken op je moedertaal :frowning: Er zijn weinig woorden die we echt missen in het Nederlands, maar het Engels mist prachtige woorden als ā€˜binnenpretje’ en ā€˜overmorgen’. Het is zo speciaal sneeuwvlokje om te zeggen dat het Nederlands beperkt is. Prima als je Engels cooler of mooier vindt, maar dat ligt niet aan de beperktheid van het Nederlands. Lees meer als je je beter wil uiten! Einde betoog. Ik heb hier sterke gevoelens over.

69 likes

mij opa had dit dus gedaan, was hij erg tevreden mee, nooit meer naar de tandarts en zoveel kunnen snoepen als je wilt.

1 like

Ik hou d’r zo van!

Wijziging: wat een gezellige video is dit!

5 likes

Wow, het lijkt wel alsof alle bedrijven tegelijk de marketingbudgetten eruit hebben gegooid, er lijkt wel een ware #sponexplosie gaande haha.
Albert Heijn, Desenio, Miss Etam, Casa, Lipton, Hearst tijdschriften.

Allemaal onder elkaar op hetzelfde moment haha

5 likes

Mei/juni zijn goede maanden ivm vakantiegeld!

1 like

Dit is ook echt op en top Nederlandse cultuur

Ik zou hier ook echt gek van worden :scream:

24 likes

Zouden echt zoveel mensen dit doen? Ik kan me dat nou dus echt totaal niet voorstellen dat je dat zou doen en waarom je dat zou doen. Heel vervelend voor ze.

35 likes

Wow dat is wel echt bizar als zoveel mensen dat doen. Vooral als je steeds dezelfde persoon ziet :sweat_smile:

Ik vind deze wagen we echt Gregor ten voeten uit. NMSVPE , maar het past wel bij ze.

1 like