Beutyblogtopic XL #8

Wss kijkt gewoon iedereen naar binnen want dat gaan automatisch als je gewoon zo naar binnen kan kijken. En de gene die 2x langs lopen denken " Heh wonen dr mensen in die bunker"

50 likes

Zou eerder denken dat er een kinderdagverblijf zit met al die kinderwagens.

61 likes

Als ik kijk naar mijn zusje van 13, ja die is daartoe in staat als ze zou weten waar zo iemand woont. En dan nog het respectloos vinden ook als iemand zegt het niet prettig te vinden.

3 likes

Niet. Who cares hoe je wagen eruit ziet als je weinig te besteden hebt en er een “cadeau” krijgt. Als je er maar een hebt.

12 likes

Kinderen die buiten Amsterdam wonen, want “Amsterdam just don’t care”. :thinking:

10 likes

Ik geloof ook echt wel dat dit vaak gebeurt. En al gebeurt het 1x per week lijkt het me al bloedirritant.

7 likes

@Rozecoupeschaar @Foefjeisthuis @Oprah @Soy.peor

Lijkt me idd dat vooral kinderen/tieners dit doen. Of volwassenen die echt obsessed zijn haha.

Al kan ik me ook wel voorstellen dat Mascha bij iedereen die langs loopt en toevallig kijkt, denkt dat ze het express doen en dat ze er meteen wat achter zoekt :sweat_smile:

Maar misschien woont ze bijv wel in een rustige straat of een straat die doodloopt. Dan valt het natuurlijk wel op als je steeds mensen langs ziet komen en kijken die er normaal niet zijn/horen

3 likes

Nou mij lijkt het wel kut als je weinig te besteden hebt en je een versees kinderwagen krijgt die totaal niet bij je past. Je hoeft als je weinig te besteden hebt niet blij te zijn met alles wat je krijgt he.

26 likes

Dat is zeker zo maar een kinderwagen is normale gesproken zo’n dure uitgave dat ik me niet kan voorstellen dat iemand het erg zou vinden als ze een lelijke krijgen. Liever wel dan niet een kinderwagen, want je kunt moeilijk zonder.

1 like

Nou ja weet je ook als je niet vermogend bent mag je je eigen smaak hebben. En het hoeft nog niet léuk te zijn om spullen te gebruiken die totaal je smaak niet zijn omdat je daartoe genoodzaakt bent. Dat is een beetje het reduceren van arme mensen, maakt niet uit alles voldoet wel want het is toch beter dan niks.

51 likes

Goed gezegd en helemaal mee eens. Je hoeft niet alles te accepteren/aan te nemen omdat je er zelf geen geld voor hebt.

6 likes

Ja, of als je het wel aanneemt mag je er toch nog van balen omdat je als het een mogelijkheid was geweest liever iets had gehad dat er anders uitziet.

3 likes

en @ZusjevanJoost Maar nu passen jullie de context aan? Natuurlijk ben ik het eens met jullie, niet alles wat je krijgt hoef je per definitie leuk te vinden. Maar als je je aanmeldt om een kinderwagen te winnen of gedoneerd te krijgen dan ga je een gegeven paard toch niet in de bek kijken?

2 likes

Geen idee wat de precieze context is maar ik reageerde op deze comment van jou, vandaar:

In combinatie met de post van @Soy.peor.

1 like

Ah oke, dan snap ik je reactie wel. Zo lijkt het inderdaad alsof je altijd maar overal tevreden mee moet zijn, maar dat vind ik zeker niet het geval.

1 like

Nee ik heb toch nergens gezegd ik zou hem laten liggen. Maar dat ik het kut zou vinden om er zo een te krijgen.

1 like

Ik wil dit.

1 like

Ik luister vaak met verbazing naar de Foefs over hun taalgebruik en beperkte woordenschat. Heel beperkt en met vage Engelse termen omschrijven ze ‘cranes’ bijvoorbeeld. Volgens mij ga je daar in de bunker met elkaar echt steeds meer aan wennen en het lijkt alleen maar erger te worden!

7 likes

Precies. Ze zegt zelf ook niet dat het “hordes” mensen zijn, ze zegt gewoon dat het gebeurt en dat is al irritant genoeg.

Als mascha bij mij in de straat zou wonen zou ik wel naar binnen kijken.

1 like