Goals
Mijn lieve loempiavrouw is sinds begin maart vertrokken en ik mis haar loempia’s echt
Heb je nu zin in loempia’s?
- Ja
- Nee
- Ik heb altijd zin in loempia’s
0 stemmers
Hoeveel loempia’s kan jij in een dag op?
- 1/2
- 1
- 2
- 5
- Er zit geen einde aan mijn loempia-intake
0 stemmers
Wat is jouw lievelingsloempia?
Ik eet bijna nooit loempia’s maar ik zou met GEMAK een hele doos weg kunnen werken. Heb ook wel eens momenten dat ik zo’n zin heb in een kroket en dan flikker ik ze meteen alle 4 in de pan en vreet ik ze inclusief wit bolletje en mayo allemaal op. Love it.
Ik weet niet waarom maar ik ga echt stuk om hoe serieus Mascha klinkt over haar animal crossing (?) dinges. Zij en Gregor hebben gewoon een hele routine met taken etc. voor dat spel. Al die termen ook, als je vergeet dat het om een heus spel gaat, zou je bijna denken dat ze een of andere drukke business runnen…
Toen ik nog in Tilburg woonde stond er een loempia kraampje onder onze flat. Een van de weinige dingen die ik nu mis. en worstenbroodjes dan.
Bij die rauwe loempia’s kan ik gewoon niet uit mijn hoofd krijgen dat het voelt alsof ik op een gevulde condoom zit te kauwen.
Wij noemen springrolls ook altijd zo.
“Zullen we condoompjes eten vanavond?”
Omg het enige voordeel aan Corona is dat er meer restaurants bezorgen waar wij wonen, kom er net achter dat ik nu gewoon loempia’s bestellen voor vanavond
Thanks mascha. Nog steeds een influencer.
Edit; mijn god bijna 2 euro per loempia , ik maak ze binnenkort wel zelf
Mascha ging in een vlog rijstvel loempia’s maken, maar ipv rijstvellen gebruikte ze echte loempia vellen. En die at ze rauw.
Ik kan dus nooit zelf loempia’s maken omdat ik geen frituurpan heb en mijn ouders me altijd hebben bijgebracht dat frituren in een pan het MEEST GEVAARLIJKE OOIT is en dat je dan VLAM IN DE PAN kunt krijgen en nu durf ik dat dus nooit van mijn leven te doen.
Living on the edge, gewoon proberen.
Hahahahah, heb dat vroeger ooit gespeeld en had ook echt een kleiiiiin beetje het gevoel dat ik een bepaalde verantwoordelijkheid had
@Flamoes 90% van mijn leven gefrituurd in een normale pan die was omgedoopt tot frituurpan. Nooit een vlam in de pan gehad. Welke factoren leiden daartoe?
90% van je leven gefrituurd in een normale pan? Stel dat je 28 jaar bent, dan ben je dus al 25,2 jaar aan het frituren
Waar kijk ik naar? Iemand die voor de kaart van Amerika een gigantische lippenbalsem op doet terwijl ze een drumstick vasthoudt?
Haha ik frituur mijn loempia’s altijd in de pan. Anders koop je die gore ovendingen
Die comment van Serena is weg? Of ben ik blind
Ik doe ze gewoon in de airfryer
Een boterstick:P
Never hear of Paula Dean ya’ll?? Buuutter and oooill.