Beutyblogtopic XL #8

Ja ze benoemt het heek kort aan het begin van de vlog volgens mij. Daarna ben ik gestopt met kijken dus ik weet niet of ze er nog verder op in gaat maar hier benoemt ze in elk geval haar routine.

In de ochtend verkopen ze dingen en savonds maken ze tarantula island oid want dan is de winkel open oid? Ik speel het niet dus het is echt “guuurrrrllll, wat lul jij”

8 likes

Gadverdamme ik heb de hype rondom die spring rolls echt nooit begrepen

Edit: blij om te lezen dat het hier ook niet gewaardeerd word tbh

4 likes

Als het aan gregor ligt winnen jullie allebij want hij zal de loempiatjes netjes verdelen.

6 likes

Hier nog zo een hoor. Ik moet elke dag langs de nook miles automaat, fossielen scheppen, stenen leegplunderen. Elke 3 dagen hebben mijn tropische bomen fruit, dat is veel waard. De prijs van de knollen houd ik in de gaten. Liefst allemaal nog voor mijn vriend de switch pakt, anders rooft hij het hele eiland leeg en heb ik niks. Heb eigenlijk twee banen, mijn baan en animal crossing.

48 likes

afbeelding
Als je het spel niet speelt dan is dit echt hoe je jouw bericht leest haha

65 likes

Minecraft is ook al zo’n raar spel

2 likes

Graag, ik verveel me

21 likes

Hahaha. Er is dan ook een wereld van AC spelers en de normale wereld. Er was ook een radiomaker die helemaal los ging over zijn knollen, wat niemand snapte.

Maar Animal Crossing is een spel waarop je op een onbewoond eiland gaat wonen. Dit samen met Nook en zijn twee kinderen. Nook buit je erg soepel uit (hij zegt op dag 1 al “We doen de dingen niet omdat ze leuk zijn, maar omdat ze geld opleveren”), dus jij bouwt als een malle een heel eiland in je eentje op, terwijl er steeds meer mensen komen wonen. Je sluit hogere hypotheken af bij Nook en moet meubels maken, gebouwen bouwen, een museum vullen met fossielen, vissen, fruit planten om die hypotheken af te betalen en nieuwe dingen voor het eiland te bouwen. Heerlijk langzaam spel, met wat sneaky maatschappijkritiek van Nintendo erin. Je kan trouwens ook bij andere spelers langs. Heb nu zelfs een appgroepje met medegekkies. Edit: het is wel leuker dan ik het hier beschreven heb.

5 likes

Ok, ik had dus altijd het beeld bij Animal Crossing dat het zo’n ouderwets spel was waar dieren oversteken die je dan moet vangen of afschieten.

Het blijkt iets heeeel anders te zijn haha. Klinkt wel een beetje zoals die boerderij die 10 jaar geleden hot was, Farmville?

30 likes

Ik scrollde snel door de nieuwe posts heen en dacht ‘goh leuk leven’ bij de eerste zinnen.

2 likes

Het lijkt me opzich wel leuk ( het leek me eerst saai maar toen wist ik niet dat je het eiland en je huisje kon inrichten…)
En ik speel de app versie haha. Maar als ik de echte versie wil kost dat spel alleen me al 50 eu en zon switch waarop je het speelt 3/400 eu… ja dat heb ik niet over voor een spelletje.

(Ik had influencer moeten worden dan had ik dat spel gragis gekregen)

3 likes

en waarom heet het dan precies Animal Crossing?

Klinkt beetje als Hay Day, had je ook een fulltime baan aan. Ik heb nu zin om animal crossing te gaan spelen maar op zich heb ik niet zo de behoefte om uitgebuit te gaan worden door ene Nook haha

2 likes

Het is allemaal ook real time toch? Dus niet zoals bij de sims dat 1 dag een paar minuten is en dat de tijd stilstaat als je niet speelt?

Ja, dat is ook vet. Het is idd allemaal realtime. Dus een dag heeft 24 uur, je kan niet sneller dan het spelletje. Als je een steen leeghakt voor grondstoffen, heb je ook pas de dag erna nieuwe. Sommige karakters komen ook alleen op dag x, tijdstip x.

@Roguee geen idee waarom het zo heet, het heeft idd wel wat weg van veel andere vergelijkbare spelletjes waarop je iets moet opbouwen, runnen etc, maar is wel uitgebreider. Grappigste vind ik dat ik het vroeger met vriendinnen speelde en nu met datzelfde clubje weer hooked ben.

3 likes

dus jij bouwt als een malle een heel eiland in je eentje op, terwijl er steeds meer mensen komen wonen

klinkt als mijn achtertuin

116 likes

Hahahahahahahah, maar je snapt wat ik bedoel :joy::weary:

@Shaaar zeker in deze tijd geen overbodige luxe, zo’n tweede baan! :joy: Ik dacht al: hoe kan een spel over overstekende dieren zo spannend zijn? Blijkt die titel dus vrij random gekozen, eigenlijk? :sweat_smile:

2 likes

Oooooohw een soort minecraft!!! Hahaa waardeer je uitleg, maar ik zit er echt zo bij :point_down:

afbeelding

Zelfs na de uitleg van @Shaaar. Kan je nook niet wegsturen dan? Naja ik ga weer simsen doeiii :older_woman:t2:

20 likes

De lekkerste ooit!

1 like

Dat bruiningsspul in het potje leek me echt chill :heart::heart::heart:

1 like