Beutyblogtopic XL #8

Dat bruiningsspul in het potje leek me echt chill :heart::heart::heart:

1 like

Sorry is echt mega offtopic maar goed het gaat er nu al best een tijd over dus kan best, wat zijn jullie lievelingsloempia’s dan die je gewoon in een supermarkt kan kopen dan? Want ik ben dus een beetje nieuw op loempia-vlak (hahahaha klinkt echt tering suf dit maar kwam er dus een paar maanden terug pas achter dat dat eigenlijk best te vreten is) maar ik weet gewoon echt nog niet zo goed welke lekker zijn?! Als dit naar een ander topic moet :grimacing: hoor ik het wel

4 likes

Zelf vind ik loempia’s van de supermarkt niet te eten. Zou deze echt bij een kraam halen. Maar ik ben ook verwend met een moeder en familie die zelf loempia’s maken.

3 likes

Totaal niet beutybloggerelateerd, maar zeker loempiagerelateerd. Ik appte net nadat ik dit topic had gelezen naar een vriendin dat ik zo graag loempia’s wilde. En daarna hadden we het over Chinees eten en dat we daar allebei zin in hadden.
Toen ging net mijn bel, heeft ze serieus Chinees én loempia’s voor mij besteld. Wat een heldin! Heb de loempia’s al op hoor :stuck_out_tongue: Chinees eet ik vanavond.

164 likes

Zo lief!

1 like

Ik zou of naar een kraam gaan of als je ze zelf wilt maken een pak bij de toko halen.

Ik durf nooit meer loempia’s van zo’n kraam te eten. Mijn ex van toen ik een baby was (nee ok 15, is wel baby toch) had een groot stuk plastic in z’n loempia. Echt balen want love loempia’s maar ik durf het gewoon niet meer (pussy).

4 likes

Luister meid, ik had eens een rups in mijn sojaboon. Gewoon lekker dooreten dan vergeet je je trauma wel weer. Zo’n groot stuk plastic vis je er wel tussenuit.

70 likes

Je zou life coach (:nauseated_face::nauseated_face:) moeten worden. Misschien durf ik het ooit weer aan.

7 likes

Bij Betty is het echt alleen nog maar spon hè.

9 likes

Je doet echt letterlijk hetzelfde nu :joy:

3 likes

Hahahah echt zo, oeps
edit: sorry instagram babes

Die bánh mì van dat kraampje moet je hebben. Iedereen koopt altijd maar die suffe loempia’s, maar die broodjes zijn echt het aller aller aller lekkerst.

9 likes

De bahn mi van Boguette zijn ook echt :ok_hand:
De spring rolls ook maar die doen het volgens mij niet goed op het forum haha

8 likes

“We live in a world surrounded by nature, embrace it, feel it, eat it. You’re not a killer if you eat the catterpillar” #mindset

@Ludo @Okapi hou op aub, nu wil ik bahn mi en ik zit ergens waar je zelfs geen shoarma of pizza kunt bestellen :tired_face:

3 likes

Ja doeen! Vooral de 5 spice chicken is een aanrader. (Met wat minder spice voor deze Hollander)

Kennen jullie de loempidel? Dit is een kruising tussen een loempia en een frikandel. Ik heb deze een keer in een gekke bui besteld en ik was positief verrast!

7 likes

Hahahaha ik dacht echt uhhh @Shaaar gaat het nog goed met je?? Ik was even snel door het topic aan het scrollen dus las dit na alle loempia posts :sweat_smile:

1 like

Mijn loempia we in ieder geval lekker! Hoe was die van jullie?

34 likes