Thanks
In het Japans (origineel) heet het Animal Forest. Maar volgens mij heeft het âcrossingâ gedeelte betrekking op âcrossing pathsâ met de dieren/bewoners van je eiland.
ahh op die manier, ik dacht een soort overstekend wild haha. Ik ben zo geinfluenced om dit te gaan spelen nuâŠ
Zo te lezen is mascha zelfs loempia influencer
Heb wel al de hele dag zin in loempiaâs. Morgen maar een noodzakelijke wandeling maken naar de loempiakraam
Even een vraagje tussendoor: weet iemand zo welke serie Mascha laatst deelde op haar story? Ging over een serie op Netflix over een cult kan het alleen nergens meer terug vinden
Jonestown!
Zo jij bent snel bedankt!
holy hell heet de docu
hoezo is sereens comment bij sjors weg�
Die heeft waarschijnlijk hier gelezen hoe het overkwam en heeft het toen gedelete.
Maar wat heb je in hémelsnaam aan SPF 6??
Niks
Maarja het is altijd nog beter dan de versie zonder spf of mensen die lekker met olijfolie gaan liggen bakken. Dit spul werkt wel echt fantastisch, maar ik doe er altijd nog mn gewone factor 30 onder.
Voor als je het vuilnis buiten wilt zetten en je geen zin hebt om voor die 2 minuten spf 30 op te doen. Maar toch een beetje bescherming wilt.
Denk dat de bescherming van een spf 6 verwaarloosbaar is. Het is ook een spray dacht ik te zien, daar gebruik je bijna nooit genoeg van om die 6 ĂŒberhaupt te kunnen krijgen.
Oooh hier had ik helemaal nog niet stil gestaan, dat ik ook gewoon mân spf 50 of 100 eronder kan doen. Wil dat spul namelijk keer proberen om mân doorzichtige benen, maar spf 6 is vragen om moeilijkheden met mijn huid
Mascha zou echt eet-influencer moeten worden. Heb eergister zelf cinnamonbuns zitten maken en ben nu in staat om uit te zoeken hoe ik loempiaâs maak
spoiler: koop dan meteen een bakmix kokosmakronen en bestel bij m.y.m.uesli, dan ben je van vandaag ook weer up to date
Kokosmakronen kun je maken van 3 ingrediënten, zijn daar serieus bakmixen voor? Wat een grap
Ik ging gisteren eten halen bij mijn favo Surinaams roti plekje en ineens zag ik op de kaart dat ze ook huisgemaakte loempiaâs verkochten. Ik moest meteen denken aan het forum en wilde het hebben. Was het uitverkocht.