Beutyblogtopic XL #8

Top! Had alleen geen chilisaus. Echt een gemis :frowning:

1 like

Deze is van de Aldi en smaakt exact zoals de zoetzure saus van de loempiakraam :heart_eyes:! En zonder is idd echt een gemis haha

1 like

Thanks voor de tip! Morgen is mn aldi dag haah

1 like

Ze poste op instagram dat ie met 25% korting bij de Bijenkorf is nu!

1 like

Let wel op want ze hebben twee soorten in een doos staan! Een met stukjes die is ‘pittiger’ en deze gladde zonder stukjes haha

1 like

https://www.douglas.nl/Verzorging-Zonverzorging-Zonbescherming-Lancaster-Sun-Beauty-Fast-Tan-Optimizer-Tan-Deepener-SPF6_productbrand_3000023101.html

Douglas! @CTFxC

2 likes

Oh ja haha, hij was juist uitverkocht bij de Bijenkorf, slim van me :sweat_smile:

In het Japans (origineel) heet het Animal Forest. Maar volgens mij heeft het “crossing” gedeelte betrekking op “crossing paths” met de dieren/bewoners van je eiland.

1 like

ahh op die manier, ik dacht een soort overstekend wild haha. Ik ben zo geinfluenced om dit te gaan spelen nu

2 likes

Zo te lezen is mascha zelfs loempia influencer :sweat_smile::joy:

13 likes

Heb wel al de hele dag zin in loempia’s. Morgen maar een noodzakelijke wandeling maken naar de loempiakraam

7 likes

Even een vraagje tussendoor: weet iemand zo welke serie Mascha laatst deelde op haar story? Ging over een serie op Netflix over een cult kan het alleen nergens meer terug vinden

Jonestown!

2 likes

Zo jij bent snel bedankt!

1 like

holy hell heet de docu

1 like

hoezo is sereens comment bij sjors weg
?

1 like

Die heeft waarschijnlijk hier gelezen hoe het overkwam en heeft het toen gedelete.

10 likes

Maar wat heb je in hémelsnaam aan SPF 6??

4 likes

Niks
Maarja het is altijd nog beter dan de versie zonder spf of mensen die lekker met olijfolie gaan liggen bakken. Dit spul werkt wel echt fantastisch, maar ik doe er altijd nog mn gewone factor 30 onder.