Top! Had alleen geen chilisaus. Echt een gemis
Deze is van de Aldi en smaakt exact zoals de zoetzure saus van de loempiakraam ! En zonder is idd echt een gemis haha
Thanks voor de tip! Morgen is mn aldi dag haah
Ze poste op instagram dat ie met 25% korting bij de Bijenkorf is nu!
Let wel op want ze hebben twee soorten in een doos staan! Een met stukjes die is âpittigerâ en deze gladde zonder stukjes haha
Oh ja haha, hij was juist uitverkocht bij de Bijenkorf, slim van me
Thanks
In het Japans (origineel) heet het Animal Forest. Maar volgens mij heeft het âcrossingâ gedeelte betrekking op âcrossing pathsâ met de dieren/bewoners van je eiland.
ahh op die manier, ik dacht een soort overstekend wild haha. Ik ben zo geinfluenced om dit te gaan spelen nuâŠ
Zo te lezen is mascha zelfs loempia influencer
Heb wel al de hele dag zin in loempiaâs. Morgen maar een noodzakelijke wandeling maken naar de loempiakraam
Even een vraagje tussendoor: weet iemand zo welke serie Mascha laatst deelde op haar story? Ging over een serie op Netflix over een cult kan het alleen nergens meer terug vinden
Jonestown!
Zo jij bent snel bedankt!
holy hell heet de docu
hoezo is sereens comment bij sjors weg�
Die heeft waarschijnlijk hier gelezen hoe het overkwam en heeft het toen gedelete.
Maar wat heb je in hémelsnaam aan SPF 6??
Niks
Maarja het is altijd nog beter dan de versie zonder spf of mensen die lekker met olijfolie gaan liggen bakken. Dit spul werkt wel echt fantastisch, maar ik doe er altijd nog mn gewone factor 30 onder.