Beutyblogtopic XL #8

Een half uur wakker en al z’n in loempia’s. En ik moet duidelijk naar de Aldi voor saus en Animal Crossing spelen.

Toch knap dat ik de vlogs niet eens kijk, maar toch geinfluenced ben!

17 likes

haha ik zou hier zo om moeten lachen als ik Mascha was. Geniet van de loempia’s allemaal!

5 likes

Bonnie en Nick zijn zo leuk❤️

2 likes

Ik ben nu ook geinfluenced om loempia’s te gaan eten.

2 likes

:laughing: zelf toevoegen prei, ui en eieren

14 likes

Mijn opa en oma eten dit soort dingen veel en bij hen is het zo dat zij gewoon niet op dit soort gerechten komen als knorr er geen pakje voor heeft. Zonder knorr kenden zij alleen avg. Macaroni e.d. eten zij enkel door zo’n pakje.

10 likes

Huilen! Mijn tip voor mensen die niet weten welke kruiden bij elkaar passen: kijk op het ingredientenlijstje van een kant en klaar pakje. Daar staan de kruiden die bij elkaar passen.
Maak daar een foto van en loop vervolgens naar de Turkse supermarkt waar kruiden 3 keer goedkoper zijn.

4 likes

Ja of je googled gewoon een recept haha.

6 likes

Ik vind deze wel echt heel lekker, zou niet weten hoe ik dat met mn eigen kruiden maak. De saus die bij knorr burrito’s zit ook

7 likes

Voor dit gerecht heb je nodig : 15% ui 1.7%gerookt spek…

13 likes

Same haha, dan ben ik maar een barbaar maar ik haat koken en laf pakjes

12 likes

Stop koken-met-pakjesshaming please :pensive:

30 likes

Maar… hoe kan je dan IEDERE dag opnieuw bedenken wat je eet? Zonder een keer een pakje of zakje te gebruiken? Ain’t nobody got time voor gekarameliseerde couscousbolletjes op een bedje van gepocheerde falafelbladeren met een dipsaus van linksgedraaide yoghurt uit de algarve met een krokantje van walnoot. Op woensdag.

43 likes

Maar je kan zelf toch wel een omelet of pasta in elkaar draaien zonder pakje? Daar heb je Knorr, Honig of Unilever toch allemaal niet voor nodig.Met dat pakje bedenk je toch ook wat je eet? Dat koop je toch ook niet met een blinddoek om en dat je verrast bent wanneer je op woensdag de kast opent.

25 likes

Heel shocking misschien, maar ik eet wel eens twee keer hetzelfde. Of zelfs vaker.

16 likes

Toen ik net student was kookte ik wel vaak uit pakjes omdat ik echt geen idee had hoe je moest koken haha. En welke kruiden je dan nodig had waarvoor. Maar inmiddels heb ik geleerd: als je zout, peper, italiaanse kruiden, komijn, koriander, paprika en misschien kurkuma, kaneel en gember hebt kom je al een heeel eind :+1:

2 likes

Ik kook alleen uit zon pakje als ik zin heb in vies lekker. Bijv zon durum pak ofzo van de lidl. Ik zie die pakjes meer als fast food dan als fatsoenlijke maaltijd.

20 likes

Ja het ultieme comfort food van mijn vriend zijn de burritos van Knorr. Al voelt het daarna alsof ik de hele dode zee in m’n mond heb, zo zout

21 likes

Haha, gelukkig heb ik zo’n eipakje nooit meegenomen. En gaat er natuurlijk ook niet dagelijks en ook niet altijd wekelijks een knorr-pak naar binnen. Maar ik weet vaak gewoon echt niet meer wat ik kan maken om een keer buiten het vaste riedeltje te eten en dan vind ik veel recepten vaak (disclaimer: voor mij persoonlijk) best ingewikkeld of lijken ze me veel tijd te kosten.

Vandaar: liefde (jaja, met mate) voor de Knorr burrito’s, Knorr lasagne en nasimixen van Honig :heart:

2 likes

De persoon die bedacht heeft pannenkoekenmeel te gaan verkopen lacht zich ook nog dagelijks suf.

72 likes