Voor als je het vuilnis buiten wilt zetten en je geen zin hebt om voor die 2 minuten spf 30 op te doen. Maar toch een beetje bescherming wilt.
Denk dat de bescherming van een spf 6 verwaarloosbaar is. Het is ook een spray dacht ik te zien, daar gebruik je bijna nooit genoeg van om die 6 überhaupt te kunnen krijgen.
Oooh hier had ik helemaal nog niet stil gestaan, dat ik ook gewoon m’n spf 50 of 100 eronder kan doen. Wil dat spul namelijk keer proberen om m’n doorzichtige benen, maar spf 6 is vragen om moeilijkheden met mijn huid
Mascha zou echt eet-influencer moeten worden. Heb eergister zelf cinnamonbuns zitten maken en ben nu in staat om uit te zoeken hoe ik loempia’s maak
spoiler: koop dan meteen een bakmix kokosmakronen en bestel bij m.y.m.uesli, dan ben je van vandaag ook weer up to date
Kokosmakronen kun je maken van 3 ingrediënten, zijn daar serieus bakmixen voor? Wat een grap
Ik ging gisteren eten halen bij mijn favo Surinaams roti plekje en ineens zag ik op de kaart dat ze ook huisgemaakte loempia’s verkochten. Ik moest meteen denken aan het forum en wilde het hebben. Was het uitverkocht.
Een half uur wakker en al z’n in loempia’s. En ik moet duidelijk naar de Aldi voor saus en Animal Crossing spelen.
Toch knap dat ik de vlogs niet eens kijk, maar toch geinfluenced ben!
haha ik zou hier zo om moeten lachen als ik Mascha was. Geniet van de loempia’s allemaal!
Bonnie en Nick zijn zo leuk❤️
Ik ben nu ook geinfluenced om loempia’s te gaan eten.
zelf toevoegen prei, ui en eieren
Mijn opa en oma eten dit soort dingen veel en bij hen is het zo dat zij gewoon niet op dit soort gerechten komen als knorr er geen pakje voor heeft. Zonder knorr kenden zij alleen avg. Macaroni e.d. eten zij enkel door zo’n pakje.
Huilen! Mijn tip voor mensen die niet weten welke kruiden bij elkaar passen: kijk op het ingredientenlijstje van een kant en klaar pakje. Daar staan de kruiden die bij elkaar passen.
Maak daar een foto van en loop vervolgens naar de Turkse supermarkt waar kruiden 3 keer goedkoper zijn.
Ja of je googled gewoon een recept haha.
Ik vind deze wel echt heel lekker, zou niet weten hoe ik dat met mn eigen kruiden maak. De saus die bij knorr burrito’s zit ook
Voor dit gerecht heb je nodig : 15% ui 1.7%gerookt spek…
Same haha, dan ben ik maar een barbaar maar ik haat koken en laf pakjes
Stop koken-met-pakjesshaming please
NOOIT.