vind die lasagne kruiden van honig wel chill. smaakt naar vliegtuigvoedsel/fastfood/kant&klaar.
soms heb ik zin in lekker goor eten. lekker vlak en zout met mucho carbs.
Zullen we ook stoppen met roti vellen en tortilla’s wraps te noemen
frep dan
*roti platen
Dit heb ik 1x geprobeerd te maken toen ik 13 was (dus 17 jaar geleden) en toen hebben mijn ouders en ik na 1 hap besloten het niet op te eten en snel goeie roti te halen
Velletjes
Lekker frep lekker tastic
ja roti zonder rotivellen
Dit topic is echt niet goed voor mijn eetlust. Roti, loempia’s… Mijn maag brult nu
Verheugde me helemaal op een of andere rel omdat dit topic zo hard ging, gaat het over zakjes en kruiden
Ja SORRY JONGENS maar geef mij een makkelijk roti recept en ik maak het zelf. Maar tot nu toe was het geen succes
Sommige dingen moet je gewoon niet zelf willen maken.
Die verspakketen van de supermarkt zijn mijn versie van kopen met pakjes. Gister stond ik ineens kruiden fijn te hakken, dat had ik anders echt nooit gedaan.
Maar guilty: die verspakketen zijn de helft van mijn weekmenu en ik ben soms echt sad als ze het couscous of roti pakket niet hebben.
Pakjes en zakjes 4 life!
Kom maar door met jou recept. Kook ze zelf niet van Knorr maar kookte het altijd met mamalien ofzo. Maar is uit het assortiment
Roti kan je best goed zelf maken. Platen is lastiger, maar de vulling is een kwestie van goed basisrecept en gevoel. Dit recept komt bijvoorbeeld aardig in de buurt van een lekkere roti toespijs en is best makkelijk. Iniedergeval echt iets anders dan die troep van knorr
Ze hebben bij de toko rotiplaten uit de vriezer! Vond die echt heel lekker
Heb je toevallig een kruidenmix recept voor Nasi goreng?
Ik doe vissaus, sojasaus, sesamolie en trassi
Hoe ik nasi maak:
Olie in de pan, daar fruit ik trassi, sambal, knolook en een uitje in en daar gooi ik vervolgens vlees en groente bij, rijst erbij(liefst van de dag ervoor), eitje erdoor, beetje ketjap manis. Niet echt met een specifieke kruidenmix dus. En de hoeveelheden doe ik ook op gevoel, haha. Weet niet of je hier heel veel aan hebt, haha.