Beutyblogtopic XL #8

Maar ik kan helemaal geen kookvideos vinden op haar insta LOL #disappointed
EDIT: found them. Ik ben zo sloom vandaag godver.

OMG hoe ze met een vork in die pan staat te roeren ik wordt er helemaal naar van.

2 likes

Zo leuk die video van Nikkie en Davina!

12 likes

Jaaa wat een mega leuk idee ook, zit echt te glimlachen naar mijn beeldscherm haha

1 like

Krijg gewoon kippenvel door Davina haar stem… Shit

1 like

Ja zo origineel bedacht! En Davina is zo goed live, jeetje. Was nooit echt fan van haar maar ze is wel echt goed.

4 likes

Prachtig ik wil die!!
Geen idee wat verder de toevoeging is van dit plantje in dit topic haah

2 likes

Gisteren bij Jinek vertelde Nikkie dat ze Davina via haar kanaal een groot publiek wil geven. Dat vind ik zo tof van haar!

3 likes

Oh top weet gelijk welke video ik kan skippen. Dat gekrijs gaat door merg en been :sweat_smile:

20 likes

Zie Connie ineens ook in Sannekes insta story’s verschijnen. Zou het toeval zijn of leest ze hier mee?

3 likes

Toeval bestaat niet in influencerland.

17 likes

Ah, dat kan natuurlijk ook nog :smiley:

In Duitsland koop altijd verschillende varianten van deze pastazakjes. Love it!!

1 like

Oh we doen er gewoon een in de slaapkamer én in de woonkamer, why noooooot.

4 likes

girls ik probeer mn vriend de bettygate uit te leggen, maar de foto’s van sjereens excuses zijn niet meer beschikbaar op t forum ABC :sob: heeft iemand nog screenshots oid??

1 like

Ja die heeft Mascha allemaal bewaard

34 likes

hahahah zal ik haar gewoon dm sturen

1 like

Over Mascha en influencen gesproken, heeft iemand al geprobeerd om noodles in melk te koken?

Nee want in NL verkopen ze niet die maakkie noodles :woman_shrugging:t4:

1 like

Klopt maar in de vlog van gisteren (?) hebben ze het geprobeerd met een Nederlandse variant en daarmee smaakte het blijkbaar ook prima