Maar ik kan helemaal geen kookvideos vinden op haar insta LOL #disappointed
EDIT: found them. Ik ben zo sloom vandaag godver.
OMG hoe ze met een vork in die pan staat te roeren ik wordt er helemaal naar van.
Zo leuk die video van Nikkie en Davina!
Jaaa wat een mega leuk idee ook, zit echt te glimlachen naar mijn beeldscherm haha
Krijg gewoon kippenvel door Davina haar stem… Shit
Ja zo origineel bedacht! En Davina is zo goed live, jeetje. Was nooit echt fan van haar maar ze is wel echt goed.
Prachtig ik wil die!!
Geen idee wat verder de toevoeging is van dit plantje in dit topic haah
Gisteren bij Jinek vertelde Nikkie dat ze Davina via haar kanaal een groot publiek wil geven. Dat vind ik zo tof van haar!
Oh top weet gelijk welke video ik kan skippen. Dat gekrijs gaat door merg en been
Zie Connie ineens ook in Sannekes insta story’s verschijnen. Zou het toeval zijn of leest ze hier mee?
Toeval bestaat niet in influencerland.
Ah, dat kan natuurlijk ook nog
In Duitsland koop altijd verschillende varianten van deze pastazakjes. Love it!!
Oh we doen er gewoon een in de slaapkamer én in de woonkamer, why noooooot.
girls ik probeer mn vriend de bettygate uit te leggen, maar de foto’s van sjereens excuses zijn niet meer beschikbaar op t forum ABC heeft iemand nog screenshots oid??
Ja die heeft Mascha allemaal bewaard
hahahah zal ik haar gewoon dm sturen
Over Mascha en influencen gesproken, heeft iemand al geprobeerd om noodles in melk te koken?
Nee want in NL verkopen ze niet die maakkie noodles
Klopt maar in de vlog van gisteren (?) hebben ze het geprobeerd met een Nederlandse variant en daarmee smaakte het blijkbaar ook prima