Beutyblogtopic XL #8

Panini is ook nog eens meervoud. Broodjes broodje. “Kijk dat is een echt broodjes broodje”

4 likes

jaa die vind ik ook heerlijk maar daar zit altijd vlees in! ik gooi ongeveer een kilo tomaten en een ui en 1 pak vega gehakt in een pan, dan die kruidenmix en een beetje water erbij, even staan en de ovenschaal volstapelen. echt makkie en soort van leuk om zelf te koken.

ik was dinsdagavond in de appie en er zijn altijd superveel type “hockeymoeders” daar, en 1 vrouw ging helemaal in gesprek met een vakkenvuller waarom verspakket lasagne eruit lag en dat snapte ze echt niet want zij kocht dat zó vaak en andere mensen ook en het moest toch wel heel populair zijn dat wist ze zeker en ze snapte niet waarom albert heijn zo’n bi-zarrrrge keuze maakte en iedereen eet toch lasagne blablabla.
Ik dacht alleen maar mens het is niet of het nu geen optie meer is om lasagne te eten? wat zit er in zon pakket, een paar tomaten en een teen knoflook. je kan ook gewoon zelf pakken wat je nodig hebt toch. (even opgezocht en er zit ook een zeer lastig verkrijgbare PREI en WINTERPEEN en natuurlijk “lasagnesaus” in).
OF EEN HONIGPAKJE NEMEN maar dat durfde ik niet te zeggen want dat is misschien niet goed genoeg voor haar.

12 likes

Kan niemand vinden die zo heet

Geen eten (en geen beutyblog) maar mijn favoriete herhaling is algemene vereniging radio omroep televisie radio omroep stichting (AVROTROS)

10 likes

Ik vind het zo grappig dat het hier nu echt alleen nog maar over loempia’s en roti etc. gaat :joy:
Ik eet vanavond wat anders maar voor morgen heb ik nog lekker Chinees over :sunglasses:

6 likes

Omg dank! gaat snacks pakken en verhuizen :coffee:

Ook wel bekend als Vanessa :smiley:

8 likes

Of Connie Breukhoven! Dankzij @Soy.peor volg ik haar insta, lekker een beetje kneuterig en ze ziet er altijd tip top verzorgd uit haha.

3 likes

Maar ik kan helemaal geen kookvideos vinden op haar insta LOL #disappointed
EDIT: found them. Ik ben zo sloom vandaag godver.

OMG hoe ze met een vork in die pan staat te roeren ik wordt er helemaal naar van.

2 likes

Zo leuk die video van Nikkie en Davina!

12 likes

Jaaa wat een mega leuk idee ook, zit echt te glimlachen naar mijn beeldscherm haha

1 like

Krijg gewoon kippenvel door Davina haar stem… Shit

1 like

Ja zo origineel bedacht! En Davina is zo goed live, jeetje. Was nooit echt fan van haar maar ze is wel echt goed.

4 likes

Prachtig ik wil die!!
Geen idee wat verder de toevoeging is van dit plantje in dit topic haah

2 likes

Gisteren bij Jinek vertelde Nikkie dat ze Davina via haar kanaal een groot publiek wil geven. Dat vind ik zo tof van haar!

3 likes

Oh top weet gelijk welke video ik kan skippen. Dat gekrijs gaat door merg en been :sweat_smile:

20 likes

Zie Connie ineens ook in Sannekes insta story’s verschijnen. Zou het toeval zijn of leest ze hier mee?

3 likes

Toeval bestaat niet in influencerland.

17 likes

Ah, dat kan natuurlijk ook nog :smiley: