Ja kon me ook al niet voorstellen dat die maakkie die zij had gekregen van Ief heel anders zouden zijn dan zo’n pakje van de ah. Het ziet er wel lekker uit.
Dit vond ik als kind zó lekker! Was echt mn fancy voer. En ja, in ons keukenkastje stond zout, peper, nootmuskaat, kaneel en maggi…
Dyson heeft geld over. Wil En Tien hebben de air We al gehad. En Vera ook al .
Ja! Is lekker!!
Kan met elk soort noodles
ja zeker omdat ik er pas 1 heb geKOCHT #nospon #zelfbetaald
ik zou hem er bijna om terugsturen.
Werd zo blij van deze video! En tegelijkertijd voelde ik gewoon die stress voor Nikkie om die make-up aan te brengen
Davina zingt echt prachtig. Ze heeft zoveel moeite gestoken in die lyrics ook.
Edit: ik bedenk me nu pas dat het scherm er hangt vanwege corona? Ik dacht al: huh? Kan Davina de look niet zien ofzo?
Niet normaal hoe getalenteerd zij zijn. Moest er spontaan van glimlachen
Ik heb Davina nooit leuk gevonden. Ik vond t echt een schreeuwmens. Maar sinds deze video vind ik haar echt tof.
Same, niet mijn smaak muziek. Maar ik heb dan wel weer echt dikke respect voor deze sessie waarin ze echt goed zingt. Plus je ziet haar in deze video ook echt vaak lachen, wat ik ook leuk vind.
Echt super tof van Nikki dat ze Davina zo’n podium heeft gegeven! Het is echt een leuke video geworden.
Door alle reacties hier heb ik de video toch gekeken (ben ook geen Davina fan), maar de hij is echt leuk! De lyrics zijn ook grappig en afgestemd op Nikkie
jaa echt een toffe video!
Ik vind het zo mooi dat die zakjes vrijwel overal hetzelfde zijn.
Stond vandaag half voor de vriesvakken met het idee om dan van die diepvries loempias te kopen maar godverdomme alle boomers, die nog steeds 1,5 meter niet snappen, stonden uren met de deuren open naar de snacks te loeren dat ik na 60 seconden wachtend met mn winkelkarretje dacht: Bekijk het maar.
Haal ze van de week wel bij een goeie kraam.
Ik stond gister ook voor het vriesvak en toen zag ik kipnuggets en toen was ik heel die loempias vergeten.
Ik vind het zo knap hoe serieus Massa Greg altijd neemt. Dat ie ‘krullen’ maakt in zn haar en Mas dan heel serieus zegt: Foef heeft krullen vandaag!! En zie je zo’n pluk slap haar langs zn hoofd hangen.
Maar sowieso is hij écht mijn type niet met altijd dingen uit haar handen graaien, dat mansplainen en hele dagen in die vreselijke badjas en ontploft kapsel. Oja en ‘MURICAAA’
Verder gaat het wel ja👍🏼
Zie ook helemaal voor me dat de Neerlandse Loempiawereld nu voor een raadsel staat waar die plotselinge omzetstijging toch in hemelsnaam vandaan komt
Die doos met snackies uit oa Muricaaa was wel toppunt hoor, jeetje
Ik vind t soms ook wel dat ik denk nou meid…je kan ook zeggen: je haar ziet er niet uit. Maar ze is gewoon lief en ze heeft veel liefde voor hem en heeft geen zin om hard te zijn.
Ik vul dit nu ook maar in hoor, maar zo komt ze over. Niet dat ze nep is, maar ze wil gewoon lief zijn en maakt waarschijnlijk voor haarzelf de keuze dat ze liever de positieve kant belicht dan dat ze zoiets zegt van: Vind het helemaal niks.
Zo zijn ze allebei volgens mij wel en het werkt blijkbaar voor hen!
Ja is misschien ook zo hoor. Ik zou ook gezegd hebben: nou even je hand erdoorheen!! Denk idd ook dat zij veel liefde naar elkaar hebben (merk je aan alles). Je zal ze geen verbolgen woord over elkaar horen zeggen, is ook wel weer heel knap haha.