Beutyblogtopic XL #8

In Duitsland koop altijd verschillende varianten van deze pastazakjes. Love it!!

1 like

Oh we doen er gewoon een in de slaapkamer én in de woonkamer, why noooooot.

4 likes

girls ik probeer mn vriend de bettygate uit te leggen, maar de foto’s van sjereens excuses zijn niet meer beschikbaar op t forum ABC :sob: heeft iemand nog screenshots oid??

1 like

Ja die heeft Mascha allemaal bewaard

34 likes

hahahah zal ik haar gewoon dm sturen

1 like

Over Mascha en influencen gesproken, heeft iemand al geprobeerd om noodles in melk te koken?

Nee want in NL verkopen ze niet die maakkie noodles :woman_shrugging:t4:

1 like

Klopt maar in de vlog van gisteren (?) hebben ze het geprobeerd met een Nederlandse variant en daarmee smaakte het blijkbaar ook prima

Ja kon me ook al niet voorstellen dat die maakkie die zij had gekregen van Ief heel anders zouden zijn dan zo’n pakje van de ah. Het ziet er wel lekker uit.

1 like

Dit vond ik als kind zó lekker! Was echt mn fancy voer. En ja, in ons keukenkastje stond zout, peper, nootmuskaat, kaneel en maggi…

giphy

13 likes

Dyson heeft geld over. Wil En Tien hebben de air We al gehad. En Vera ook al .

1 like

Ja! Is lekker!!

Kan met elk soort noodles

1 like

ja zeker omdat ik er pas 1 heb geKOCHT #nospon #zelfbetaald

ik zou hem er bijna om terugsturen.

4 likes

Werd zo blij van deze video! En tegelijkertijd voelde ik gewoon die stress voor Nikkie om die make-up aan te brengen :joy:

Davina zingt echt prachtig. Ze heeft zoveel moeite gestoken in die lyrics ook.

Edit: ik bedenk me nu pas dat het scherm er hangt vanwege corona? Ik dacht al: huh? Kan Davina de look niet zien ofzo? :sweat_smile:

4 likes

Niet normaal hoe getalenteerd zij zijn. Moest er spontaan van glimlachen :blush:

3 likes

Ik heb Davina nooit leuk gevonden. Ik vond t echt een schreeuwmens. Maar sinds deze video vind ik haar echt tof.

12 likes

Same, niet mijn smaak muziek. Maar ik heb dan wel weer echt dikke respect voor deze sessie waarin ze echt goed zingt. Plus je ziet haar in deze video ook echt vaak lachen, wat ik ook leuk vind.

Echt super tof van Nikki dat ze Davina zo’n podium heeft gegeven! Het is echt een leuke video geworden.

8 likes

Kind meegesleept naar de Vietnamees hier in de buurt

97 likes

Door alle reacties hier heb ik de video toch gekeken (ben ook geen Davina fan), maar de hij is echt leuk! De lyrics zijn ook grappig en afgestemd op Nikkie

4 likes

jaa echt een toffe video!