Beutyblogtopic XL #8

Ik vind het zo mooi dat die zakjes vrijwel overal hetzelfde zijn.

3 likes

Stond vandaag half voor de vriesvakken met het idee om dan van die diepvries loempias te kopen maar godverdomme alle boomers, die nog steeds 1,5 meter niet snappen, stonden uren met de deuren open naar de snacks te loeren dat ik na 60 seconden wachtend met mn winkelkarretje dacht: Bekijk het maar.
Haal ze van de week wel bij een goeie kraam.

9 likes

Ik stond gister ook voor het vriesvak en toen zag ik kipnuggets en toen was ik heel die loempias vergeten.

27 likes

Ik vind het zo knap hoe serieus Massa Greg altijd neemt. Dat ie ā€˜krullen’ maakt in zn haar en Mas dan heel serieus zegt: Foef heeft krullen vandaag!! En zie je zo’n pluk slap haar langs zn hoofd hangen.

Maar sowieso is hij Ć©cht mijn type niet met altijd dingen uit haar handen graaien, dat mansplainen en hele dagen in die vreselijke badjas en ontploft kapsel. Oja en ā€˜MURICAAA’

Verder gaat het wel jašŸ‘šŸ¼

66 likes

Zie ook helemaal voor me dat de Neerlandse Loempiawereld nu voor een raadsel staat waar die plotselinge omzetstijging toch in hemelsnaam vandaan komt :joy:

49 likes

Die doos met snackies uit oa Muricaaa was wel toppunt hoor, jeetje :drooling_face:

Ik vind t soms ook wel dat ik denk nou meid…je kan ook zeggen: je haar ziet er niet uit. Maar ze is gewoon lief en ze heeft veel liefde voor hem en heeft geen zin om hard te zijn.
Ik vul dit nu ook maar in hoor, maar zo komt ze over. Niet dat ze nep is, maar ze wil gewoon lief zijn en maakt waarschijnlijk voor haarzelf de keuze dat ze liever de positieve kant belicht dan dat ze zoiets zegt van: Vind het helemaal niks.
Zo zijn ze allebei volgens mij wel en het werkt blijkbaar voor hen!

6 likes

Ja is misschien ook zo hoor. Ik zou ook gezegd hebben: nou even je hand erdoorheen!! Denk idd ook dat zij veel liefde naar elkaar hebben (merk je aan alles). Je zal ze geen verbolgen woord over elkaar horen zeggen, is ook wel weer heel knap haha.

9 likes

Ja ik zou t niet kunnen. Of nouja…ik probeer het wel natuurlijk maar soms irriteer je je gewoon aan iets en dan wil je t ff kwijt. Die 2 leven in een ander soort wereld lijkt soms, en ik zou er best ook in willen leven. Niet MET hun lol, maar wel in dat beeld. Het is allemaal zo…fluffy happy joy joy. Lekker eten, relaxed zijn, fun, games.
Ze leven gewoon echt hun ultieme leven.

9 likes

Hahaha volgens mij kan grefoef een drol op een bord leggen en dan kan zij hem nog complimenteren hoe moei linksom die gedraaid is :joy:

Ik vind het ook wel lief hoor hoe zij alles wat hij doet geweldig vindt en zelfs hij (al vind ik gregor een kwal) zegt best vaak met zo’n babystem dat hij trots op haar is of iets goed doet.

Ergens vind ik het wel aandoenlijk en lief, maar tegelijkertijd denkt iets in mij ook doe ff normaal en hij mag heus wel eens iets kritisch horen (als het terecht is) :roll_eyes: maar misschien ben ik gewoon een enorme heks.

Ps. Met zn haar is miss anders, wat ik denk wel dat jij daar onzeker over is en dan snap ik nog wel dat zij zo overdreven lief daarover doet eigenlijk. Vindt zelfs de heks in mij…

16 likes

Je bent geen heks als je dat denkt hoor.

2 likes

Ja die boomers laten zich echt van hun beste kant zien he nu. Laatst ook met fietsen, de enige mensen die niet achter elkaar gingen fietsen als we elkaar gingen passeren waren boomers :roll_eyes:

3 likes

Ja precies dit. Zelfs mijn ouders (die ook in de boomer era vallen) irriteren zich eraan. Het is een bepaald soort mens ook…het zijn altijd die grijze dakduiven die er al bij kijken alsof ze alle lust in t leven verloren hebben die echt schijt hebben aan alles. Je ziet ze soms voorbijfietsen met hun mondhoeken omlaag.
Ook bij de Appie van de week, staat er zo’n meid met een smile op d’r gezicht de winkelkarretjes schoon te maken en dan komt er zo’n 65+ stel die dan tegen d’r gaan staan eikelen dat ze niet gewoon de winkel inmogen zonder winkelkarretjeā€¦ā€œNou!! Dan gaan we wel naar een andere winkelā€. Had t echt met haar, en de anderen die zo’n dienst moeten draaien, te doen. Al die zeikerds…alles wat je moet incasseren.

Nouja anyway, dit was ff offtopic, maar t komt door Mas’ d’r loempia’s LOL

16 likes

Ja, geen eens een ā€œHoiā€ wat er vanaf kan. Sommigen lopen gewoon zo langs ze heen…en dan moeten die kids naroepen van ā€œMeneer/mevrouw…u moet een winkelkarretje pakkā€¦ā€ maar vervolgens staan de volgende klanten alweer klaar en kunnen ze er niet eens achterna.

2 likes

Valt het jullie ook op dat Massa altijd overal ā€˜systemen’ voor heeft? Nu ook weer in die nieuwe video over de babyspullen.

6 likes

Ja klopt, Ze pakte er zelfs een boekje bij om zaken te noteren…
het viel me trouwens op dat er op een gepersonaliseerde Zwitsal fles de naam Poppy staat is dat een koos naampje wat ze tijdens de zwangerschap gebruiken?

1 like

Ja! Ze noemen de baby nu Poppy inderdaad.

Niet zomaar een boekje, dƩ Mascha planner! En Poppy is inderdaad hun koosnaampje voor de baby.

Zelfs dat notitieblaadje dat aan de vluchttas hangt met last minute dingen die er nog in moeten is uit de Mascha planner gescheurd. Zouden ze geen ander papier meer in huis hebben

6 likes

Wil niet weten wat er bij hun aan de toiletrolhouder hangt…

28 likes