Laura (S)ponticorvo heeft ook weer een handeltje gevonden hoor.
Wauw, dat je jezelf dan nog in de spiegel kan aankijken.
Naaaah dan ken je echt geen schaamte hoor
Bizar die prijs ook. Even melding maken bij ACM
Hahah fuckk nou dat is al een beter masker dan waar ik in een verpleeghuis corona cliënten mee moet verzorgen
Oh Davina is echt mijn girlcrush. Hoewel haar uiterlijk een tikje ordinair aandoet, is ze zodra ze haar mond open doet altijd lief, bescheiden en dankbaar. Die combinatie
Oh ja, als ze haar mond open doet, zingt ze natuurlijk ook vaak. Niet onbelangrijk. En bovendien niet overdienstelijk.
Ik bekeek net haar auditievideo voor idols, van jaren geleden. Had ik nog nooit gezien. Wow echt super ander hoofd gewoon.
Het is ook zo random?! Ze staan op de website onder de noemer ‘accessoires’ tussen de riemen, petjes en tassen. Wat ontzettend schaamteloos.
En weg crush.
Het zijn bittere tijden.
Bekentenis: I love Mascha’s vibe de laatste tijd. Ik vind het heerlijk hoe ze is met die aardbeien in chocola, loempia’s en cinnabuns… Daarnaast hou ik ook echt van hoe eerlijk ze overkomt met haar opmerkingen over zelfbenoemde coaches etc. Ze zit helemaal in haar happy place nu ze zwanger is en is niet bang zich uit te spreken over bullshit. Ik kan het wel waarderen, terwijl ik een jaar geleden echt niet meer keek, omdat ik haar heel irritant vond.
Ik ben vooral ook zo benieuwd hoe ze het gaat aanpakken qua vloggen nadat hun dochtertje (zo raar als ze ineens een andere heeft als Poppy) geboren is.
Misschien houden ze die naam wel aan. Op beautygloss had ze het in de afgelopen video het continu over baby ipv poppy overigens. Ben daar ook wel benieuwd naar hoe ze dat straks gaan doen met vloggen. Misschien neemt ze Josh als voorbeeld, waar Alexis wel regelmatig in beeld is, maar niet de hoofdmoot van de vlog? Al maakt Josh een weekvlog natuurlijk en lijkt mij het makkelijker om het dan meer over andere onderwerpen te hebben
Ik kijk sinds kort ook weer elke dag Mascha’s vlogs, ze zijn inderdaad zo lekker luchtig en low-key. Misschien komt het ook doordat het meer relatable is nu we allemaal thuiszitten haha, haar leven lijkt ineens op dat van mij
ik kan me voorstellen dat ze straks ook misschien wel overstapt op weekvloggen!
Verschil met Josh is natuurlijk wel dat zij nog ander werk heeft: een eigen kleding merk. Mascha’s werk is oa het vloggen.
Ik snap die hele rant van Aimee niet (verhuisvlog 2). En maar klagen dat ze geen tijd heeft om het huis met witte muren ed op te leveren, terwijl je dit wist van te voren. Dit staat vrijwel altijd in de huurcontracten. Ik ben iets te braaf misschien want ik zou dat gewoon doen en er geen big deal van maken bij de makelaar.
Ik snap het wel, want het idee was dat er mensen in zouden komen die het op die manier over zouden nemen. Als je daar vanuit gaat en op het laatste moment gaat dat toch niet door, en je moet in korte tijd nog heel je huis strippen, dan is dat toch veel werk
Ik zou ook met tegenzin de muren gaan witten, maar ik zou het wel doen en ook heel goed begrijpen dat het moet want: contract.