Beutyblogtopic XL #8

Nee hoor, worden geen privacy gegevens gedeeld.

wat sneu dat Mascha commentaar krijgt dat ze thuis blijven ivm corona. Heel goed verhaal van haar in de vlog van vandaag: ik hou me gewoon aan de regels, ik ben zwanger en wil absoluut geen risico lopen, we doen het niet alleen voor onszelf maar voor anderen én ik geef het goede voorbeeld. Go mascha!!

60 likes

Precies! Daarom stoor ik me ook aan Lotte die lekker naar de Action gaat bijvoorbeeld. Mascha is goed bezig.

4 likes

Cynthia schrijft een favorietenblog:
April: de eerste volledige maand ‘in lockdown’. Dus dat betekent ook een heel andere favorietenblog!

Wat volgt: exact zo’n zelfde blog als ze altijd plaatst :joy:
Helemaal niet erg natuurlijk maar waarom beschrijf je het zo? Ze zal het zelf wel zo ervaren.

Ze haalt ook nog aan dat het de eerste keer in tientallen jaren is dat ze in een maand niet uit eten is geweest. Euh? Ze moet komende maand nog 30 worden, ik denk dat ze tien jaar bedoelt :shushing_face:

45 likes

Oh mijn God, en ze drinkt zelfs (bijna) geen wijn meer! Één glas in april!

3 likes

Tenzij ze vroeger met het gezin ook regelmatig uit eten gingen. Misschien telt ze dat ook mee.

Ik lig helemaal dubbel om Bonnie en Nick met hun ‘sjoelparty’ :joy: Ik start een fanclub.

3 likes

Ok ik neem het terug, TOTAAL anders dan de andere favorietenblogs :sweat_smile:

@Schattepatat je hebt gelijk, dat zou kunnen.

3 likes

Waarschijnlijker is dat ze de hele fles heeft opgezopen en dat telt als 1 rode wijn.

5 likes

Ja MAG gewoon naar de action. Als je de regels in acht neemt mag je ‘gewoon’ winkels in. Mensen moet zelf weten of ze dat een prioriteit vinden of niet. Wordt soms helemaal gek van de corona maffia. Als je zelf besluit 24/7 binnen te blijven, heel goed! Respect voor. Als je vooral thuis zit maar omdat je anders mentaal gestoord wordt en af en toe eens naar een winkel gaat en daar 1,5 meter afstand houdt en oplet of t niet te druk is
ook prima. Het mag gewoon punt.

107 likes

Ik ben het voor een keer helemaal eens met Mascha en foef.

4 likes

Zo tel ik nou ook.

Ik las trouwens ergens dat tie dye dé trend wordt dit jaar
en wie kwam er eerst mee!!!:joy:

3 likes

Same here, ik ga toch nergens en er komt niemand hier dus who cares toch??
Het valt me wel op dat Cynth bewuster met alcohol om lijkt te gaan

:joy:

1 like

2 likes

Mn moeder

2 likes

210 likes

Ja shit, onze loempiakraam stond er niet en nu ben ik daar extra verdrietig om

3 likes

Vind de Foefjes en broeders Knol heel leuk deze periode

5 likes