Ok zal wel niks missen
Daar hebben ze geen tijd voor met een baby, die moeten ze tenminste vijf keer per dag verkleden zodat ze alle outfits een keer heeft gedragen voor ze die niet meer past!
Bij een webshop krijg je wanneer een klant spullen in zijn mandje doet een notificatie. Ik denk dat Laura een aantal keer vandaag dacht IK WORD RIJK en dan shit helaas bestelling niet afgerekend
Ik heb nu de hele tijd âhow deep is your loveâ in mijn hoofd, maar dan die versie van Laura en Zielsvel-lookalike. Niet leuk.
Hoe kom je aan deze info? Dit klopt namelijk niet. Volgens mij mag dat ook helemaal niet ivm privacy want een bestelling en klantinfo mag je pas opslaan na aanmaken account/plaatsten bestellingg, akkoord voorwaarden etc. Geen enkele webshop is hetzelfde want ze draaien allemaal op andere systemen.
Kan wel met Google Tag Manager als ze dat heeft ingesteld. Je hoeft geen persoonsgegevens in te vullen om wat in een mandje te gooien dus is niet in strijd met de AVG.
Ik krijg soms mails van webshops dat ik nog iets in mân mandje heb zitten als ik enkel mân email heb ingevuld en nog niet heb uitgecheckt?
Dan heb je daar een account aangemaakt en sta je nog ingelogd. Anders kunnen ze je email en gegevens niet weten.
Nee hoor, worden geen privacy gegevens gedeeld.
wat sneu dat Mascha commentaar krijgt dat ze thuis blijven ivm corona. Heel goed verhaal van haar in de vlog van vandaag: ik hou me gewoon aan de regels, ik ben zwanger en wil absoluut geen risico lopen, we doen het niet alleen voor onszelf maar voor anderen én ik geef het goede voorbeeld. Go mascha!!
Precies! Daarom stoor ik me ook aan Lotte die lekker naar de Action gaat bijvoorbeeld. Mascha is goed bezig.
Cynthia schrijft een favorietenblog:
April: de eerste volledige maand âin lockdownâ. Dus dat betekent ook een heel andere favorietenblog!
Wat volgt: exact zoân zelfde blog als ze altijd plaatst
Helemaal niet erg natuurlijk maar waarom beschrijf je het zo? Ze zal het zelf wel zo ervaren.
Ze haalt ook nog aan dat het de eerste keer in tientallen jaren is dat ze in een maand niet uit eten is geweest. Euh? Ze moet komende maand nog 30 worden, ik denk dat ze tien jaar bedoelt
Oh mijn God, en ze drinkt zelfs (bijna) geen wijn meer! ĂĂ©n glas in april!
Tenzij ze vroeger met het gezin ook regelmatig uit eten gingen. Misschien telt ze dat ook mee.
Ik lig helemaal dubbel om Bonnie en Nick met hun âsjoelpartyâ Ik start een fanclub.
Ok ik neem het terug, TOTAAL anders dan de andere favorietenblogs
@Schattepatat je hebt gelijk, dat zou kunnen.
Waarschijnlijker is dat ze de hele fles heeft opgezopen en dat telt als 1 rode wijn.
Ja MAG gewoon naar de action. Als je de regels in acht neemt mag je âgewoonâ winkels in. Mensen moet zelf weten of ze dat een prioriteit vinden of niet. Wordt soms helemaal gek van de corona maffia. Als je zelf besluit 24/7 binnen te blijven, heel goed! Respect voor. Als je vooral thuis zit maar omdat je anders mentaal gestoord wordt en af en toe eens naar een winkel gaat en daar 1,5 meter afstand houdt en oplet of t niet te druk isâŠook prima. Het mag gewoon punt.
Ik ben het voor een keer helemaal eens met Mascha en foef.
Zo tel ik nou ook.