Beutyblogtopic XL #8

Ik las trouwens ergens dat tie dye dé trend wordt dit jaar…en wie kwam er eerst mee!!!:joy:

3 likes

Same here, ik ga toch nergens en er komt niemand hier dus who cares toch??
Het valt me wel op dat Cynth bewuster met alcohol om lijkt te gaan

:joy:

1 like

2 likes

Mn moeder

2 likes

210 likes

Ja shit, onze loempiakraam stond er niet en nu ben ik daar extra verdrietig om

3 likes

Vind de Foefjes en broeders Knol heel leuk deze periode

5 likes

Ik vond die Sjoel vlog van Bonnie echt geweldig LOL. Het zijn echt zulke figuren die twee…denk ook echt niet dat ze zichzelf te serieus nemen hoor, ze weten zelf ook wel hoe kneuterig ze zijn.
Lijkt me echt heerlijk om met iemand te zijn waar je zoveel lol mee kan hebben, net als bij de foefjes.
Kan er best wel eens ‘jaloers’ op zijn…of meer dat ik denk “Dat wil ik ook”.

11 likes

Naar de action gaan tijdens Covid / Je kind niet inenten in general.
Ik kan deze vergelijking echt niet serieus nemen. Ik vind ook dat iedereen zich aan de huidige regels moeten houden en dat men moet doen wat verstandig is. Ik vind echter niet dat we meteen iemand moeten veroordelen als ze naar een winkel gaan, die gewoon open is en waar de nodige maatregelen getroffen worden.

14 likes

Dat laatste heb ik inderdaad ook. Bonnie heb ik nog nooit gekeken, maar ik volg Mascha al bijna 10? jaar denk ik (laatste jaren bijna alleen op insta) en ik heb altijd van haar vibe gehouden. Zeker nu ben ik soms ook wel “jaloers”… zo lekker zorgeloos en relaxt lijkt het.

Ja love it. :joy: Het is zo heerlijk kinderlijk, ik hou ervan als je zo kan zijn als volwassene.

God nou zeg…wat een dramatische reactie.
Als ik van de week naar de action ga zal ik een kruis op mijn rug dragen hoor. :roll_eyes:

29 likes

Laatste reactie hierover want dit is allemaal offtopic, maar je begrijpt totaal niet wat ik bedoel?
Natuurlijk is er heel veel aan de hand. Daar zijn regels voor ingesteld. Niet in de buurt van elkaar komen. Niet onnodig samenscholen. Afstand houden. Jij gaat toch ook naar de Appie om je boodschappen te doen? Nou sommigen gaan ook naar de action, misschien schilder ik wel heel graag en kan ik daar mijn verf goedkoop kopen want als ik niet kan schilderen wordt ik gek. Dat is dan een levensbehoefte voor mij persoonlijk. Nogmaals: als je afstand houd en de situatie goed inschat DAN MAG HET.

21 likes

Wat een wansmaak deze opmerking, de geestelijke gezondheidszorg heeft op sommige plaatsen volledig op zijn gat gelegen de afgelopen weken. Er zijn ENORM veel mensen die echt in ontbering hebben geleefd, en je durft te grappen over goedkope verfjes?

16 likes

Pardon? Maak jij nou een grap of denk je dat ik niet serieus ben? Want dat ben ik dus wel.

4 likes

Discount verfjes zijn geen fucking levensbehoefte, hoe je het ook draait of keert. Je gaat als gezond persoon niet “gek” worden als je even niet kan schilderen.

25 likes

…Nou schilderen is mijn leven. Dankjewel dat je vind dat dat niet zo is. Ik kom graag naar de Action om daar verf te kopen, net zo goed als jij naar de supermarkt gaat om pasta te kopen.

Laat maar.

Back to cinnabuns.

6 likes

Heeft iemand een realistische foto van hoe groot de cinnabons van Mas zijn? Naar mijn idee waren het er veel en groot maar ik meen mij te herinneren dat mensen zeiden dat ze juist heel klein zijn?

2 likes

Oeh, yes! Thanks! :slight_smile: