Beutyblogtopic XL #8

Je kan ook oprecht mooi schilderen met thee en koffie.

11 likes

Je begrijpt het niet, dat bevordert niet de creatieve geest. De creative geest moet bevredigd worden met goedkope verf van de action.

7 likes

ah wat vervelend, vooral dat schuldgevoel. :kissing_heart: succes met de laatste loodjes, bijna verlof!

en sowieso hoor, haar bestaan lijkt een groot verlof haha dus dat is denk ik met niemand te vergelijken.

2 likes

Haha ja helemaal eens, heb dat topic niet voor niets niet meer geopend toen het alleen nog maar ging over hoe zusjes/moeders/vrienden/buurmannen zich niet meer aan de regels hielden.

Dit is een safe space en vanaf nu gaan we hier de gepatenteerde annic-spamftechniek toepassen en alleen comments toelaten waar ten minste één van de volgende woorden voorkomt: ‘sint, mas, zielsvel, verspon, beuty, debbie, zon (op je gezicht), sjors’ (lijst is open voor toevoegingen)

5 likes

Haha! Ja ik vind het dus altijd een beetje stom om over offtopic te zeuren want soms loopt het gesprek nu éénmaal zo en het gesprek is ook nog eens best belangrijk, maar iedereen kan denk ik wel wat corona-afleiding gebruiken in de vorm van wat luchtigs denk ik. Ik in ieder geval wel.

Zei iemand… GELLI BAFFFFFF

81 likes

Hou oooooop haha ik krijg echt nachtmerries straks

6 likes

Voor wie eraan onderdoor gaat om geen knutselspullen te kunnen kopen: je kan dergelijke artikelen online bestellen en dan wordt het bij je thuisgebracht!

4 likes

Cinnabon heeft 3 verschillende groottes. Je hebt normaal, mini en bite size!

13 likes

Is die linker normaal? Die lijkt echt mega

10 likes

:shushing_face:

2 likes

Jaa ik ben hier ook benieuwd naar! Ik wilde ze bestellen en toen zag ik op hun fb opeens een foto dat ze echt mini waren en toen dacht ik euhh nee dat vind ik te duur, dus toen heb ik het weer weggeklikt haha

Ja die is normaal, hij is wel groot ja haha

1 like

Ja waren lekker! Inderdaad even opgewarmd. Wat mij betreft mag er nog meer icing op, maar ik ben dan ook de Amerikaanse gewend :joy: Ik had vrijdag ochtend besteld en ze werden vandaag rond 19:00 afgeleverd.

1 like

Ik heb aandelen in Mancave en hoop dat deze video ooit viral gaat

29 likes

nog even over corona…

nou euhhh zo mini vind ik ze niet

5 likes

Wanneer heb jij je gordijnen gewassen?

Haha dit zijn wel de mini maar ik dacht dat zij die bite size had besteld!!
Van zo’n mini kan ik er maar 1 op :frowning:

1 like

Ik was bijna zover om voor 9 euro vier van die cinabons te bestellen duur maar oke, Corona alleen de verzendkosten hielden me tegen maar nu ik dit weer zie twijfel ik weer

7 likes