Beutyblogtopic XL #8

Ik heb de afgelopen weken zoveel mensen horen zeggen dat ze mentaal ten onder gaan als ze x niet doen, dat ik me afvraag wat we voor zielig verwend stel mensen we zijn geworden. Alsof alle andere mensen die wel gewoon thuisblijven geen passies hebben. Ik kan het gewoon niet serieus nemen. Ook als je leven in het teken staat van het maken van kunst kan ik me alternatieven bedenken waardoor je niet in de action hoeft te zijn. Als je naar de action gaat, ga je naar de action omdat je ervoor kiest schijt te hebben aan het algemene devies van thuisblijven, niet omdat je levensreddende passie niet vervuld kan worden.

En wellicht ben ik daarin keihard of onwetend, maar je maakt mij niet wijs dat als je leven in het teken staat van het maken van kunst, je gered bent met action’s relatief beperkte verfaanbod.

45 likes

Even afgezien van of het wel of niet verantwoord is om naar de action te gaan, als schilderen je passie is zou ik toch eens in wat mooiere verf investeren!

98 likes

Sorry normaal doe ik dit echt niet maar kan dit in het coronatopic? Veel mensen lezen dit soort luchtige topics namelijk ook graag om even te ontsnappen aan de dagelijkse ‘wat mag wel en wat mag niet en wat doet iedereen goed/fout-gedachten’.
Als het nu nog over beutybloggers gaat die de regels wel of niet volgen, ok.

80 likes

Ik vraag me toch af waar massa dit heeft “vernomen”
:male_detective:

5 likes

Wat een verwarrende discussie?

Samenvatting

Ik moest echt even nadenken over wat ik wilde reageren, maar je reacties zijn best bizar eigenlijk? Begrijp ik goed dat je serieus denkt dat er levensbedreigende situaties bestaan waarin mensen specifiek naar de Action moeten omdat ze er anders mentaal aan onderdoor gaan? Dat is gewoon niet zo. Je laat het overkomen alsof mensen hier de ernst van de situatie onderschatten als men mentaal ziek(er) wordt doordat zij hun passie/hobby/dagbesteding niet kunnen uitvoeren. Zal best zo zijn, maar dan worden zij toch ziek van het niet kunnen uitvoeren van hun dagbesteding ipv dat ze ziek worden van het niet kunnen kopen van verf dat specifiek van de Action komt? Dan bestellen ze toch via Bol? Daar kan je zelfs in de ochtend bestellen en in de middag ophalen. Je bent letterlijk excuses aan het verzinnen om maar naar de Action te gaan. Verschillende meningen mogen er zijn maar je hebt het echt aan het verkeerde eind. Ergens vind ik het ook zeer kwalijk om onder het mom van mental health deze discussie te voeren terwijl die daar duidelijk niet over gaat.

17 likes

Via de advocaat van Annic.

18 likes

hahahahaha

1 like

Ah, merci! Heb je hem hier opgewarmd? Hoe smaakt ie?

Je kan ook oprecht mooi schilderen met thee en koffie.

11 likes

Je begrijpt het niet, dat bevordert niet de creatieve geest. De creative geest moet bevredigd worden met goedkope verf van de action.

7 likes

ah wat vervelend, vooral dat schuldgevoel. :kissing_heart: succes met de laatste loodjes, bijna verlof!

en sowieso hoor, haar bestaan lijkt een groot verlof haha dus dat is denk ik met niemand te vergelijken.

2 likes

Haha ja helemaal eens, heb dat topic niet voor niets niet meer geopend toen het alleen nog maar ging over hoe zusjes/moeders/vrienden/buurmannen zich niet meer aan de regels hielden.

Dit is een safe space en vanaf nu gaan we hier de gepatenteerde annic-spamftechniek toepassen en alleen comments toelaten waar ten minste één van de volgende woorden voorkomt: ‘sint, mas, zielsvel, verspon, beuty, debbie, zon (op je gezicht), sjors’ (lijst is open voor toevoegingen)

5 likes

Haha! Ja ik vind het dus altijd een beetje stom om over offtopic te zeuren want soms loopt het gesprek nu éénmaal zo en het gesprek is ook nog eens best belangrijk, maar iedereen kan denk ik wel wat corona-afleiding gebruiken in de vorm van wat luchtigs denk ik. Ik in ieder geval wel.

Zei iemand
 GELLI BAFFFFFF

81 likes

Hou oooooop haha ik krijg echt nachtmerries straks

6 likes

Voor wie eraan onderdoor gaat om geen knutselspullen te kunnen kopen: je kan dergelijke artikelen online bestellen en dan wordt het bij je thuisgebracht!

4 likes

Cinnabon heeft 3 verschillende groottes. Je hebt normaal, mini en bite size!

13 likes

Is die linker normaal? Die lijkt echt mega

10 likes

:shushing_face:

2 likes

Jaa ik ben hier ook benieuwd naar! Ik wilde ze bestellen en toen zag ik op hun fb opeens een foto dat ze echt mini waren en toen dacht ik euhh nee dat vind ik te duur, dus toen heb ik het weer weggeklikt haha