Beutyblogtopic XL #8

Ja die is normaal, hij is wel groot ja haha

1 like

Ja waren lekker! Inderdaad even opgewarmd. Wat mij betreft mag er nog meer icing op, maar ik ben dan ook de Amerikaanse gewend :joy: Ik had vrijdag ochtend besteld en ze werden vandaag rond 19:00 afgeleverd.

1 like

Ik heb aandelen in Mancave en hoop dat deze video ooit viral gaat

29 likes

nog even over corona…

nou euhhh zo mini vind ik ze niet

5 likes

Wanneer heb jij je gordijnen gewassen?

Haha dit zijn wel de mini maar ik dacht dat zij die bite size had besteld!!
Van zo’n mini kan ik er maar 1 op :frowning:

1 like

Ik was bijna zover om voor 9 euro vier van die cinabons te bestellen duur maar oke, Corona alleen de verzendkosten hielden me tegen maar nu ik dit weer zie twijfel ik weer

7 likes

:joy::joy::joy: Ik ga echt stuk om dit! Hoop niet dat m’n baby er wakker van wordt :sob::rofl:

2 likes

Oké dit trok me over de streep. Morgen eet ik cinnabuns.

9 likes

Oh Jezus wat heb ik een medelijden met iedereen die vindt dat je in deze Corona-tijd niet eens naar de Action mag. Ze verkopen er niet alleen maar troep he? Ik ben afgelopen week ook nog langs geweest met een lijstje met allerlei spullen die ik NODIG had omdat ik het wekelijks GEBRUIK.

18 likes

Zag gister heel netjes een (wel lange) rij. En liep er langs en t was echt expres rustig in de winkel zelf + looprichtingen. Moet kunnen toch. Nog 2 jaar lang alle winkels sluiten omdat ze niet nodig zijn, dan gaat de economie ook niet echt goed met gevolgen van dien.

5 likes

Is de cinnabon niet gewoon een hippe bolus voor millennials?

42 likes

Ik haal daar al mijn schoonmaakmiddelen en poets spul, dus ben er idd ook al geweest.

2 likes

Ik wilde er 4 bestellen maar incl bezorgkosten en de korting van wel 1,85 is het nog steeds 12,35. Ik denk nog steeds even verder na… :thinking:
Good job Masha!

(Alleen dat ‘u betaald’ op de cinnabon site haalt me al over de streep om het niet te doen. :rage:)

23 likes

Ziet er ook uit alsof iemand er overheen gekwakt heeft! Echt niet smakelijk haha

3 likes

Een beetje categorie stroopwafels gedipt in chocola met smarties van Annic Kwakzalverij van Wonderen (helpt dit voor de Google-zoekresultaten?), die mij toch ook wel vies lekker leken.

5 likes

https://www.mediacourant.nl/2020/05/ka-ching-mondkapjes-laura-ponticorvo-uitverkocht/

Dat ging hard!

4 likes

Nee, wel heel ander soort deeg, toch? En een bolus heeft sowieso geen icing erop.
@Luzarl: help!! :grin:

Edit: ik heb nu wel heel veel zin in een bolus.

Hahaha ik wilde al posten! Ik snap de vergelijking, maar het smaakt wel echt heel anders

3 likes