Beutyblogtopic XL #8

Een beetje er tussenin! Ze zijn wel zacht, maar echt chewy zou ik ze niet noemen. Zo krokant als croissants zijn ze in ieder geval niet.

1 like

Ik heb deze dus gemaakt, maar ik vind ze te stevig. Iemand tips hoe ik ze luchtiger kan krijgen?

Wat goed! :two_hearts:

Ik heb snel even het gelinkte recept bekeken, en ik zou zeggen: langer laten rijzen. Ik maak mijn deeg, laat het minstens twee uur rijzen, rol dan de cinnamon rolls en laat die ook nog twee uur rijzen, en bak ze dan pas af. Dan worden ze bij mij vaak mooi luchtig!

edit: ik gebruik wel een ander recept, trouwens, die van Laura Vitale (hierboven al gelinkt volgens mij)

Smaakreview please

1 like

zo wat een units. eetse!

1 like

hallo waarom heb ik hier niemand over gehoord? vanaf 10:20 vraagt hij waarom haar boek “je doet het toch wel gratis” zo’n lage score (2.1) heeft op bol.com. De interviewer schrok zich kapot toen hij het zag en hij vraagt of mascha dat wel eens heeft gezien.

Antwoord van Mascha

ze heeft dat inderdaad gezien. er is iets fout gegaan met de druk, spelfouten in het boek zijn het grootste probleem volgens de reviews. mogelijk een foute versie naar de drukker gegaan (denkt ze, weet ze niet zeker). vanuit de industrie krijgt ze allemaal berichten dat de inhoud klopt, dat is leuk om te horen van klanten en andere influencers. zij en max hebben wel alles gegeven qua informatie.

11 likes

Zoals @zaatar al zegt zou ik sowieso een tweede rijs toevoegen, dus voordat je ze gaat bakken ook nog in de vorm laten rijzen. Verder denk ik dat het ook wel helpt om het deeg wat langer te kneden, met 5 minuten zijn de gluten nog niet voldoende geactiveerd en dat zou ook goed kunnen helpen voor luchtiger deeg!

Thanks voor de tips! Ook @zaatar.

Ik ga dat maar eens beginnen, want de smaak is prima

1 like

Kan iemand mij taggen als de kaneel broodjes/ loempia tsunami is afgelopen in dit topic? Thanks!!

15 likes

@Frenky

68 likes

Volgens mij is deze video wel al eerder genoemd hier, ik heb deze een tijdje geleden gezien en ik klik daar niet uit mijzelf op :joy:

Omg ik dacht dat er een spin op tafel lag haha

1 like

wat een lame excuus.
gelukkig vind de mensen uit “”“de industrie”"" het wel een fantastisch boek. eind goed al goed laat die tweede druk zonder spelfouten maar zitten.

edit: ik ben nu de reviews aan het lezen op bol.com hier vermaak ik me prima mee hahaha

Reviews

-Voor iemand die ‘target’ op de professionele markt, mag je verwachten dat het een professioneel geschreven tekst is. Ware het niet dat er nogal ‘tante betje’ stijl en passief geschreven is.
Een goede redactie had niet misstaan.

-Boek gaat morgen naar de kringloop, wat een geldverspilling.

-Dit boek had gratis weggegeven moeten worden. Ik heb nog nooit zó veel eenzijdige meuk op zoveel pagina’s gezien als in dit wangedrocht van een ‘boek’.

Reken daar de ontelbare spelfouten en grammaticale dwalingen bij op, en je hebt het perfecte cadeau voor in de kattenbak of de open haard deze winter.

18 likes

Screenshot 2020-05-07 at 07.50.38
:face_with_raised_eyebrow: spannender kan niet hoor.

73 likes

Ze doet het er gewoon om :joy: Tegenovergestelde van clickbait.

14 likes

Echt vervelend voor haar dat alle drie de boeken die ze heeft geschreven vol spel- en stijlfouten staan omdat ze verkeerd naar de drukker zijn gegaan :’(

58 likes

Heb het idee dat de meeste influenzas zich houden aan ‘aanhouder wint’ tactiek. Blijf vooral roepen dat alle reacties overwegend positief zijn. ahum momo.

Ze visualiseren zich rot aan positieve reacties. Zet dan nog even een roze bril op en dan ben je klaar!

4 likes

Hahah lijkt wel een artikel op seniorweb

20 likes

Ik heb gewoon hardop gelachen toen ik vanochtend tering chagrijnig wakker werd om 06:30 en dit zag hahahah echt heerlijk wakker worden toch zulke vlogtitels

9 likes