Eerlijk: seniorweb is wel echt een mega handige website.
Echt zo, vind het ook gewoon een beetje eng hoe vaak ik iets google dan op die site uitkom voor het antwoord haha
Computers zijn mijn werkgebied maar toch beland ik daar regelmatig tijdens een googlesessieβ¦
Ik vind haar titels ook fantastisch, zo heerlijk unapologetic en het niet mooier maken dan het is.
Ben tegenwoordig toch wel een beetje opnieuw fan van Mascha hoor Heerlijk hoe ze zo bijdehand reageert op Annic, haar kritiek op zelfbenoemde βcoachesβ zonder blikken of blozen uit, niet ALLES is spon, geen opgespoten lippen/bilfillers/zwoele blikken a la Kylie Jenner etc. Okee ze is niet perfect, maar vind het wel verfrissend
Ja, voor iemand die in IT werkt ben ik ook genant vaak op die website terecht gekomen
Ze heeft haar lippen wel laten doen (Maar niet overdreven idd)
Het ging hier gisteren over Lottelovesbeautyβs cringy tiktok dansjes, maar deze instagrampost vind ik ook zo raar en geforceerd βonschuldig sexyβ of zo? Die houding met die blote benen en die knipoog.
Maar vooral dat ik denk: vinden haar volgers dit nou leuk? Voor wie doet ze dit op die manier?
Ik vind het eigenlijk helemaal niet passen bin de rest van haar imago.
Edit: moet ik natuurlijk wel de post toevoegen he
Ik heb in een warenhuis gewerkt en daar vlogen ze vorig jaar toen het 30+ graden was echt als zoete broodjes over de toonbank. Verkochten ze er gewoon meer dan 10 op een dag, echt absurd
Ik snap ook niet dat Dyson het opstuurt naar mensen die geen doelgroep hebben die stofzuigers uberhaubt interresant vind. Laat staan er een van tegen de 500 euro kopen.
Nou ik en vele hier op het forum zjin volgens mij wel die doelgroep en volgen Mascha?
Ik zou heel graag een dyson kopen en heb wel even gecheckt of er geen kortingscode bij haar sponnetje zat, jammergenoeg niet.
En was ik maar influencer dan kreeg ik de stofzuiger + luchtzuivering gewoon gratis + waarschijnlijk nog wat extra euroβs.
Sexy valt toch wel mee? Sexy omdat je zoveel blote been ziet? En die knipoog is toch niet sexy? Is gewoon dit:
Het zijn niet de meest casual fotoβs, maar voor Lid.l-spon kan het er wel mee door, denk
tbf die cremes zijn wel echt heel fijn, ik heb met geen enkel product zoβn zachte huid gehad als met dat serum. Fotos zelf vind ik trouwens wel mee vallen maar voor mij zien alle insta mensen er zo uit, ik heb eigenlijk nog nooit een casual influenza gezien? Behalve Massa soms
Ik hoop trouwens ook dat mukbangs nu out of fashion gaan omdat het zo lang niet kon door corona. Lijkt me heerlijk om nooit meer per ongeluk naar mesen te kijken die praten met hun mond vol
@monkeyslut ik vind het ook niet sexy hoor (en blote benen op zich ook niet), maar ik heb het idee dat dat wel de bedoeling is en dat vind ik er zo ongemakkelijk aan. Het is zo gemaakt en past niet bij het verdere beeld dat ik van Lotte heb. Maar niet iedereen heeft dat blijkbaar dus het zal ook wel aan mij liggen.
Ik bedoel wat @grace dus zegt
Sorry dat ik nog een keer reageer maar je hebt eigenlijk helemaal gelijk over die knipoog
@Kurisu Oh, dat wil ik best geloven. Super chill dat Lid.l kwaliteitproducten verkoopt voor budgetprijzen.
Confession: ik raak altijd gefasineerd van mukbangs En dat is echt heel raar omdat ik me normaal best snel stoor aan geluiden, irritante muziek in films, stomme ringtones, mensen die tikken/tappen met hun voet etc.
Ben gewoon een vreetzak, denk ik, HAHA.
@LaPetiteRobeNoire Oh, op die manier snap ik je wel! Is inderdaad meer een poging tot sexy pose haha.
Ik vind vooral dit soort fotoβs zoooooo cringy. Niet alleen bij Lotte maar bij iedereen, doe je mond gewoon normaal
Moet dan altijd denken aan haar haha. Hoezo is dit een pose zo met je mond wijd open. Oke een klein beetje maar dit.
Ik ging dit ook net posten. Echt supergoed van Mas! Ze is de laatste tijd zo βon fireβ wat het goed inzetten van haar bereik betreft. Ik vind haar met de dag leuker worden!