Omg ik dacht dat er een spin op tafel lag haha
wat een lame excuus.
gelukkig vind de mensen uit “”“de industrie”"" het wel een fantastisch boek. eind goed al goed laat die tweede druk zonder spelfouten maar zitten.
edit: ik ben nu de reviews aan het lezen op bol.com hier vermaak ik me prima mee hahaha
Reviews
-Voor iemand die ‘target’ op de professionele markt, mag je verwachten dat het een professioneel geschreven tekst is. Ware het niet dat er nogal ‘tante betje’ stijl en passief geschreven is.
Een goede redactie had niet misstaan.
-Boek gaat morgen naar de kringloop, wat een geldverspilling.
-Dit boek had gratis weggegeven moeten worden. Ik heb nog nooit zó veel eenzijdige meuk op zoveel pagina’s gezien als in dit wangedrocht van een ‘boek’.
Reken daar de ontelbare spelfouten en grammaticale dwalingen bij op, en je hebt het perfecte cadeau voor in de kattenbak of de open haard deze winter.
spannender kan niet hoor.
Ze doet het er gewoon om Tegenovergestelde van clickbait.
Echt vervelend voor haar dat alle drie de boeken die ze heeft geschreven vol spel- en stijlfouten staan omdat ze verkeerd naar de drukker zijn gegaan :’(
Heb het idee dat de meeste influenzas zich houden aan ‘aanhouder wint’ tactiek. Blijf vooral roepen dat alle reacties overwegend positief zijn. ahum momo.
Ze visualiseren zich rot aan positieve reacties. Zet dan nog even een roze bril op en dan ben je klaar!
Hahah lijkt wel een artikel op seniorweb
Ik heb gewoon hardop gelachen toen ik vanochtend tering chagrijnig wakker werd om 06:30 en dit zag hahahah echt heerlijk wakker worden toch zulke vlogtitels
Eerlijk: seniorweb is wel echt een mega handige website.
Echt zo, vind het ook gewoon een beetje eng hoe vaak ik iets google dan op die site uitkom voor het antwoord haha
Computers zijn mijn werkgebied maar toch beland ik daar regelmatig tijdens een googlesessie…
Ik vind haar titels ook fantastisch, zo heerlijk unapologetic en het niet mooier maken dan het is.
Ben tegenwoordig toch wel een beetje opnieuw fan van Mascha hoor Heerlijk hoe ze zo bijdehand reageert op Annic, haar kritiek op zelfbenoemde ‘coaches’ zonder blikken of blozen uit, niet ALLES is spon, geen opgespoten lippen/bilfillers/zwoele blikken a la Kylie Jenner etc. Okee ze is niet perfect, maar vind het wel verfrissend
Ja, voor iemand die in IT werkt ben ik ook genant vaak op die website terecht gekomen
Ze heeft haar lippen wel laten doen (Maar niet overdreven idd)
Het ging hier gisteren over Lottelovesbeauty’s cringy tiktok dansjes, maar deze instagrampost vind ik ook zo raar en geforceerd “onschuldig sexy” of zo? Die houding met die blote benen en die knipoog.
Maar vooral dat ik denk: vinden haar volgers dit nou leuk? Voor wie doet ze dit op die manier?
Ik vind het eigenlijk helemaal niet passen bin de rest van haar imago.
Edit: moet ik natuurlijk wel de post toevoegen he
Ik vind hier echt niks sexy’s aan.
Verder ben ik het met je eens hoor. Het lijkt alsof ze een imago voor zichzelf wil creëren dat helemaal niet bij haar past.
Ik heb in een warenhuis gewerkt en daar vlogen ze vorig jaar toen het 30+ graden was echt als zoete broodjes over de toonbank. Verkochten ze er gewoon meer dan 10 op een dag, echt absurd
Ik snap ook niet dat Dyson het opstuurt naar mensen die geen doelgroep hebben die stofzuigers uberhaubt interresant vind. Laat staan er een van tegen de 500 euro kopen.