Nou ik en vele hier op het forum zjin volgens mij wel die doelgroep en volgen Mascha?
Ik zou heel graag een dyson kopen en heb wel even gecheckt of er geen kortingscode bij haar sponnetje zat, jammergenoeg niet.
En was ik maar influencer dan kreeg ik de stofzuiger + luchtzuivering gewoon gratis + waarschijnlijk nog wat extra euroβs.
Sexy valt toch wel mee? Sexy omdat je zoveel blote been ziet? En die knipoog is toch niet sexy? Is gewoon dit:
Het zijn niet de meest casual fotoβs, maar voor Lid.l-spon kan het er wel mee door, denk
tbf die cremes zijn wel echt heel fijn, ik heb met geen enkel product zoβn zachte huid gehad als met dat serum. Fotos zelf vind ik trouwens wel mee vallen maar voor mij zien alle insta mensen er zo uit, ik heb eigenlijk nog nooit een casual influenza gezien? Behalve Massa soms
Ik hoop trouwens ook dat mukbangs nu out of fashion gaan omdat het zo lang niet kon door corona. Lijkt me heerlijk om nooit meer per ongeluk naar mesen te kijken die praten met hun mond vol
@monkeyslut ik vind het ook niet sexy hoor (en blote benen op zich ook niet), maar ik heb het idee dat dat wel de bedoeling is en dat vind ik er zo ongemakkelijk aan. Het is zo gemaakt en past niet bij het verdere beeld dat ik van Lotte heb. Maar niet iedereen heeft dat blijkbaar dus het zal ook wel aan mij liggen.
Ik bedoel wat @grace dus zegt
Sorry dat ik nog een keer reageer maar je hebt eigenlijk helemaal gelijk over die knipoog
@Kurisu Oh, dat wil ik best geloven. Super chill dat Lid.l kwaliteitproducten verkoopt voor budgetprijzen.
Confession: ik raak altijd gefasineerd van mukbangs En dat is echt heel raar omdat ik me normaal best snel stoor aan geluiden, irritante muziek in films, stomme ringtones, mensen die tikken/tappen met hun voet etc.
Ben gewoon een vreetzak, denk ik, HAHA.
@LaPetiteRobeNoire Oh, op die manier snap ik je wel! Is inderdaad meer een poging tot sexy pose haha.
Ik vind vooral dit soort fotoβs zoooooo cringy. Niet alleen bij Lotte maar bij iedereen, doe je mond gewoon normaal
Moet dan altijd denken aan haar haha. Hoezo is dit een pose zo met je mond wijd open. Oke een klein beetje maar dit.
Ik ging dit ook net posten. Echt supergoed van Mas! Ze is de laatste tijd zo βon fireβ wat het goed inzetten van haar bereik betreft. Ik vind haar met de dag leuker worden!
Je was mij voor
Haha ik vind zoβn pose er altijd uitzien alsof iemand per ongeluk nΓ©t toen de foto gemaakt werd wat wilde zeggen
Hahaha YESS
hahah wat gooeeeed
Love deze gif ook zo erg
Wat heeft Cynthia veel tijd om te lezen zeg.
En dat als drukke structuurjunkie.
Dat lukt mij echt niet hoor.
Huh wat is er aan de hand
Betty88 was de gebruikersnaam van de BETTY
Ik weet niet eens wie Betty is