Beutyblogtopic XL #8

Nee geen idee, sorry. Er komt wel wat koude lucht uit, maar volgens mij is het geen echte ventilator die écht verkoelt.

1 like

Hahahahah

36 likes

Ik vind hun zon heerlijk duo he

9 likes

:wave: leuk dat ze ook meeleest ( of post)

7 likes

Haha die Suz van Schaik (bekend via Vera Camilla volgens mij), is nu een “high class business coach”. Ze gaf vandaag een digitale training en deelde op haar stories wat verhalen van de volgers van die training. En natuurlijk zijn die mensen zelf ook allemaal lifestyle/business coach haha. Man man, dat soort mensen. Coaches die zelf blijkbaar ook allemaal coaching nodig hebben.

10 likes

Jaaaa echt fantastisch! Ben benieuwd of ze nog meer gaan delen hier over

1 like

Ja, verbaast me dat Mascha die essentiele olie piramide schema’s benoemt, dat ken ik alleen uit Amerika. Ik zie hier wel 100x per op social media reclames voorbij komen van ondernemerscoaches en louche afval/sportcoaches die één groot piramidespel spelen.

Of las als ze egf wel kende in de Betty tijd maar niet het ff hebben gevonden.

gaat niet over haar, vermoed ik.

Staat Suz haar naam in de bovenste post of foto? Of hoe weet je dat het over haar gaat? Als het niet zeker over suz gaat is dit nogal wat om te delen…

Dit is al besproken in 1 van de topics hier en het ging niet over Suz maar over iemand anders (weet niet meer wie alleen)

Jaaa love het beutyblog ABC :heart_eyes: ik heb het zelfs een keer aan mijn vriend laten lezen omdat ik graag de Bettygate wilde uitleggen haha

3 likes

Haha ik zat te lezen en halverwege poef weg

1 like

Jessie heeft een keer in een Q&A met Mascha ook haar afkeer tegen dit forum uitgesproken, iets van “Allemaal domme zure mutsen”. Kan haar geen ongelijk geven.

2 likes

De ene keer doe je leuk en de andere keer post je echt vanuit het niets zo’n reactie met een sneer erin dat ik denk van … why

64 likes

Mascha en Jessie zijn toch vrienden. Die 2 hebben wss alle tea gespilled over Serena haha

Ik sneer niet. Ik post hier toch zelf ook.

1 like

Dont feed it.

26 likes

Hahahah ik heb die vrouw gevonden waar het over ging, wat een figuur zeg! Ze is business coach maar doet ook fit coaching en probeert ondertussen nog rare kwakzalverij-apparatuur te verkopen. Irritainment alert!

2 likes

Nee, die essentiële oliën is ook in NL. Ik wilde ooit eens 1 zo’n flesje van een vriendin van m’n schoonmoeder kopen. Kwam ze opeens met een hele tell sell stand aanzetten een hewl verhaal dat je een set moest kopen en blablabla. Ik wist niet hoe snel ik eronderuit moest komen :sweat_smile:

Geloof dat deze piramidesceme populair is bij een aantal mommybloggers? (Bron mommybloggertopic)

5 likes