https://beutyblogtopic.tumblr.com/faq Hier onder Bettygate
Misschien lees ik niet goed, maar ik zie niks over bettygate
Bij de B van Bettygate
Oh wat raar, dat kon ik niet zien maar omg wat heerlijk dat ze zichzelf verraden had hahahhaha
@Alchemy mân tumblr liet het niet zien zag maar een paar berichten
Oh men ik kom in dat abc zoveel dingen tegen die ik allang vergeten was. Die keer dat Cynthia een burenruzie ging uitvechten in de comments van haar blog. Mijn hemel dat was gĂȘnant
Weet jij dan ook of het goed werkt (voor verkoeling)? Bij mij thuis is het in de zomer niet te harden en ik wil eigenlijk echt een keer een airco kopen, en deze is natuurlijk wel mooier⊠(natuurlijk wel duur maar kan dan van mn vakantiegeld, zit toch geen vakantie in dit jaar)
Ah, thanks!
Nou kennelijk heeft Jessie dat meegelezen en refereert ze daar nu aan âthrowing shade like betty88â as a joke
Nee geen idee, sorry. Er komt wel wat koude lucht uit, maar volgens mij is het geen echte ventilator die écht verkoelt.
Ik vind hun zon heerlijk duo he
leuk dat ze ook meeleest ( of post)
Haha die Suz van Schaik (bekend via Vera Camilla volgens mij), is nu een âhigh class business coachâ. Ze gaf vandaag een digitale training en deelde op haar stories wat verhalen van de volgers van die training. En natuurlijk zijn die mensen zelf ook allemaal lifestyle/business coach haha. Man man, dat soort mensen. Coaches die zelf blijkbaar ook allemaal coaching nodig hebben.
Jaaaa echt fantastisch! Ben benieuwd of ze nog meer gaan delen hier over
Ja, verbaast me dat Mascha die essentiele olie piramide schemaâs benoemt, dat ken ik alleen uit Amerika. Ik zie hier wel 100x per op social media reclames voorbij komen van ondernemerscoaches en louche afval/sportcoaches die één groot piramidespel spelen.
Of las als ze egf wel kende in de Betty tijd maar niet het ff hebben gevonden.
gaat niet over haar, vermoed ik.
Staat Suz haar naam in de bovenste post of foto? Of hoe weet je dat het over haar gaat? Als het niet zeker over suz gaat is dit nogal wat om te delenâŠ
Dit is al besproken in 1 van de topics hier en het ging niet over Suz maar over iemand anders (weet niet meer wie alleen)