Beutyblogtopic XL #8

Jaaa love het beutyblog ABC :heart_eyes: ik heb het zelfs een keer aan mijn vriend laten lezen omdat ik graag de Bettygate wilde uitleggen haha

3 likes

Haha ik zat te lezen en halverwege poef weg

1 like

Jessie heeft een keer in een Q&A met Mascha ook haar afkeer tegen dit forum uitgesproken, iets van “Allemaal domme zure mutsen”. Kan haar geen ongelijk geven.

2 likes

De ene keer doe je leuk en de andere keer post je echt vanuit het niets zo’n reactie met een sneer erin dat ik denk van … why

64 likes

Mascha en Jessie zijn toch vrienden. Die 2 hebben wss alle tea gespilled over Serena haha

Ik sneer niet. Ik post hier toch zelf ook.

1 like

Dont feed it.

26 likes

Hahahah ik heb die vrouw gevonden waar het over ging, wat een figuur zeg! Ze is business coach maar doet ook fit coaching en probeert ondertussen nog rare kwakzalverij-apparatuur te verkopen. Irritainment alert!

2 likes

Nee, die essentiële oliën is ook in NL. Ik wilde ooit eens 1 zo’n flesje van een vriendin van m’n schoonmoeder kopen. Kwam ze opeens met een hele tell sell stand aanzetten een hewl verhaal dat je een set moest kopen en blablabla. Ik wist niet hoe snel ik eronderuit moest komen :sweat_smile:

Geloof dat deze piramidesceme populair is bij een aantal mommybloggers? (Bron mommybloggertopic)

5 likes

Nikkie heeft een video gemaakt met chantaljanzen.official. Daar moet ze kiezen tussen Dior en Chanel. Dan zegt ze “Dior staat op de zwarte lijst, dus dan blijft de ander over.”
Weet iemand over welke zwarte lijst ze het heeft?

Zwarte lijst van samenwerking denk ik?

1 like

Ja inderdaad! Populair onder de mommybloggers, vooral veel kreten als : “bescherm je gezin!” “Ze slapen beter” en dat die oliën “op hun pad” zijn gekomen. En dan hordes moekes eronder commenten dat ze zo blij zijn met die oliën en dat hun leven veranderd is.
Het is overduidelijk een piramide ding, schijnt dat die olie fabrikant ook niet helemaal zuiver is (y.oun.g li. Ving) Slim wel om met een groot bereik die olie te gaan verkopen.
Ik vind het dus mega interessant dat mensen niet door hebben dat ze uitgemolken worden, maar misschien ben ik wel een wantrouwige zuurpruim die niet open staat voor de helende werking van citroengras en lavendel

6 likes

Geloof dat sommige merken niet met transgenders willen werken, zoiets staat me bij

1 like

Toevallig zat ik er zelf vandaag ook naar te kijken. Heb het idee dat deze je kamer wel echt koel maakt en met die hete zomers tegenwoordig komt ie wel van pas.

Ja echt zo! mijn schoonmoeder vertelde Die vriendin toevallig over mijn slaapproblemen en zijn gaf die olie daartegen. Dat hielp dus die wilde ik kopen en dat “moest” dan via haar. Prima, dacht dat zij een shopje had ofzo. Toen kwam die dochter opeens met de hele set aanzetten en was er dit voor aura, dat voor longen, iets voor elke negatieve emotie die er was. Én ik kon de olie natuurlijk niet los kopen, maar in eerste instantie de hele set en dan een maandelijks abonnement oid.

Bij mij was do terra by the way. Die kan je online wel los kopen uit de us, maar ik wilde er niets meer van weten.

1 like

Een kennis van me verkoopt olie van do.TERRA ofzoiets (zonder puntjes) en dat is ook zo’n vreselijk piramide ding. Ze had zelfs iets gepost over de invloed van die olie op je weerstand en dus de kans om Corona te krijgen. Brrrrr

4 likes

Wat een afschuwelijk ding!

2 likes

Smaak is niet te koop.

Edit: moet bij dit filmpje denken aan die ‘hoe kom je nou aan 5000 aan babyspullen’ discussie, nou zo.

15 likes

Nee, wat heftig! :joy: Ik wist niet eens dat dit bestond, met die vleugels ook en zo’n patroontje.

Ik dacht even dat er een tros bananen aan de zijkant hing :scream:

172 likes