Alles bij elkaar opgeteld is het ruim 5270 euro. Ik maak geen grap. 5270 EURO!!
hahaha zij moeten toch de enige in NL zijn die met zo’n ding loopt. Ik bedoel 99,9% heeft geen cash hiervoor of is verstandig genoeg het niet hieraan uit te geven. En vervolgens heeft van die 0,01% 99,999% meer smaak dan dit. What are the odds dat je iemand ziet met dit ding en het zijn niet de foefjes
Dit is precies de kinderwagen waar mijn vriend en ik uitgebreid om hebben staan lachen. Toen het prijskaartje zagen en nóg harder lachten. Want: welke idioot koopt dit voor die prijs? Wat een gedrocht zeg.
zoveel vragen!
kregen ze deze cadeau?
kun je geen nee zeggen tegen spon?
kan hij vliegen?
Ze vertelde in haar vlog ook dat het een elektrische kinderwagen is? Ik had echt geen idee dat zoiets bestond
Alle spullen die ze vandaag uitpakken is spon
Dat vertelt ze op zich allemaal in de vlog
Misschien kan robenrita hem in elkaar knutselen voor haar.
Ik ga eens even goed zitten voor de meeegaaa boodschappen shoplog van Bonnie. I love it😂
Wel fijn dat je die kinderwagen gewoon overal neer kunt zetten waar je wil, er is echt niemand die het in zijn hoofd haalt dat wanstaltige ding te jatten.
Haha toch helemaal niet praktisch op een dakterras dit? Éen storm zoals Dennis en je hebt overal die bamboetakken liggen
“te koop: mooie, decoratieve bamboetakken.
€50 per stuk, afhalen in Houten”.
Aan het einde van de vlog zegt ze dat ze alles heeft gekregen van 3 verschillende merken. Het idee was eerst om zoveel mogelijk kinderwagens binnen te halen zodat ze veel kon weggeven (nobele vrouw is het toch ook), maar uiteindelijk heeft ze er toch maar 1 geaccepteerd ofzoiets?
Dat was haar idee maar ze kon die blijkbaar niet zo makkelijk ergens afgeven. Omdat veel instanties daar geen plek voor hadden of zoiets. Ze wou ze dan wel verloten ofzo mja dan gaat het niet naar de moeders die het hard nodig hebben maar absoluut niet kunnen betalen.
Omg wat een draak van een ding. Als ik een baby was zou ik hem helemaal onderschijten
Ik ben ook heel benieuwd of er straks meer mensen zijn die ook die kinderwagen gaan kopen, omdat Mascha deze nu heeft
Duhhh! Weet je hoe groot haar invloed is? Kijk maar naar die loempia’s.
Zo kan ze nooit meer ongezien door Amsterdam lopen, omdat iedereen die kinderwagen dan herkent. Terwijl ze al zoveel moeite heeft om de tram te pakken omdat ze zo bekend is.
Ik vind hem eigenlijk wel zo wanstaltig dat het weer leuk is of zo? Dit kan best iets worden denk ik, zoals die belachelijk grote gympen die iedereen eerst lelijk vond en toen werden ze hip.
Maar zelfs déze wagen?! Ik kan er nog steeds niet bij dat iemand hier mee gaat lopen