Beutyblogtopic XL #8

I can’t hahahaha, dit lijkt op een Mario Kart.

56 likes

Hahahah nee wat is dit.

Hahahaha die kinderwagen wat een ding. Ik vind die gouden delen wel echt vet trouwens (minus de vleugels)

5 likes

Ik heb hier eigenlijk geen woorden voor.

50 likes

hahaha ik heb hierom hardop gelachen

1 like

Same

1 like

Ik vind het wel echt lief om te zien hoe blij ze van die spullen worden en hoeveel zin ze erin hebben.

20 likes

Ze waren in ieder geval blijer met al die babyspullen dan met dat kunstwerk haha

6 likes

Dat monster is meer dan 2000 euro
Geen grap

Omg wat een geweldig over the top ding.

3 likes

Alles bij elkaar opgeteld is het ruim 5270 euro. Ik maak geen grap. 5270 EURO!!

11 likes

hahaha zij moeten toch de enige in NL zijn die met zo’n ding loopt. Ik bedoel 99,9% heeft geen cash hiervoor of is verstandig genoeg het niet hieraan uit te geven. En vervolgens heeft van die 0,01% 99,999% meer smaak dan dit. What are the odds dat je iemand ziet met dit ding en het zijn niet de foefjes :joy:

10 likes

Dit is precies de kinderwagen waar mijn vriend en ik uitgebreid om hebben staan lachen. Toen het prijskaartje zagen en nóg harder lachten. Want: welke idioot koopt dit voor die prijs? Wat een gedrocht zeg.

32 likes

zoveel vragen!

kregen ze deze cadeau?
kun je geen nee zeggen tegen spon?
kan hij vliegen?

10 likes

“Alleen dan NIET voor €2000”, nee jij wil het voor gratis hè mevrouw Versponnnnnn

172 likes

Ze vertelde in haar vlog ook dat het een elektrische kinderwagen is? Ik had echt geen idee dat zoiets bestond :joy:

Alle spullen die ze vandaag uitpakken is spon

8 likes

Dat vertelt ze op zich allemaal in de vlog

Misschien kan robenrita hem in elkaar knutselen voor haar.

33 likes

Ik ga eens even goed zitten voor de meeegaaa boodschappen shoplog van Bonnie. I love it😂

2 likes

Wel fijn dat je die kinderwagen gewoon overal neer kunt zetten waar je wil, er is echt niemand die het in zijn hoofd haalt dat wanstaltige ding te jatten.

90 likes