Mascha: “en mommybloggers krijgen dan gewoon 10 kinderwagens cadeau, wauw!”
Meit, van het bedrag dat deze set gedrochten waard is kan jij ook 10 kinderwagens kopen.
Mascha: “en mommybloggers krijgen dan gewoon 10 kinderwagens cadeau, wauw!”
Meit, van het bedrag dat deze set gedrochten waard is kan jij ook 10 kinderwagens kopen.
Nou alles is altijd matchy matchy dus wss gaat hij broeken kopen met een gouden rand zodat het matcht met de vleugels of draagt ie alleen nog maar roze sokken. Ik weet wel zeker dat hij dezelfde schoenen gaat dragen als Poppy.
Maar loempia’s zijn betaalbaar, dit net iets minder
Hahahahahahahhaha bedankt voor het lachen weer
Ja zoiets zal het wel worden denk ik
Schoenies erbij
Alles van de Adidas Originals Jeremy Scott collectie of course!
En laten we dan even vergeten dat ik dit in 2010 ook allemaal wilde hebben
Ik wist ook helemaal niet dat dat bestond. En weet ook niet zo goed wat het nut is .
En ze kregen ook gewoon 2 kinderwagens, ook weinig nut volgens mij. Die ene is volgens hen van 0 tot 6 maanden en de andere voor erna. Maar die van 0 tot 6 maanden kan je toch ook ombouwen naar zit?
En volgens mij is alles in deze vlog van Cybex.
Dus dat wil zeggen dat ze van nog 2 andere merken kinderwagens heeft aanvaard?
Hoeveel kinderwagens kan je nodig hebben? Lijkt mij vooral heel onhandig om alles op te bergen.
Ja waar laat je al die kinderwagens? Die zijn toch ook niet super klein in te klappen dat je ze allemaal in je gang kunt zetten ofzo. En wanneer wissel je van wagen? Ja als je baby de hele wagen onder gescheten heeft is het handig, maar zeg je anders “Poppy en ik hebben nu roze aan dus nu nemen we de roze vleugelwagen, morgen dragen we zwart dus nemen we de andere”
OMG houd je vast, Serena heeft een post die geen spon is ! Had ze soms een financieel meevallertje deze maand haha
Edit: laat maar, spon staat in de story die erbij hoort… some thing are too good to be true
Eerlijk, als ik een baby had en genoeg geld om lekker dom te doen zou ik deze kinderwagen zeker willen hebben. Wel met een normale ernaast hoor. Sommige dagen voel ik me lekker extra en daar past zo’n bolide wel bij.
Die babywagen doet me denken aan pimp my ride
Ben benieuwd in wat voor kleren zij die baby gaan steken.
Haha met een ingebouwde XBOX original
Eerlijk, die schoenen met neongroene teddybeer erop zijn wel gruwelijk hoor
Gruwelijk lelijk ja
Zo fout dat het leuk is, net als dat eten vies-lekker kan zijn. Ik zou dit nog wel (enigszins ironisch) naar een festival dragen hehe
Oh ja ik geloof je zo hoor haha. Maar dat was haar reden.
Hahahah hoe nuchter Mascha aan het begin van de zwangerschap was en nu dit! Zo veel (fancy) spullen!
Ring light er op en gaan!