Beutyblogtopic XL #8

Haha toch helemaal niet praktisch op een dakterras dit? Éen storm zoals Dennis en je hebt overal die bamboetakken liggen

7 likes

“te koop: mooie, decoratieve bamboetakken.
€50 per stuk, afhalen in Houten”.

106 likes

Aan het einde van de vlog zegt ze dat ze alles heeft gekregen van 3 verschillende merken. Het idee was eerst om zoveel mogelijk kinderwagens binnen te halen zodat ze veel kon weggeven (nobele vrouw is het toch ook), maar uiteindelijk heeft ze er toch maar 1 geaccepteerd ofzoiets?

5 likes

Dat was haar idee maar ze kon die blijkbaar niet zo makkelijk ergens afgeven. Omdat veel instanties daar geen plek voor hadden of zoiets. Ze wou ze dan wel verloten ofzo mja dan gaat het niet naar de moeders die het hard nodig hebben maar absoluut niet kunnen betalen.

3 likes

Omg wat een draak van een ding. Als ik een baby was zou ik hem helemaal onderschijten

83 likes

Ik ben ook heel benieuwd of er straks meer mensen zijn die ook die kinderwagen gaan kopen, omdat Mascha deze nu heeft

Duhhh! Weet je hoe groot haar invloed is? Kijk maar naar die loempia’s.

2 likes

Zo kan ze nooit meer ongezien door Amsterdam lopen, omdat iedereen die kinderwagen dan herkent. Terwijl ze al zoveel moeite heeft om de tram te pakken omdat ze zo bekend is.

10 likes

Ik vind hem eigenlijk wel zo wanstaltig dat het weer leuk is of zo? Dit kan best iets worden denk ik, zoals die belachelijk grote gympen die iedereen eerst lelijk vond en toen werden ze hip.

18 likes

Maar zelfs déze wagen?! :laughing: Ik kan er nog steeds niet bij dat iemand hier mee gaat lopen

Mascha: “en mommybloggers krijgen dan gewoon 10 kinderwagens cadeau, wauw!”

Meit, van het bedrag dat deze set gedrochten waard is kan jij ook 10 kinderwagens kopen.

25 likes

Nou alles is altijd matchy matchy dus wss gaat hij broeken kopen met een gouden rand zodat het matcht met de vleugels of draagt ie alleen nog maar roze sokken. Ik weet wel zeker dat hij dezelfde schoenen gaat dragen als Poppy.

21 likes

Maar loempia’s zijn betaalbaar, dit net iets minder :money_with_wings:

Hahahahahahahhaha bedankt voor het lachen weer

2 likes

Ja zoiets zal het wel worden denk ik

1 like

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0004/1032/0961/products/angel-wing-hi-tops-4-wings-angels-blue-fairy-kei-shoes-ddlg-playground_228.jpg

Schoenies erbij

48 likes

Alles van de Adidas Originals Jeremy Scott collectie of course!

En laten we dan even vergeten dat ik dit in 2010 ook allemaal wilde hebben

74 likes

Ik wist ook helemaal niet dat dat bestond. En weet ook niet zo goed wat het nut is :woman_shrugging:.
En ze kregen ook gewoon 2 kinderwagens, ook weinig nut volgens mij. Die ene is volgens hen van 0 tot 6 maanden en de andere voor erna. Maar die van 0 tot 6 maanden kan je toch ook ombouwen naar zit?
En volgens mij is alles in deze vlog van Cybex.
Dus dat wil zeggen dat ze van nog 2 andere merken kinderwagens heeft aanvaard?
Hoeveel kinderwagens kan je nodig hebben? Lijkt mij vooral heel onhandig om alles op te bergen.

3 likes

Ja waar laat je al die kinderwagens? Die zijn toch ook niet super klein in te klappen dat je ze allemaal in je gang kunt zetten ofzo. En wanneer wissel je van wagen? Ja als je baby de hele wagen onder gescheten heeft is het handig, maar zeg je anders “Poppy en ik hebben nu roze aan dus nu nemen we de roze vleugelwagen, morgen dragen we zwart dus nemen we de andere”

1 like

OMG houd je vast, Serena heeft een post die geen spon is ! Had ze soms een financieel meevallertje deze maand haha

Edit: laat maar, spon staat in de story die erbij hoort… some thing are too good to be true

61 likes