Beutyblogtopic XL #8

Maar die Sanne moet toch ook eens bij zichzelf te rade gaan hoe het nou kan dat niemand meer bevriend met haar wil zijn en waarom zij nou altijd in van die twitter-ruzietjes terecht komt? Of zou ze oprecht denken dat het áltijd aan een ander ligt (antwoord zal wel ja zijn).

8 likes

Ik heb geleerd dat sommige mensen leven van drama, zij is daar een van. Het is haar identiteit en dat vind ze wel best denk ik.

6 likes

Lijkt me zo vermoeiend voor haar omgeving, maar het lijkt me vooral zo vermoeiend voor zichzelf

Zo ervaart ze het blijkbaar zelf niet, want ze doet dit echt al jaren. En haar omgeving is er op een gegeven moment klaar mee, zie tweet van Vera. Dus die nemen afstand en hebben er geen last meer van.

1 like

Waar was de eerste tweet dan weer een reactie op

Oh heh als ik het goed begrijp gaat het over een nieuwe cup waarmee je seks kunt hebben. Nou als je normaal een cup gebruikt doe je die denk ik uit voor seks?
Iemand reageert nog op haar dat ze het zelf kan uitproberen maar ze zegt dat dat niet gaat omdat ze al 8 jaar geen vriend heeft.
Oké

6 likes

28 likes

Lol ik zie haar ook zeggen, alsof iedereen die vrijgezel is nooit seks heeft :")
Screenshot 2020-05-08 at 16.20.50

6 likes

zij trekt alles zo door in het overdrevene.
waarom zou je ook seks hebben met een wildvreemde en waarom ook gelijk doodgaan jemig

59 likes

wow iemand heeft seks met een cup in IK HEB GEEN SEKS EN GEEN CUP

30 likes

Schermafbeelding 2020-05-08 om 16.36.08

VERDOMME WAT ZIJN HET TOCH EEN TERINGLIJERS OOK die van de gemeente
hadden ze toch ff aan dr kunnen vragen

162 likes

Lekker thuisblijven meit, daar kan je je behalve via social media verder nergens door aangevallen voelen

2 likes

Ze zit toch al duizend jaar bij haar moeder inmiddels?

1 like

:joy::joy::joy:

WAAROM VRAAG JE HET DAN OOK!!!

3 likes

geen idee. ik weet niet wat haar probleem is hoor. ik kijk incidenteel eens op haar twitter maar ik kan het niet handelen

2 likes

Thanks voor de screens, ben namelijk nog steeds geblokkeerd hahahah

2 likes

Schermafbeelding 2020-05-08 om 16.39.08

aaarrghh k word er gewoon geirriteerd van!! ja hoe zou iemand dat normaal doen… ?!1??11 vragen of je vriend m er voorzichtig uithaalt als onderdeel van het voorspel en dan op het nachtkastje zetten op een theezakjesschoteltje en na de daad voorzichtig die volle cup terugfriemelen en hopen dat er niks over de rand klotst
en als we het niet in bed doen houdt 1 van ons twee hem vast de hele tijd tussen duim en wijsvinger ZO DOEN WE DAT

110 likes

Nou ik vind het maar goor.

1 like

Dat was toch sarcastisch :flushed:

1 like