Klopt ben het helemaal met je eens. Misschien moest ze het kwijt, maar bel dan even robenrita en val je volgers daar niet mee lastig.
Ik ben al een half uur aan het zoeken naar haar insta maar ik denk dat zij mij heeft geblokkeerd ofzo HAHAHA. Weet ook niet eens meer waarom. Nou weten we dat ook weer.
Het is altijd beter om dat tegen vriendinnen of familie te vertellen dan op een medium waar jouw kinderen (en straks op de basisschool andere kindjes en hun ouders) dit later allemaal kunnen teruglezen.
Verdriet om verbroken relatie is prima, online sneren uitdelen naar de andere ouder van je kinderen is niet oke, het is heel treurig dat george gewoon niet is zoals zij het voor zich zag toen ze een kind kregen en iets met verwachtingen en bijstellen
Wtf? Ja sjors heeft ook wat apparte acties gehad. Maar ik denk dat er meer aan de hand is dan dat die jongen simpelweg āknetterleipā is
Geen idee, ik ken ze niet maar dat ze teleurgesteld is proef ik wel uit haar posts
āMja misschien mijn eigen projectie net als een paar hierboven zeggenā.
Ja. Want ik geloof niet dat iemand hier weet dat hij āknetterleipā is tenzij jij meer weet natuurlijk.
Nouja daar vraagt ze wel een beetje om door nu een sneer uit te delen naar George (āmaar dat is niet de bedoeling hoorā) terwijl ze het eerst nog ophemelde⦠ik denk ook dat ze een beetje teleurgesteld is, maarja who wouldnāt be met twee kinderen en geen bijbehorende partner, maar echt netjes vind ik het niet hoe ze nu haar moederdag omschrijft
Knetterleip
Misschien is dat het probleem. Als je in t echt niet jezelf bent en hier wel moet je daar misschien eens naar gaan kijken.
Niet dat mensen t hier vaak met mij eens zijn, maar ik roep hier geen dingen die ik in t āechte levenā niet zou roepen.
Ik denk dat george juist super chill is. Misschien niet wat zij verwachtte / wilde maar mij lijkt hij leuk. Beetje dramatisch toen met die ellenlange post op fb. Maar Serena doet hetzelfde maar dan netter verwoorden op haar insta en beutylab posts.
Haha ik ben het met je eens hoor, pfff je mag toch wel gewoon zeggen dat iemand knetterleip is. Vind dat gewoon humor, notsorry
humor?
Jup!
Ik zie niet in wat er grappig aan is om iemand knetter leip te noemen.
Ik wel ieder zo zān humor. Je zou es moeten horen wat wij thuis nog meer zeggen, dan is knetterleip nog wel het onschuldigste dat ik kan verzinnen. Bovendien dat gedoe altijd hier dat je alles anoniem mag zeggen over YouTubers en dat het woord knetterleip ineens weer niet mag.
@Effy sorry maar wat is er nou heftig aan knetterleip?
Jezus jij bent echt raar
Haha wtf? ik vind knetterleip echt mega onschuldig.
jij bent ook raar
Hoe kan je over iemand die je niet kent oordelen dat ie mentaal ziek isā¦