Beutyblogtopic XL #8

Hahahahahaha ja. Misschien kan iemand Sanne vragen waar ze haar tampon zelf laat tijdens de seks?

Maar ik heb dit probleem niet want als ik menstrueer ga ik zoals het hoort in een hut in het bos zitten tot ik weer rein ben.

75 likes

25 likes

OH NEE, BUSTED

2 likes

Nu zie ik echt voor me dat ze dr cup leeg drinkt :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Nou misschien heb je het gemist WANT ZIJ HEEFT DUS GEEN SEKS

5 likes

Met de pink omhoog als een kopje thee.

Wat een ge-emmer. Er is helemaal niets vies aan en als je een cup alsnog niet ziet zitten dan ehhh… gebruik je het toch gewoon niet? Ze zit zit gewoon te zeiken om te zeiken als je het mij vraagt. En het werkt nog ook, want we hebben het hier ook weer over. /rant

Tijd voor bier

O huh? Interessant wel, misschien zou ze eens online kunnen documenteren hoe dat is.

1 like

Ja dat zou echt super interessant zijn! Of een podcast

:snail::salt:

3 likes

Waarom wordt deze vrouw hier besproken. Ik zie geen bloggers of vloggers dingen van haar.

2 likes

ZIJ IS GODVERDOMME DE EERSTE YOUTUBER EVER JAA

72 likes

Zij is echt de Nederlandse versie van Gabriella Lindley.

6 likes

Hahaha ik ga echt stuk om het woord larvenkar

16 likes

Larvenkarren neem ik nu op in mijn vocabulaire. Zal de credits in ere houden mocht iemand er naar vragen :stuck_out_tongue:

8 likes

Is niet toevallig. Denk dat @joe gewoon een hekel heeft aan de standaard baby uitrusting

5 likes

Ja kan ook. Ik ben gewoon n basic bitch

2 likes

Ik baal nu dat ik door mijn spiraaltje niet ongesteld word, want wil echt wel eens zo’n cup uitproberen. Lijkt me echt een top oplossing!

3 likes

Ja dat is het echt! Er zijn echt veel verschillende ook, zie Het grote menstruatiecuptopic als je spiraal er ooit uit is :smiley:

Nee ik klink nog altijd als rapper sjors

21 likes

https://www.beautylab.nl/beppy-tampon/

Serena heeft het gelukkig al getest.

Dat is iets anders! Wel grappig haha

1 like