Beutyblogtopic XL #8

Ik heb geen achtergrond in het Serena verhaal, dus ik las jou ‘knetterleip’ als iets wat ik tegen vrienden zou zeggen. Maar een latere post van jou stelt dat hij psychologische problemen heeft en je verwijst naar iets op social media. Dat vind ik wel wat uitmaken, omdat ik denk dat we er met z’n allen voor moeten waken iemand te diagnosticeren op basis van social media. ‘Hij komt leip op mij over’ vind ik veel beter passen dan ‘hij is knetterleip’.

edit: de scheidslijnen tussen het over bloggers hebben en oordelen blijf ik bij dit soort topics lastig vinden. Het hele oordelen vind ik zelf namelijk leuk (in de context van: check hoe lelijk de kinderwagen van massa is), maar oordelen over de mentale gezondheid van iemand is toch andere koek.

5 likes

Voor mijn gevoel wil Serena hem gewoon uit de tent lokken met zo’n post… bedoel waarom post je zoiets als je geen reactie zou willen… what is the end game here?

Gedraag je gewoon volwassen voor de kinderen…

19 likes

wat een nare actie weer van serena, kan geen toeval zijn toch dat die instalab is verwijderd. maar inderdaad dat filmpje kan ze niet doorverkopen “want er is een tepel te zien oeps” wat ik nog knap vind, dat een tepel het meest intieme deel is wat je ziet op een bevallingsvideo :thumbsup:

31 likes

Misschien moet ze een only fans account maken! Daar ken ze goed verdienen met dr nips

6 likes

“Check out my patreon for the full uncut and uncensored version”.

16 likes

Ja een ander pas gescheiden koppel met kinderen dat ik volg op insta daar post de vader net van ‘fijne 1e moederdag’ bij een foto van zijn nieuwe vriendin en zijn dochter. Ook zo classy

8 likes

Ja maar hij blijft toch de vader van haar kinderen. Waar ze bewust nog een tweede kind mee heeft gekregen na die warrige Facebookposts e.d. Wat er precies heeft afgespeeld weten we niet, hebben we ook geen recht op. Maar Serena heeft zelf besloten het nogmaals een kans te geven en voor een tweede te gaan ondanks dingen waarschijnlijk al erg wankel waren. Zou haar gewoon sieren respectvol te blijven naar de vader van haar kinderen.

19 likes

Hij kwam vorig jaar op wel meer mensen hier “een beetje leip” over na een emotionele Facebookpost en ik vind de bijnaam Zielsvel die daarna consistent aan hem wordt gegeven nou ook niet van veel respect getuigen, dus ik moet het je nageven: ik snap de ophef over jouw woordkeuze ook niet helemaal.

28 likes

Haha dat meen je… jeetje wat een respect…:see_no_evil:

Zoveel verspilde negatieve energie… zo zonde

Heel herkenbaar… :slightly_smiling_face: In het echt heb ik meer vrienden dan hier op het forum :crazy_face:

1 like

Betty_88 is it you?

Mag toch hopen dat dat voor iedereen geldt

12 likes

En als dat niet voor iedereen geldt is het ook ok.

10 likes

Was vooral trots op mijn juiste DT gebruik eigenlijk

6 likes

Wow nee nee die twee dingen zijn niet met elkaar te vergelijken. #koopgeensupermarktbolussen

Edit: Hahaha sorry zag dat mijn mede Zeeuwen ook al uit hun schulp gekropen waren

4 likes

Die de Lidl soms heeft vind ik wel lekker. Kan toch niet elke keer naar Zeeland rijden voor een bolus, I wish :sob:

1 like

Ik vind de reacties op Serena een beetje meh. Zij heeft toch recht op haar eigen gevoelens omtrent moederdag. Ieder van ons heeft wel herinneringen die niet 100% stroken met de waarheid of misschien heeft ze het toen wel mooier gemaakt dan het is, idc. Ik vind het in ieder geval lelijk om iemands gevoelens zo te gaan fact checken.

5 likes

Ik ben het eens met de strekking van wat je zegt alleen presenteert Serena het in haar laatste Instagrampost niet als gevoel, maar als feit.

“Het is hier eigenlijk nooit ‘gevierd’ met cadeautjes of een ontbijtje op bed” is feitelijk gezien onjuist als je kijkt naar haar vorig jaar geplaatste maar inmiddels verwijderde blogpost.

Maar goed, je hebt zeker gelijk dat (we) herinneringen vervormen en als bovenstaande quote is hoe Serena het beleefd heeft dan is dat natuurlijk bijzonder jammer voor haar.

4 likes

nouja in haar reactie op iemand op instagram zegt ze “het is gewoon zo dat ik nog nooit een kadootje heb gekregen op moederdag #fact” dus dat klopt toch eigenlijk gewoon niet… plus dat het er laatste tijd al een beetje rottigheid tussen haar en sjors lijkt te zijn kan dit wel als sneer worden opgevat. ik snap het wel tenminste

8 likes

Denk niet dat iemand een probleem heeft met Serena’s gevoelens, maar meer over dat ze de vader van haar kinderen op social media steeds steken onder water geeft.

14 likes