Omg
WAT MOOI

Jaa ik was hun video’s aan het volgen en hoopte het al zo voor ze
Ja, ik heb weer lekker mee zitten janken 

Had het idd wel verwacht met het verloop van hun Journey, maar zo goed dat ze dit openbaar hebben gemaakt… Wat een ontzettend zwaar traject…
Jaa zo schattig! Na 6 jaar wachten en behandelen. Vind hun beide ook zo knap.
Die docuserie van hun, gehuild zo mooi
Ik denk dat ik die heb, maar ik zit nu op mijn telefoon en het staat op mijn laptop. Vanavond of morgen zoek ik het even voor je op, is dat goed?
Heel graag! Dankjewel 
En gaat er iemand aan de uitselgedrag cursus meedoen? Nu nog 5 hele eurootjes extra korting.
Ik denk dat ik het nog even uitstel 
Maar nee is ook een woord hoor!
Ik zou daar ook helemaal geirriteerd van raken, al die prullen die je elke week moet poetsen, maar ik kan zowieso niet zo goed tegen rommeltjes enzo
Ik! Ik poets vrijwel dagelijks een ander deel van mn huis, ik heb zelfs schema’s ervoor.
Que
Deel je schema aub
LOL dat was ook mijn eerste gedachte. Zelfs nu ik al weken thuis zit voel ik de trigger niet 
Maandag: wassen en strijken + wc poetsen, ramen boven lappen
Dinsdag: woonkamer poetsen+ vloeren dweilen en ramen beneden lappen
Woensdag: boven slaapkamers poetsen, stofzuigen en dweilen+ wc poetsen
Donderdag: koelkast schoonmaken+ keuken schoonmaken en boodschappen doen
Vrijdag: badkamer en wc poetsen, bedden verschonen, direct wassen en drogen, strijken en terug in de kast. Indien nodig eerst de hond wassen plus zijn kleedjes wassen.
Ik heb ook nog een maandelijks schema dat inhoudt dat ik de matrassen omdraai, de hoezen van de bankkussens was enzovoort
OMG ik ben jaloers, echt. Ik wil dit ook willen.
wow je lapt elke week de ramen??? Ik was gisteren trots dat ik mn ramen gelapt had voor het eerst sinds…oktober ofzo?
edit: ik zie nu pas je username, die is wel echt toepasselijk!
Ja ik hou gewoon erg veel van poetsen.
Ik opzich ook wel. Maar dan poetsen zonder T 
Ja ik kan gewoon niet tegen viezigheid ofzo, daar wordt ik helemaal kriegel van en poetsen kalmeert me, ik mis mn werk ook verschrikkelijk, het zal er nu wel een stoffige bende zijn nu ik zolang niet gepoetst heb