Beutyblogtopic XL #8

Ik vind ge-emmer een leuke woordkeuze. Ik heb soms als ik mijn cup wissel het idee dat een emmer een betere keuze was geweest en moest hier aan denken… (sorry als ik beter thuis was in het TMI topic)

8 likes

Hier ook een cupgebruiker maar met alleen sochtends en savonds “legen” kom ik er niet :cry:

https://giphy.com/gifs/filmeditor-mean-girls-movie-3o7aTAWMXNtqJacRY4

Why doet mn gifje het niet :frowning:

3 likes

betty-tampon

9 likes

Jammer dat het niet een Betty-tampon is

Hee ben jij Leids? Met je larvenkar :smiley:

Manis heeft echt een resting bitch face voor een kat :joy:

Verder wel een leuke gezinsfoto😁

67 likes

Wow ik vind die kinderwagen van Mascha ook echt extreem lelijk, maar zeggen dat ‘sommige mensen echt geen kinderen zouden moeten krijgen’ want ‘een kind is geen kermisattractie’ als reactie op die kinderwagen slaat echt nergens op. (Zie Mascha’s story op insta, ik weet niet of ik daar een screenshot van mag plaatsen).

11 likes

Wow :o ik schrik toch altijd van dit soort dingen. Wat een haat.

Want een smaak hebben die je aanstaat en een goede moeder zijn is ook echt aan elkaar gerelateerd he. Wat een trieste figuren zeg.

7 likes

Ironisch hoe zulke tuig altijd zelf het empathisch vermogen van een baksteen lijkt te hebben.

5 likes

Serena heeft mij wel geïnspireerde toen mijn seksleven nog floreerde. Ik kan die dingen niet aanraden. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Niet? Ik heb ze ook gebruikt en vond ze juist handig. (Buiten een relatie dan. Binnen een relatie is t gewoon even wachten of handdoek erbij)

Ik heb ze gebruikt bij een nieuwe scharrel. De tijd was nog niet rijp voor een handdoekje maar het was, maar dit was ook geen enorm succes

1 like

Ik vond ze op zich prima werken. Wel onhandig om ze bij scharrel thuis eruit te halen, wat een gewroet! Dat was geen succes inderdaad. Maar daar wilde ik inderdaad ook vooral niet dat hij het merkte.
Geen idee meer hoe ik erbij kwam dit te kopen trouwens, misschien was ik ook wel geïnfluenced door Serena…

Ik ga toch stuuuuk :rofl:

Kijk deze Twitter draad met nep Whatsapp gesprekken met oa Masha, Jessie, Noor, Monica etc etc hahahah

31 likes


Die stickers van Jessie hahahahahahaha

11 likes

HAHAHA, dit is zo fantastisch :joy:

1 like

Sassy Massy back at it. Wat bezielt je ook om zoiets te reageren

61 likes

Love it ! Zo reageren is toch 10x leuker dan dit soort comments verwijderen ? Rekent diegene waarschijnlijk ook niet op dus maakt het des te leuker :sweat_smile: en misschien leert zo iemand er dan ook iets van

16 likes

Ik vind dat hele “gaat alles mentaal oke” op zulke reacties wel altijd mega irritant. We get it, je hebt ooit sph gedaan, je voelt je een hulpverlener.

55 likes