Beutyblogtopic XL #8

Haha, heerlijk!

1 like

Gefeliciteerd allemaal met vlog 2000 van vloggloss!

Benieuwd hoe er wordt uitgepakt met deze feestelijke vlog, toch een historische mijlpaal. en wij waren er bij!

20 likes

Nou ik heb oprecht wel zin in deze video

Allemaal aan de pannenkoeken deze week jongens

29 likes

Die muffin pancake is toch gewoon mislukt? :joy:

1 like

Wilde ik aankomende week nou net gaan eten. Komt mooi uit :joy::+1:t2:

1 like

Yesss zin in floofy en bouncy pancakes!

Edit: ik ga toch voor de gefrituurde oreo’s gezien hun reactie haha (hmmm hmm ohhh omg hmmmmmmmm)

3 likes

Ze doen geen ‘proost’ met hun eten LOVE IT

9 likes

Laf Foodgloss 2.0 :heart:

4 likes

Ja t beslag was al te runny. Te lang doorgeroerd denk ik. Maar lijkt me wel goddelijk, ga t ook proberen morgen.

2 likes

Wat een verademing in YouTubeland

1 like

HAHAH ‘het doet me verder niet zo veel meer ik vind het wel kinderachtig’ is ook zo’n mascha ding om te zeggen hahaha

3 likes

FLOEFIE :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Hahha hoe blij kan je zijn met een fucking gefrituurde oreo. Ziet er echt te ranzig uit ook.

1 like

Die floeffie dingen maakt een vriendin van mij altijd als ik bij haar slaap. Die van haar zijn echt mega dik en zooooo lekker. Dat beslag van haar is sowieso ook al veel dikker. Zie haar ook nooit een deksel of water gebruiken en ze doet 1x beslag in de pan.
Mis haar pannenkoeken echt nu

Pics or it didnt happen


Edit: nog een foto toegevoegd

61 likes

Die zien er geweldig uit. Heb je een recept?:flushed:

1 like

Mijn aderen zijn al dichtgeslibd door alleen al naar deze video te kijken maar het ziet er wel uit alsof Mas en Gre het heel leuk en gezellig hebben samen en dat vind ik wel heel lief om te zien :slight_smile:

9 likes

Ja! Heb een keertje meegeschreven en het voor je opgezocht:
3 eieren splitten
Eiwit opkloppen met suiker, gist en vanillepoeder
Eigeel + 150ml melk + 120 gram bloem mixen
Door elkaar scheppen

Edit: het rijzende poeder blijkt gist te zijn

15 likes

Denk bakpoeder

Heb het gevraagd en het is gist!

Vond ze ook heel lief samen. Had dat gevoel ook bij het uitpakken van die babycadeaus. Zij vinden zoveel van hetzelfde leuk, mooi, grappig etc. Begin mij bijna af te vragen of dat ze met z’n tweeĂ«n na al die jaren inmiddels gewoon Ă©Ă©n identiteit ofzoiets ontwikkeld hebben of blijkbaar dus echt ‘soulmates’ zijn; echt voor elkaar gemaakt.

16 likes