nouja in haar reactie op iemand op instagram zegt ze “het is gewoon zo dat ik nog nooit een kadootje heb gekregen op moederdag #fact” dus dat klopt toch eigenlijk gewoon niet… plus dat het er laatste tijd al een beetje rottigheid tussen haar en sjors lijkt te zijn kan dit wel als sneer worden opgevat. ik snap het wel tenminste
Denk niet dat iemand een probleem heeft met Serena’s gevoelens, maar meer over dat ze de vader van haar kinderen op social media steeds steken onder water geeft.
Zou al dat gebash van Sjors waarover gespeculeerd wordt écht allemaal in die ene zin zitten? Ik lees het totaal niet als een sneer maar meer als een constatering.
- slecht voorbeeld weggehaald -
Zou het bij Serena ook niet zoiets kunnen zijn? Dat ze ook zo’n ideaalplaatje in haar hoofd heeft en moet constateren dat het in haar leven net wat anders loopt?
Ja maar dat zet je toch niet op je instagram waar duizenden mensen je volgen? Dat is iets dat je misschien betreurt, maar niet hardop uitspreekt omdat dat gewoon niet echt sympathiek is naar de mensen om je heen. Dus tenzij je ze een boodschap wil geven (‘ik voel me in de steek gelaten door jullie’), dan zet je dat toch niet zo op je insta? :’)
Maar dat is toch gewoon hoe je leven er uitziet? Dat hoef je toch niet te verbergen…?
Haha tja ik vind dat een beetje sanneke-stijl ‘ik heb altijd pech ik krijg nooit kadootjes van m’n vrienden’. Zou ik zelf niet doen als al je vrienden ook je social media checken maar goed, ieder z’n manieren om iets duidelijk te maken denk ik
Hm, dan lees je iets anders dan ik geschreven heb.
En dan te bedenken dat dit pas haar derde moederdag is, het valt me vandaag pas op hoeveel mensen hun waardering ophangen aan moederdag.
Nou ik zeg dat dus wel zonder nare bijsmaak maar helemaal prima als jij het anders ziet.
Zoiets?
Ik las de reactie van Serena anders, namelijk: Nog nooit een cadeau op moederdag gehad #fact. Vraagt iemand anders dat de video toch een leuk cadeau was. Waarop wordt geantwoord dat de video inderdaad leuk cadeau was, maar dat moederdag nooit groots werd gevierd, en dat ze het niet slecht bedoelde.
Ze mag er van mij best van balen.
Haar punt lijkt alleen gewoon niet te kloppen, en vervolgens verdraaid ze het.
Heb je toevallig de monchoutaart? Ik heb hem zelf toen op egf bewaard in dat foodglossreceptentopic, masrja toen ging egf ook verloren
Dus wel een x een cadeau gehad, maar geen moederdag die is ingericht als een moederdag zoals zij het graag zou willen. Dingen verdraaien is natuurlijk niet ok.
Ik las het meer als (hopelijk is dit een beter voorbeeld ) jij wil graag een prinsessenbruiloft en je vriend wil niet trouwen (= doet niet aan moederdag). Fact of life waar je mee moet dealen. Wat je heus ook jammer mag vinden terwijl je zijn mening ook gewoon respecteert.
Volgt iemand Desi Perkins?
Ze is zwanger! Echt zo leuk voor ze
Jaaa wat een mooie video serie.
Omg WAT MOOI
Jaa ik was hun video’s aan het volgen en hoopte het al zo voor ze
Ja, ik heb weer lekker mee zitten janken
Had het idd wel verwacht met het verloop van hun Journey, maar zo goed dat ze dit openbaar hebben gemaakt… Wat een ontzettend zwaar traject…
Jaa zo schattig! Na 6 jaar wachten en behandelen. Vind hun beide ook zo knap.
Die docuserie van hun, gehuild zo mooi
Ik denk dat ik die heb, maar ik zit nu op mijn telefoon en het staat op mijn laptop. Vanavond of morgen zoek ik het even voor je op, is dat goed?