Ja ik hou gewoon erg veel van poetsen.
Ik opzich ook wel. Maar dan poetsen zonder T
Haha WOW elke week de koelkast ook. Ik was al helemaal trots dat ik dat gedurende quarantaine had gedaan voor het eerst in 3 (!!) jaar hahaha
Ja ik kan gewoon niet tegen viezigheid ofzo, daar wordt ik helemaal kriegel van en poetsen kalmeert me, ik mis mn werk ook verschrikkelijk, het zal er nu wel een stoffige bende zijn nu ik zolang niet gepoetst heb
Maar ehhh hoeveel vraag je per uur?
Werk je hier naast nog fulltime?? Goals
Voor het eerst dat ik lees dat iemand net zo poetserig is als ik.
Mijn bijnaam in de familie is Miep Kraak.
Nouja zelfs of het een bewuste keuze was om voor een tweede kind te gaan of niet weten we niet toch.
Lijkt me verder ook irrelevant om hierbij te betrekken, het zou hen beiden hoe dan ook sieren respectvol met elkaar om te gaan ongeacht de al of niet bewuste keuzes en gebeurtenissen die hieraan vooraf zijn gegaan.
Werk of studeer je hiernaast en als je werkt hoeveel uur werk je dan per week? Want ik kan me niet voorstellen dat je hier tijd voor hebt met een fulltime baan en als je dat wel hebt, hoe dannn
Normaal gesproken 5 halve dagen van 7.30-12.30 en om het weekend. Maar daar ben ik ook aangenomen om te poetsen😅
Van mij wel hoor, de oudste woont sinds kort op kamers en ook zij heeft een poetsschema gemaakt en op dezelfde manier als ik dat doe, ik was zo trots op haar
Ik voel me nu echt een goorlel
Ik woon ook al 3,5 jaar in mijn huidige huis en heb welgeteld 1 keer de ramen goed gelapt dus je bent niet de enige hoor haha
Ik zit me ook af te vragen hoe je een slaapkamer poetst. Want stofzuigen werd apart genoemd, net als dweilen. Stoffen dan? Dingen die ik niet doe vrees ik
Ik voel nog niks (van enthousiasme ofzo bedoel ik voordat dit vies klinkt)
Stoffen, kozijnen, vensterbank, lampen, dressoir, bedranden en accessoires, schilderijen aan de muur.
Spiegel met glassex. Stofzuigen en dan dweilen.
Elke zondag hier haha.
Het zaad uit de lakens boenen.
Nmsvpe
Ewww