Beutyblogtopic XL #8

Ik denk ik ga ff leuke beautygossip lezen om te ontsnappen aan alle volwassen verantwoordelijkheden in dit leven, krijg ik al mijn onvermogens alsnog kneiterhard in mijn gezicht geworpen, vreselijk.

102 likes

Maar voor degene die niet elke week stofzuigen, lopen jullie dan ook nooit op bloten voeten? Ik vind niks smeriger dan dat er allemaal zooi aan je poot blijft hangen

11 likes

Dan heb je al het vies wel in 1x onder je voet

26 likes

Hahahaha gadverdamme

Ik vind op blote voeten lopen naar :smile:
Edit ik vind blote voeten ĂŒberhaupt naar

5 likes
vloer

Ik woon er al een ruim half jaar niet meer en heb dus ook niet echt foto’s. Dan maar foto van toen de kat kwam logeren en dus wel op de vloer ging liggen haha

Edit: ik heb deze vloer dus niet zelf uitgekozen, kon het overnemen van de vorige bewoner. Maar ik heb nog nooit een vloer gezien die hysterischer was dan mijn studio. Maarja, skere student

37 likes

Heftig.

4 likes

Die doe ik een keer in de maand maar ik heb wel van die dunne vitrage achtige gordijnen dus dat is niet veel werk

6 likes

Leuke kat wel

Echt Leen Bakker aesthetic dit :no_mouth:

19 likes

Helaas staat er nog net niet op de laminaatplankjes “vloer” :joy::joy: Hoe heb ik ooit 3 jaar met deze vloer geleefd haha

8 likes

Ik moet zeggen, het valt me nog mee haha, ik zag zo’n soort stijl voor me haha:

57 likes

Kan prima, ik heb geen huisdieren, maar ik zet hem ook in de badkamer (1x per week) en hij zuigt ook mijn haren op. Soms zijn er paar haartjes die vast zitten in dat draai ding maar die knip je er zo uit (je roomba zelf loopt er niet vast door o.i.d.)

1 like

Heb er eentje van het merk Neato en drie langharige katten, geen problemen mee! Echt blij met dat ding.

1 like

Oh wow en dan zeggen mensen dat ik super netjes ben hahaha. :joy: Ramen lappen doe ik dus echt nooit (ja moet wel nodig) en elke week koelkast schoonmaken begin ik ook niet aan hoor haha.

Ik doe maar gewoon wat hehe maar heb klein huisje dus niet zoveel werk en weinig spullen dus lijkt altijd wel snel weer schoon en opgeruimd.

En roomba onderdelen kun je kopen op Alie of ebay. Scheelt heel veel geld.

Ik echt 1x per 2 weken ĂŒberhaupt :’) confronterend dit gesprek.

Haha ja kan het gewoon niet lezen zonder passief agressieve ondertoon. Zie dan ook altijd een radeloze partner voor me die zegt; ‘Maar hoezo ben je nu dan boos, je zei toch dat het helemaal prima was?’

Beetje dat dus ;-).

2 likes

Nee maar het is wel weer lekkere blogvulling he :roll_eyes:

alle oppervlakken afnemen met een sopje, indien je een stoffen bedje hebt doe je de stof delen met de stofzuiger, om stof onder het het bed uit te krijgen gebruik je de fohn of je steekt het achtereind van de stofzuiger onder het bed zodat het stof naar een kant geblazen wordt, vervolgens doe je de vloer, liefst op de knietjes dan wordt het extra skoon. dm for tips

18 likes