Heel graag! Dankjewel
En gaat er iemand aan de uitselgedrag cursus meedoen? Nu nog 5 hele eurootjes extra korting.
Ik denk dat ik het nog even uitstel
Maar nee is ook een woord hoor!
Ik zou daar ook helemaal geirriteerd van raken, al die prullen die je elke week moet poetsen, maar ik kan zowieso niet zo goed tegen rommeltjes enzo
Ik! Ik poets vrijwel dagelijks een ander deel van mn huis, ik heb zelfs schemaās ervoor.
Que
Deel je schema aub
LOL dat was ook mijn eerste gedachte. Zelfs nu ik al weken thuis zit voel ik de trigger niet
Maandag: wassen en strijken + wc poetsen, ramen boven lappen
Dinsdag: woonkamer poetsen+ vloeren dweilen en ramen beneden lappen
Woensdag: boven slaapkamers poetsen, stofzuigen en dweilen+ wc poetsen
Donderdag: koelkast schoonmaken+ keuken schoonmaken en boodschappen doen
Vrijdag: badkamer en wc poetsen, bedden verschonen, direct wassen en drogen, strijken en terug in de kast. Indien nodig eerst de hond wassen plus zijn kleedjes wassen.
Ik heb ook nog een maandelijks schema dat inhoudt dat ik de matrassen omdraai, de hoezen van de bankkussens was enzovoort
OMG ik ben jaloers, echt. Ik wil dit ook willen.
wow je lapt elke week de ramen??? Ik was gisteren trots dat ik mn ramen gelapt had voor het eerst sindsā¦oktober ofzo?
edit: ik zie nu pas je username, die is wel echt toepasselijk!
Ja ik hou gewoon erg veel van poetsen.
Ik opzich ook wel. Maar dan poetsen zonder T
Haha WOW elke week de koelkast ook. Ik was al helemaal trots dat ik dat gedurende quarantaine had gedaan voor het eerst in 3 (!!) jaar hahaha
Ja ik kan gewoon niet tegen viezigheid ofzo, daar wordt ik helemaal kriegel van en poetsen kalmeert me, ik mis mn werk ook verschrikkelijk, het zal er nu wel een stoffige bende zijn nu ik zolang niet gepoetst heb
Maar ehhh hoeveel vraag je per uur?
Werk je hier naast nog fulltime?? Goals
Voor het eerst dat ik lees dat iemand net zo poetserig is als ik.
Mijn bijnaam in de familie is Miep Kraak.
Nouja zelfs of het een bewuste keuze was om voor een tweede kind te gaan of niet weten we niet toch.
Lijkt me verder ook irrelevant om hierbij te betrekken, het zou hen beiden hoe dan ook sieren respectvol met elkaar om te gaan ongeacht de al of niet bewuste keuzes en gebeurtenissen die hieraan vooraf zijn gegaan.
Werk of studeer je hiernaast en als je werkt hoeveel uur werk je dan per week? Want ik kan me niet voorstellen dat je hier tijd voor hebt met een fulltime baan en als je dat wel hebt, hoe dannn