Normaal gesproken 5 halve dagen van 7.30-12.30 en om het weekend. Maar daar ben ik ook aangenomen om te poetsen😅
Van mij wel hoor, de oudste woont sinds kort op kamers en ook zij heeft een poetsschema gemaakt en op dezelfde manier als ik dat doe, ik was zo trots op haar
Ik voel me nu echt een goorlel
Ik woon ook al 3,5 jaar in mijn huidige huis en heb welgeteld 1 keer de ramen goed gelapt dus je bent niet de enige hoor haha
Ik zit me ook af te vragen hoe je een slaapkamer poetst. Want stofzuigen werd apart genoemd, net als dweilen. Stoffen dan? Dingen die ik niet doe vrees ik
Ik voel nog niks (van enthousiasme ofzo bedoel ik voordat dit vies klinkt)
Stoffen, kozijnen, vensterbank, lampen, dressoir, bedranden en accessoires, schilderijen aan de muur.
Spiegel met glassex. Stofzuigen en dan dweilen.
Elke zondag hier haha.
Het zaad uit de lakens boenen.
Nmsvpe
Ewww
Ik ben echt blij als ik de motivatie kan vinden om elke week te stofzuigen…
Ik vind het echt heeel knap dat jullie hier discipline voor hebben.
Ik ben gezegend met een man die van schoonmaken houdt.
Gelukkig maar, want ik ben een waardeloze huisvrouw! Verder dan stofzuigen en een doekje over het aanrecht halen kom ik meestal niet. Vroeger huurde ik een aantal keer per jaar iemand in om de hele boel ff grondig te doen, tussendoor leefde ik gewoon met vieze plinten en stoffige lampen. Ik zie het niet eens.
Moet wel zeggen dat een dyson (nospon) stofzuigen wel een stuk minder erg maakt. Met dat ding doe ik elke dag ff de beneden verdieping. Maar over boven zullen we t maar niet hebben.
Zeg dat nou niet! Ik wil zo graag een Dyson, maar je suis arm
Ja, stofzuigen doe ik 3 keer per week! Maar heb wel een iRobot die dat doet…
Toen ik het zelf moest doen deed ik het maar 1x per week.
Ik wil dus ook heel graag een robotstofzuiger maar ik ben bang dat 't ding de haren van mijn (halflangharige) kat niet aankan… Iemand ervaring mee?
Love dit, krijg echt zin om te poetsen door jullie! (geen sarcasme)
Alle respect voor iedereen die zoveel kan en wil schoonmaken, ik ga liever andere dingen doen
Wel een lifehack voor wie stofzuigen haat: neem laminaat met een hele drukke print inclusief teksten en icoontjes, dan zie je het vuil niet. 3 jaar met het veel te chaotische laminaat van de vorige bewoner geleefd en daardoor het stofzuigen echt veel te weinig gedaan. Nu ik een lichte vloer heb moet ik wel en is 1x per week eigenlijk te weinig. Ik verbaas me echt over hoe vies ik in mijn studententijd leefde