Waarom doe je dit, nou haat ik mezelf
Serena heeft een bos bloemen gekregen voor moederdag hoor jongens! Dus nu kan ze niet meer zeggen dat ze nooit een cadeau heeft gekregen voor moederdag. #fact
Anticlimax: de bloemen zijn gestuurd door Joolz.
Nog een anticlimax: ik heb een Joolz kinderwagen #nospon, heb ik nu indirect bijgedragen aan het moederdag cadeau voor Serena
Terugbrengen, zou mān kind nog liever in een AH shopper meesjouwen
Heb iig teveel betaald als er nog spontaan bloemen gestuurd kunnen worden naar Verspon
@Poetsvrouw ahh ik geniet echt van je posts ben een perfectionist en zou willen dat ik zo goed was met schoonmaken als jij want dat zou me zoveel voldoening geven maar ik weet vaak gewoon niet wat ik moet gebruiken om sommige dingen schoon te maken? Neem nu de koelkast, wat gebruik je daar voor?
Er is een huishoudtopic vol tips folks
back to beuty
Doet ook wat het belooft
Ik dacht even dat ik op het Viva forum zat.
Ik dacht jeetje een rel in beutyland. Gaat het over koelkasten schoonmaken.
Pling!
Sorry maar als je dat dat 50/100 nieuwe berichten een rel zouden zijn dan heb je nog nooit een rel meegemaakt op het forum. Dan lees je gewoon te langzaam mee.
Hehe ik moest 400+ berichten bij lezen want had schijnbaar al even niet gekeken in dit topic terwijl ik dacht van wel. Vandaar dat ik dacht heujjj er is iets gaande
āZoals anderen dat wel vieren in een gezinā
Oke, krijg je een instructieboekje als je een kind krijgt over hoe je moederdag moet vieren? Zijn daar richtlijnen voor vanuit de overheid? Ik heb namelijk geen idee namelijk waar zij het over heeft. Ik ken niemand die moederdag op dezelfde manier viert.
Vind het echt belachelijk dat de kleine Marshall nooit een ontbijt op bed heeft klaargemaakt. Hoe moeilijk is het nou om even een eitje te bakken en een sapje te persen? Een baby kan dat zelfs. Jeez.
Mijn hond heeft echt een stinkdrol voor de slaapkamerdeur neergelegd zondag. Zo vieren wij het. Ik zal hem volgend jaar een nachtje naar haar toe sturen.
Ja of hij had net als elk ander 1 jarig kind over een blaadje heen kunnen niezen en dat als ātekeningā aan mama geven
Vivaforumā¤ļø Eindeloos vermaak
Oh wat erg zeg, ik bedenk me nu dat ik dit ook nooit heb gedaan.
Gelukkig heeft ze karige brownies per post van me gekregen zodat ze haar verdriet kan wegeten.
He shit ik heb ook geen ontbijt op bed gehad zondag, maakt dat ons nu geen gezin zoals anderen? Brb, even in een hoekje huilen!