De hamvraag blijft: Hoe vaak wassen jullie je gordijnen?
Neeeee ik had meer van je verwacht Shaaar
Ik kan helaas niet altijd aan de verwachtingen voldoen
Oh ja we hebben dus ook een Roomba die elke dag even loopt en dat is wel heel lekker. Ik heb een kat en 2 honden waarvan 1 met redelijk lang draadhaar en de Roombie kan het allemaal aan. Moet hem zo in het voorjaar wel elke dag legen.
Ben heel benieuwd naar deze vloer haha
Teksten en icoontjes op laminaat?
Vloer met emoji keyboard print?
Ik denk ik ga ff leuke beautygossip lezen om te ontsnappen aan alle volwassen verantwoordelijkheden in dit leven, krijg ik al mijn onvermogens alsnog kneiterhard in mijn gezicht geworpen, vreselijk.
Maar voor degene die niet elke week stofzuigen, lopen jullie dan ook nooit op bloten voeten? Ik vind niks smeriger dan dat er allemaal zooi aan je poot blijft hangen
Dan heb je al het vies wel in 1x onder je voet
Hahahaha gadverdamme
Ik vind op blote voeten lopen naar
Edit ik vind blote voeten überhaupt naar
Ik woon er al een ruim half jaar niet meer en heb dus ook niet echt foto’s. Dan maar foto van toen de kat kwam logeren en dus wel op de vloer ging liggen haha
Edit: ik heb deze vloer dus niet zelf uitgekozen, kon het overnemen van de vorige bewoner. Maar ik heb nog nooit een vloer gezien die hysterischer was dan mijn studio. Maarja, skere student
Heftig.
Die doe ik een keer in de maand maar ik heb wel van die dunne vitrage achtige gordijnen dus dat is niet veel werk
Leuke kat wel
Echt Leen Bakker aesthetic dit
Helaas staat er nog net niet op de laminaatplankjes “vloer” Hoe heb ik ooit 3 jaar met deze vloer geleefd haha
Kan prima, ik heb geen huisdieren, maar ik zet hem ook in de badkamer (1x per week) en hij zuigt ook mijn haren op. Soms zijn er paar haartjes die vast zitten in dat draai ding maar die knip je er zo uit (je roomba zelf loopt er niet vast door o.i.d.)