Beutyblogtopic XL #8

Ja dat hoor ik vaker. Mijn nichtje was ook een klein poppetje. Ze was voldragen maar maat 50 zat ruim.
Toen ik zwanger was vond ik kleertjes in maat 50 en 56 piepklein maar mijn kind (bijna 8 pond) paste er gewoon in. Als ik Mascha was zou ik niet teveel maten vooruit kopen, tegenwoordig bestel je alles zo online en als je een maat groter nodig hebt, heb je het binnen no time in huis.

Ze begrijpt niet waarom mensen per se op vakantie willen, verontwaardigd zich en zegt dat we in Nederland ook zulke leuke vakantiehuisjes hebben.

Daarna nog wat goede ideeƫn om haar dakterras aan te pakken (lezen jullie dit, H.ornbach, pr.axis, intra. Tuin?)

Ik dacht hierdoor dat je bedoelde dat ze Corendon aanviel.

Ik vind niet dat ze C.orendon aanvalt maar dat ze verongelijkt doet en een punt maakt over het toekomstige op vakantie gaan en de ideeƫn die daarover zijn. Het zal ooit weer gebeuren en daar zullen creatieve plannen voor gemaakt worden, zo niet dan zal menig bedrijf op de fles gaan en ook geen spondealtjes meer kunnen maken met Serena.

Leg maar op, dat dakterras gaat ze ook bij elkaar sponnen. Ze laat al zo veel hints vallen.

3 likes

Dat zegt toch niemand, alleen dat die maatjes waarschijnlijk te groot zijn voor een baby van 2/3 maanden (68 en 74 dan).

8 likes

Oeeeh zullen we allemaal vertellen welke maat ons kind heeft.

97 likes

XL

12 likes

Oke ja condoom maat mag ook als je nog geen kind hebt :smirk:

43 likes

Onder het meeste van die pakjes kan een shirt of romper met lange mouwen

Nou misschien omdat de meeste mensen het hele jaar hard werken, en dus niet het hele jaar door thuis zijn en hun geld verdienen met foto’s en filmpjes maken :woman_facepalming:

Edit: oh ik vergeet het gehengel naar spon, daar heeft de gemiddelde influenza ook een dagtaak aan

10 likes

Precies. En Gregor kan daar ongetwijfeld een mooie matchende herfst- / winteroutfit van maken.

2 likes

Ik denk dus heel soms dat Serena’s leven en levensstijl aan elkaar hangt van spon. En dat ze zich heel veel dingen niet zou kunnen veroorloven als ze ze niet zou krijgen en dat gevoel heb ik bij andere influencers echt minder. Want hoe relevant is zij eigenlijk nog?

Ze gaat volgens mij nooit echt op vakantie zonder dat ze het gesponsord krijgt op een of andere manier. En ik zie haar ook niet vaak een grote aankoop doen zonder een dealtje van een merk.

28 likes

Ja, Kleine begrijpt het ook wel hoor. Die arme schat had zo hard gewerkt, die moest gewoon op vakantie in maart!

Wat onaardig die implementatie van die spongebob meme in deze opmerking

1 like

Het kan zijn dat ze een groot kind verwachten en Mascha een warme nazomer verwachtšŸ˜‚ 68 Is voor zover ik weet voor 4-6 maanden en 74 voor 6-9 maanden (aldus Hema en dit kwam overeen met mijn kind).

Ook allemaal dingen kopen omdat volgers dat zeiden. Je komt er toch vanzelf achter of je dingen mist of te weinig ergens van hebt. :sweat_smile:

image

Nee johh

Haha of als ze mazzel heeft in de winter :joy: maarja ze gingen nog naar dubai met poppy toch? Kan ze het dan mooi aan :joy:

1 like

Ja viel mij ook al op… Ik dacht ook dat ze best vaak refereert aan haar tijd in de kinderopvang als het over Poppy gaat. Dan zou ze toch moeten weten dat maat 68 pas na de zomer nut heeft?!

2 likes