Beutyblogtopic XL #8

Cynthia is 100% die vriendin die enkel vragen stelt aan je om zelf haar verhaal te kunnen doen.

25 likes

Denk jij dat Cynthia al bij brasserie Jansen heeft gereserveerd voor als ze weer open gaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Denk je dat Cynthia tijdens de crisis nog meer gaat doneren en erover posten?

• Ja aan eten
  • Ja aan co.ren.don
  • Ja aan stichting zwerfhond
  • Nee

0 stemmers

Ik las gister een artikel, en zo iemand heet blijkbaar een gespreksnarcist :laughing:

36 likes

Haha, moet ik ook echt niet aan denken. Ik heb liever geen vreemden die dealen met mijn lichaamssapvlekken. Vind het al ongemakkelijk als er bezoek in de slaapkamer komt. Is mijn privé.

5 likes

ik snap haar liefde hiervoor nooit, is echt een overpriced tent waar je je wijn in een limoglas krijgt en je eten uit de magnetron lijkt te komen

8 likes

Dit is wel echt waar. Heb een enorme allergie voor mensen die constant een ‘eigen ervaring’ paraat hebben zonder eerst empatisch te reageren.

5 likes

Ik ben er nog nooit geweest, maar wijn in een limonadeglas is sowieso een no go :pensive:

2 likes

Dit soort Xenos glaasjes zijn het aller, aller ergst.

350px-Picardie_glass

25 likes

Ohhh haters ik drink daar nu wijn uit mmmmmm

50 likes

Haha, deze maar dan wel een slag groter zijn mn favoriet

Die naar poep smaken/ruiken

8 likes

Nee volgens mij was dit het wel inderdaad. En had het ook niet half te maken met die kaartverkoop van hun feestjes?

Wow ik wist helemaal niks over de brownie rel :sob:

8 likes

Ik ook compleet gemist. Wat kut :joy:

Gadverdarrie, wat zien de springrolls van Lotte er goor uit😂 Gelukkig zegt ze het zelf ook, haha.

Het was eigenlijk een cupcake wel

Springrolls zijn goor

Nee dat was iets anders, mascha moest idd gezonder eten en toen zat er ergens een shake shack ofzoiets en toen had Cynthia Mascha overgehaald toch een burger te eten

En die poep muffin was geloof ik tijdens een vakantie in Amerika? Mascha haar muffin rook naar kak en toen is ze verhaal gaan halen

En die brownies per post stuurt Cynthia te pas en te onpas naar iedereen

Waarom weet ik dit allemaal

8 likes

Ja die muffin was van Magnolia en toen had Mascha daarover getweet volgens mij naar hen haha. Dat tussen Cynthia en Mascha heb ik even gemist