maar je kan ook gaan backpacken in zuid-amerika, of een reis maken door azie.
alleen als je er gewoond hebt zou je meestal het land zeggen denk ik. maar ook logisch als je dat op een forum niet doet voor privacy.
Ik vind het juist eigenlijk gekker om “Europa” te zeggen, wat zoveel landen kunnen zijn met zoveel talen en culturen, terwijl de VS maar 1 land waar vrijwel iedereen Engels spreekt.
Ik kom zelf uit Afrika () dit hoef je mij niet uit te leggen. Eens met de ‘woke doen om het woke doen’ comment.
Dat laatste doet me echt denken aan die “Name a country” video’s van Jimmy Kimmel.
Nouja zoals @Yzile ook zegt, wij gaan ook naar Azië of Zuid-Amerika. Zolang je niet één land bezoekt is dat toch niet gek om te zeggen. En ja de mensen spreken één taal en hebben één president, maar onderling zijn er zoveel verschillen.
Volgt iemand Niomi Smart, ik vind haar dus zoooo nep positief altijd en zogenaamd perfect. Met haar perfecte lichaam, perfecte vriend en perfecte leven. Nu is ze ingetrokken in het huis van haar vriend waar haar schoonbroer al woonde en heeft ze in een post aangegeven dat ze een internethiatus neemt omdat ze niet lekker in haar vel zit. Haar schoonbroer heeft haar ontvolgd op insta en haar vriend liket haar foto’s niet meer. Ben heel benieuwd wat daar is gebeurd.
Ik heb liever een stukje kaas.
True, Saharazand erover
Ja ik volg haar nog wel! Vroeger wel wat meer dan nu, maar haar vriend is ook meeega knap. Ben benieuwd wat er dan aan de hand is
Ja ik vond haar zo positief en perfect dat het irritant begon te worden. Heb haar al heel lang niet meer gevolgd.
Nou zoals je in de vlogs kan zien doet hij heel veel.
Als Mascha aan het rusten is kan hij voor Mila zorgen. Hij geeft haar ook gekolfde melk volgens mij.
Al deed hij helemaal niks. Als ze een hulp in het huishouden willen kan dat toch gewoon. Boeien wat krek wel of niet doet.
Wat willen jullie dat hij doet? Hij is er de hele dag, is constant met Mascha en Mila, verschoont het kind, geeft het inderdaad te eten…wat moet ie nog meer doen dan? Die baby slaapt de hele dag.
Ik zou echt tekenen voor iemand zoals hem hoor.
ja idd. Al zit je de hele dag te netflixen terwijl de hulp je huis poetst. Ik neem aan dat ze er voor betaald krijgt en dat zij het kunnen missen.
Ik vind het ook niet gek, maar je beredenering vind ik bijzonder. Europa/Azië is wel oké, maar naar Amerika niet?
Nee hoor ik vind het allebei even gek of normaal. Ik snap het allebei, als je specifiek naar een staat gaat zeg je eerder Texas maar als je naar meerdere staten gaat Amerika. Zelfde geldt voor Azië en Afrika en alle andere grote gebieden. En dat geldt dus ook voor Amerikanen die naar Europa gaan.
In een van de laatste vlogs van de foefs:
‘4 voedingsbh’s is echt veel te weinig!’ Kopen er 6 (!) bij
Lekker blijven consumeren!
Sorry maar je hebt in het begin de hele dag enorme lektieten en kan er dus zo wel door 4 per dag gaan!
Iemand commente dit onder haar laatste video:
Wat zijn jullie enorm verwend…
Ik had één positiebroek en twee positie blousen.
Babykleertjes voornamelijk van de Zeeman en HEMA.
Wandelwagen overgenomen van mijn zus.
Echtgenoot had drie dagen kraamverlof en moest daarna gewoon weer 8- urige werkdag.
Geen huishoudelijke hulp…na kraamhulp en drie dagen kraamverlof van pappa kwam alles op mij neer.
Ik weet dat het een andere tijd is…
Maar ik zie jullie maar spullen uitpakken…elke wandeling een andere wandelwagen…
Duur eten bestellen etc…
Werken zie ik jullie nooit…ik begrijp echt niet hoe jullie dit allemaal kunnen rondkrijgen.
Eerlijk gezegd…ik vind het allemaal een beetje over de top.
Jullie zijn duidelijk van een andere ( zeer verwende ) generatie!
En dit dacht ik eerst ook, niet nu, maar in het algemeen over het leven van influencers. Maar… ze verdienen ZOVEEL geld. En hebben de vrijheid om voor snel en makkelijk te kiezen.