Krijgen is een ander verhaal 
En @Baratheon
Die intense lekkage is bekend, maar (wasbare) zoogkompressen of een hydrofiel erin vangen toch ook een heel groot deel op? Of was ik gewoon niet zo’n extreem geval? Dat kan natuurlijk ook.
Ik vind het overigens wel heftig hoor dat ze nu al vlogt. Ja ok, ze lopen alleen in huis met de camera maar zou het echt snappen als ze even een vlog pauze zou nemen van 2 maanden ofzo.
Ja vind vooral dat ze al snel weer hun normale upload willen aanhouden! Zou lekker twee of drie weken vertraging doen zodat je de tijd hebt. Maar ze zijn ook wel weer met z’n tweetjes en werken verder (toch?) niet en zoveel werk is het vloggen hoe zij doet ook weer niet denk ik. Ook wel goed ofzo dat ze hun baan dan serieus nemen en weer doorgaan ofzo
Ik heb in mijn kraamweek ook voedingsbh’s bij besteld (op aanraden van mijn pushy kraamhulp). Vanwege de hygiëne doe je minstens elke dag wel een schone aan en als je bent doorgelekt is het we zo fijn om een tweede schone aan te kunnen trekken. Als je vier voedingsbh’s hebt is dat wat krap. Dan moet je zodra er een vies is die meteen in de was doen zodat deze op tijd weer droog is. Daar komt bij dat je voedingsbh’s op 60 graden moet wassen (volgens mijn bazige kraamhulp vanwege de hygiëne). Veel andere kleren was je daar niet op, dus je hebt dan half lege machientjes. Je kan ze dan beter de vieze bh’s opsparen en dan na 3/4 dagen samen in de was gooien. Als je van plan bent om net zoals Mascha een half jaar borstvoeding te geven, dan is het geen overbodige luxe om er meer dan vier in huis te hebben. Het misgrijpen op een schone voedingsbh is namelijk echt vervelend! Daar komt bij dat de bh’s die zij heeft gekocht € 25 voor twee kosten, wat de goedkoopste voedingsbh’s zijn die ik ken.
Hoe vaak wassen jullie je voedingsbh’s? 
Nobel van je maar ik denk niet dat Joolz daar onder hoeft te lijden, zou me niks verbazen als de merken van Mascha’s kinderwagens hier erggg veel winst uithalen
Ik voel me echt een smeerkees nu…
Oh shit moest je die wassen?
(hahaha grapjeee)
Luxe*** stoel!!!
Ehhh jij misschien
dat deed ik eeecht niet hoor
Misschien was ik juist een extreem geval, maar bij mij hielpen compressen of doeken iig niet genoeg 
Oja excusez moi!
Zal het voortaan ook even tegen m’n patiënten zeggen dat ze de luxe stoel krijgen 
Ja, en ssn paar maanden terug dat ze wel 8 ofzo kinderwagens aangeboden had gekregen, en dat ze dat echt niet aannam. En geloof ik zei ze er zelf ook nog bij dat ze aan 1 grote en een kleine reisvariant genoeg had? Of vergis ik me nu?
Ik vind het echt tof dat Massa geen ad of spon mbt Mila wil doen. Als ik dan kijk naar het account van Sarah Rebecca met Anna en gratis luiers… hmm.
Weten jullie trouwens wie Mascha bedoelde? Die influencer die het hoofd van haar baby vasthield met sponring om de vinger
Huismuts denk ik…
Terecht. Je zal maar volwassen zijn en dat je hele jeugd online terug te vinden is. Ik vind het sowieso al ver gaan wat er allemaal gedeeld wordt, laat staan je kind voor #spon gebruiken. Dat is voor mij de absolute ondergrens.
Geen idee zij is diegene die sierraden promoot v dr zus etc. En alles wat er te sponnen of te adden valt doet zij. Lijkt mij een leeg bestaan. Net zoals die terracotta romper-foto van gisteren.
De foto van 12 juli is een spon van Vedder Vedder.