Aan de andere kant mensen met een draagzak zijn minder hinderlijk dan mensen die overal mega in de weg staan met zon kinderwagen.
Wow cool
Vergeet de erbij niet. En als ze er dan op aangesproken wordt vol in de verdediging dat het niet onaardig was bedoeld? Love dat Mascha erop reageert met iets van want die rollende ogen smiley was ook echt nodig?
Mijn moeder had er een hekel aan, mijn vader vond het gezellig! Dus bij wandelingetjes etc zat ik altijd bij mijn vader in de draagzak. Ik had geen idee dat dat vroeger als raar gezien werd.
De vraag is: hoe vaak wassen jullie je draagzak/doek?
Ik heb een aantal vriendinnen die absoluut geen hippie zijn, maar wel een draagdoek hebben gebruikt voor hun baby’s.
Gebeurt toch vaker in o.a. Afrika dat kids op de rug gedragen worden. Of moet ze nauwkeurig de wijk vermelden waar ze woonde?
Nou afrika is niet een land he. Als je een wijk vermeld wil ik ook graag het land en de stad of het dorp.
Hahahaha ik vraag me altijd af wat voor typisch dat zullen zijn.
Jaaa uiteraard dat snap ik, maar technisch gezien ben je correct als je Afrika zegt. Het is meer dat ik me kan voorstellen dat je ivm anonimiteit bijv liever Afrika zegt dan het land zelf benoemt
Hahahahahaha ik ga echt stuk hier
wacht mijn ouders hebben wel geprobeerd ons in een draagrugzak te vervoeren maar daar hadden we het geduld niet voor.
Huh echt? Ik zie echt iedere week wel een draagzak of draagdoek en ik woon niet in een grote stad ofzo. Maar misschien let ik er meer op omdat ik zelf ook gedragen heb.
Ik asocieer dragen ook helemaal niet met hippiemoeders. Het is gewoon een super handige oplossing om je kind bij je te hebben en je handen vrij te hebben. Waarom moeilijk doen met een kinderwagen in het hindernissenparcour genaamd kruidvat, als je ook gewoon normaal er doorheen kunt lopen met je baby op je buik? Of voor die 2 minuten dat je ergens binnen moet zijn , een kinderwagen uitladen en uitklappen en daarna weer inklappen en inladen terwijl je in 3 seconden een baby in de draagzak hebt. Is toch slim juist?
Leer me dit. Want ik kreeg de baby echt niet in 3 seconden in de (notabene een Tula) draagzak.
Nou als je bijv. in het puntje van Argentinië zit en met hoofdzakelijk Argentijnen en Chilenen op een forum aan het kletsen bent dan is het helemaal niet onlogisch om je buurvrouw in Europa te noemen. Of als het nu om Cambodja ging en ze had Azië gezegd om het precieze land in het midden te laten. Privacy enzo.
Als iemand geboren is/gewoond heeft in een land in Afrika dan kun je er toch wel vanuit gaan dat diegene snapt dat ‘afrika’ geen land is. Sorry ik snap dat je het belangrijk vindt dat niet een heel continent tot 1 naampje wordt versimpeld (vind ik ook) maar dit vind ik echt woke doen om het woke doen
Die rode nagels lijken wel rode pepers
Andersom net zo. Hier wordt ook vaak gezegd dat je naar Amerika gaat, waar dan de VS mee worden bedoeld. Maar waar in de VS wordt er dan ook niet meteen bij gezegd.
Maar vaak gaan ze dan naar meerdere landen, een Europe trip is echt een ding daar en dat zijn vaak wel een beetje dezelfde landen dus ik vind het niet heeeeel vreemd. Wij gaan ook naar Amerika en dat is ook een immens land, net zo groot als Europa. Oké de cultuurverschillen zijn iets minder dan hier maar alsnog, het is toch ook gek om te zeggen dat je naar Amerika op vakantie gaat, zonder te specificeren waar. Vaak bedoel je dan ook dat je meerdere Staten aandoet.
Ik erger me er dan meer aan met Amerikanen die Afrika als een land zien. Ik keek een keer een film over een vrouw die in Afrika vrijwilligerswerk deed en het land waar ze kwam is een of twee keer genoemd, verder was het gewoon Afrika. Met Europa zijn ze dan toch net iets specifieker.