Beutyblogtopic XL #9

Zo ziet Krek er echt altijd uit. Heeft niets met de heftige bevalling te maken.

5 likes

Ik snap je gevoel maar zo werkt reclame toch niet? Zij geven die wagens weg voor naamsbekendheid. Is hetzelfde als een reclameblok inkopen op tv. Je zegt toch ook niet tegen Robijn geef dat wasmiddel maar aan de arme mensen ipv het voor een reclamespotje te gebruiken?

Maar nogmaals ik snap wel dat je bedrijven daar minder sympathiek door vindt (het weggeven aan influencers) en minder snel daar zal kopen. Merk ik bij mezelf ook.

40 likes

Ik dacht dat die yoni steam eenmalig was maar Mas d’r foef wordt nog steeds gemarineerd op de postoel?

23 likes

Ik ben echt niet jaloers op die spullen, man man man, waar moet je alles kwijt. Ben wel echt niet normaal jaloers op hun tijd samen. Mijn vriend ging na 2 weken weer werken, vond ik echt verschrikkelijk en kan zo zuur jaloers zijn op die influencers die samen voor hun baby kunnen zorgen. Ook bij tiger Elise, zij zijn sinds de geboorte volgens mij continu samen en die babys zijn al een halfjaar oud. Heeft bij hen natuurlijk ook met Corona te maken, en ze hebben er 2, ook heftig. Maar geloof nooit dat Wout al na 2-3 weken zou gaan werken.

5 likes
Vraag over draagdoeken

Ik weet niet echt wat ik me hierbij moet voorstellen. Dus heb even een vraag. Wat bedoel je precies met ingewikkeld knopen? In principe is het toch gewoon een lap stof die je om doet en de baby goed tegen je aan leggen? Althans zo doet mijn familie het al generaties lang want makkelijk als je moet werken/iets tussendoor moet doen. Tuurlijk wel met verschil tussen verschillende aantal maanden.

Voorbeeld:
draagdoek-baby-afrika-kind-torsodragen

3 likes

Op jouw foto is een korte waxdoek, die worden hier niet zoveel gebruikt (helaas). Hier zijn het vooral doeken van ongeveer 4,5/5 meter dus wat gecompliceerder knopen (al vind ik een waxdoek persoonlijk moeilijker haha).

4 likes

Maar je snapt wel dat ze het niet weggeven uit liefdadigheid toch? Omdat je zegt ‘geef het dan aan hun’. Dan zouden ze naar arme moeders gaan, hun een kinderwagen geven en daar een flitsend ‘kijk ons eens goed zijn’-marketingfilmpje van maken. Dat is pas erg :stuck_out_tongue:

6 likes

Antwoord over draagdoek

Samenvatting

https://youtu.be/_5LdcVu2wdU

In dit filmpje wordt uitgelegd hoe je kunt knopen. Dit zijn de doeken die vaak gebruikt worden volgens mij. Ik vond dat echt lastig in het begin :slight_smile: Heb m’n dochter niet zo vaak gedragen, ze vond het niet fijn.

1 like

Klopt hoor, maar dit is voor mij hetzelfde als een hele irritante reclamespot. Dat werkt voor mij als antireclame. En ik snap natuurlijk dat ze niets uit liefdadigheid weggeven, maar als je al die influencers hoort kirren… ( " ah merk x, wat lief dat jullie aan ons denken. ") Maar er zijn ook bedrijven die wel maatschappelijk verantwoord ondernemen, zoals Hema recent met hun bericht over aanvullend ouderschapsverlof bij adoptie. Dat vind ik dan een stuk sympathieker overkomen.
Mijn punt is vooral dat merken ook wel mogen beseffen dat ze met die eindeloze lading spon ook potientele klanten zouden kunnen verliezen. Maar goed waarschijnlijk levert deze vorm van marketing hen altijd nog meer op, dan wanneer ze dit niet zouden doen.

Ja hij is model en volgens mij verdien je dan niks als je geen klus hebt, toch? Maar aan de vlogs te zien hoefden ze niet echt te beknibbelen.

2 likes

Ze zei een half jaar geleden toch iets van dat ze niet zoveel spullen wilden kopen voor de baby omdat ze (geloof ik) had geleerd bij het kdv dat je niet veel nodig hebt oid? Well that’s a lie.

25 likes

Krijgen is een ander verhaal :money_mouth_face:

En @Baratheon
Die intense lekkage is bekend, maar (wasbare) zoogkompressen of een hydrofiel erin vangen toch ook een heel groot deel op? Of was ik gewoon niet zo’n extreem geval? Dat kan natuurlijk ook.

1 like

Ik vind het overigens wel heftig hoor dat ze nu al vlogt. Ja ok, ze lopen alleen in huis met de camera maar zou het echt snappen als ze even een vlog pauze zou nemen van 2 maanden ofzo.

Ja vind vooral dat ze al snel weer hun normale upload willen aanhouden! Zou lekker twee of drie weken vertraging doen zodat je de tijd hebt. Maar ze zijn ook wel weer met z’n tweetjes en werken verder (toch?) niet en zoveel werk is het vloggen hoe zij doet ook weer niet denk ik. Ook wel goed ofzo dat ze hun baan dan serieus nemen en weer doorgaan ofzo

2 likes

Ik heb in mijn kraamweek ook voedingsbh’s bij besteld (op aanraden van mijn pushy kraamhulp). Vanwege de hygiëne doe je minstens elke dag wel een schone aan en als je bent doorgelekt is het we zo fijn om een tweede schone aan te kunnen trekken. Als je vier voedingsbh’s hebt is dat wat krap. Dan moet je zodra er een vies is die meteen in de was doen zodat deze op tijd weer droog is. Daar komt bij dat je voedingsbh’s op 60 graden moet wassen (volgens mijn bazige kraamhulp vanwege de hygiëne). Veel andere kleren was je daar niet op, dus je hebt dan half lege machientjes. Je kan ze dan beter de vieze bh’s opsparen en dan na 3/4 dagen samen in de was gooien. Als je van plan bent om net zoals Mascha een half jaar borstvoeding te geven, dan is het geen overbodige luxe om er meer dan vier in huis te hebben. Het misgrijpen op een schone voedingsbh is namelijk echt vervelend! Daar komt bij dat de bh’s die zij heeft gekocht € 25 voor twee kosten, wat de goedkoopste voedingsbh’s zijn die ik ken.

Hoe vaak wassen jullie je voedingsbh’s? :crazy_face:

5 likes

Nobel van je maar ik denk niet dat Joolz daar onder hoeft te lijden, zou me niks verbazen als de merken van Mascha’s kinderwagens hier erggg veel winst uithalen

Ik voel me echt een smeerkees nu…

13 likes

Oh shit moest je die wassen? :flushed: (hahaha grapjeee)

5 likes

Luxe*** stoel!!!

1 like