Beutyblogtopic XL #9

Maar welke baby heeft WEL wenkbrauwen? :joy: Ik bedoel…dat het dan nu op haar natuurlijke wenkies lijkt, ja dat zou met elke baby zo zijn.
Maargoed, who cares. Als ouders van een pasgeboren baby zie je altijd dingen die anderen niet zien.

5 likes

Ik hoop inderdaad ook dat ze zich aan haar no-spon voor Mila houdt ! Ik vind dat interview waarin ze daar heel stellig over is leuk, dus hoop dat we deze gif nooit sarcastisch hoeven te gebruiken

SmartSelect_20200727-175350_YouTube

15 likes

Ik geloof Mascha wel dat ze dat echt niet gaat doen. Ze heeft het ook niet nodig.

5 likes

Ik vond dat echt fijn en verfrissend om te zien. Vaak willen mensen of meteen weer helemaal strak zijn of ze verafgoden juist hun niet strakke lichaam als het symbool van vrouwelijkheid en motherhood. Dat is allebei helemaal prima, maar Mascha doet gewoon heel tevreden en neutraal over haar lichaam en dat vind ik wel echt een fijne visie en heeft een goede invloed op mij, haha.

6 likes

Grappig, ik ervaar dit totaal niet zo. Ik zie juist op Instagram, social media en ook in klassieke media heel veel tegengeluid (tegenwoordig is dat bijna het standaard geluid) van vrouwen die hun post-partum buik laten zien zoals ie echt is. Dat zie ik veel vaker dan vrouwen die na de bevalling direct weer een strakke buik hebben. En gelukkig maar!

1 like

Hahaha mijn moeder heeft wel eens gezegd dat als ik in het ziekenhuis geboren was, ze had gedacht dat ik verwisseld was. Had echt pikzwart haar en ze had een blond kind verwacht.

1 like

Wat moet je doen met een baby van 3 weken oud? Daar kun je niet mee naar de speeltuin of gezellig een terrasje pakken ofzo. :woman_shrugging:t4:

10 likes

Wat moet je met al die spullen is een heel goede vraag, maar wat ik vooral niet begrijp is waar láát je al die spullen? Hoe passen 3 kinderwagens in een huis?

18 likes

Voor de eerste baby met wenkbrauwen moeten we nog even wachten tot de Reinders zusjes bevallen

128 likes

nou gewoon van de glijbaan gooien hoor, wat gaat die baby doen dan

19 likes

Dagelijks vloggen is haar werk, ik snap wel dat zij het allemaal gewoon wil blijven doen. Volgens mij vindt ze het ook heel leuk voor later!

2 likes

Maar dan kijk je nu toch gewoon even niet? Ze hebben er bewust voor gekozen wel te vloggen en zelfs aangegeven dat het helpt bij een stukje van hun trauma verwerking. Als dat voor hun zo goed voelt en het fijn vinden om te doen is het toch prima. Oh en ze wilde zelf geloof ik juist kortere vlogs -@/ weet ik niet meer waarom. Ik dacht dat dat was omdat dat makkelijker editen was voor hun.

4 likes

Haha mijn ogen rolden toen ze in de vlog zei: “Dit is Mila haar favoriete knuffel, ze kijkt er de hele tijd naar, dus dat betekent dat er meer van moeten komen.” :thinking:

61 likes

Haha ja dit wilde ik net zeggen! Ja want je zou toch maar eens genoegen nemen met 1 soort favo knuffel, naast de 1000 andere maar iets minder favoriete knuffels :sweat_smile:

Mijn nichtje had wenkbrauwen en dat had ik ook echt nog nooit gezien.

Laatst werd IVVJ afgekraakt omdat ze geen back-up knuffel hadden… nu is een backup knuffel kopen weer hoarden :rofl: zo grappig hoe dat soms gaat.

20 likes

misschien waren het andere mensen. echt vervelend he dat hier meer dan 1 persoon zit

13 likes

Als het echt haar lievelingsknuffel wordt vind ik het een goed idee om er meer van te kopen. Maar dat betwijfel ik bij een kind van 19 dagen oud.

3 likes

Ik kan het verkeerd interpreteren maar @Shadina heeft toch ook niet zo zeer kritiek op dat ze weinig doen maar vraagt zich daardoor af waarom ze dan perse dagelijks moeten vloggen?
Ben het er wel mee eens. Tiger Elise deed de eerste maanden ook niet veel buitenshuis maar 1 lange vlog vind ik dan toch leuker om te kijken.

4 likes

Door de vlog van vandaag vind ik Mascha zo leuk, lekker normaal en eerlijk. Ik wou dat ik haar fuck it mentaliteit had.

2 likes