Beutyblogtopic XL #9

Ehhh jij misschien :sweat_smile: dat deed ik eeecht niet hoor

18 likes

Misschien was ik juist een extreem geval, maar bij mij hielpen compressen of doeken iig niet genoeg :weary:

1 like

Oja excusez moi! :crazy_face: Zal het voortaan ook even tegen m’n patiënten zeggen dat ze de luxe stoel krijgen :poop:

2 likes

Ja, en ssn paar maanden terug dat ze wel 8 ofzo kinderwagens aangeboden had gekregen, en dat ze dat echt niet aannam. En geloof ik zei ze er zelf ook nog bij dat ze aan 1 grote en een kleine reisvariant genoeg had? Of vergis ik me nu?

Ik vind het echt tof dat Massa geen ad of spon mbt Mila wil doen. Als ik dan kijk naar het account van Sarah Rebecca met Anna en gratis luiers… hmm.

27 likes

Weten jullie trouwens wie Mascha bedoelde? Die influencer die het hoofd van haar baby vasthield met sponring om de vinger

Huismuts denk ik…

1 like

Oja zou goed kunnen idd, als ik zie foto van 12 juli zie @Wonderland

1 like

Terecht. Je zal maar volwassen zijn en dat je hele jeugd online terug te vinden is. Ik vind het sowieso al ver gaan wat er allemaal gedeeld wordt, laat staan je kind voor #spon gebruiken. Dat is voor mij de absolute ondergrens.

4 likes

Geen idee zij is diegene die sierraden promoot v dr zus etc. En alles wat er te sponnen of te adden valt doet zij. Lijkt mij een leeg bestaan. Net zoals die terracotta romper-foto van gisteren.

De foto van 12 juli is een spon van Vedder Vedder.

Verschil is dat Mascha al meer dan genoeg verdiende voor Mila er was en IVVJ denk ik hun inkomsten sinds Hunter flink heeft zien stijgen, dankzij alle kindgerelateerde spon.

7 likes

Eens. Ik vind het ook heel dubbel, want nu laat ze zóveel zien van haar kind al. Niet direct betaald (/gespond), maar het levert haar zeker wel iets op. Heel veel zelfs, als ik zo even de statistieken bekijk van de laatste video’s.

3 likes

Daarom heb ik ook enorm veel respect voor een gezin als Arie & Romy Boomsma, die hun kinderen helemaal afschermen. Zij zouden daar echt heel veel inkomsten uit kunnen halen - Arie nog veel meer dan een gemiddelde influencer gezien hij BN’er is - en dat doen ze heel bewust niet. Ik heb daar heel veel bewondering voor.

2 likes

Zeker weten?

77 likes

Haha ja i k wilde dit echt net komen posten.

Het kind is toch niet herkenbaar in beeld?

Edit: dit is inderdaad net gepost, maar als je hun beide Instagram accounts bekijkt zie je duidelijk dat ze hun kinderen afschermen.

2 likes

Maar ze gebruiken hun kind nog steeds als reclame bord.

2 likes

Nu pas ja ik heb die kids heel vaak gezien op hun socials.

Eerder deden ze dat wel - dan heb ik het over herkenbaar in beeld. Nu doen ze dat echt al een hele tijd niet meer.

Edit: voor mij is er een verschil in wel je gezin laten zien, maar toch de privacy van je kind (proberen) te beschermen zo goed als dat gaat. Zij laten heel duidelijk hun gezin zien, maar nemen toch de privacy van hun kinderen in acht. Dat is wat ik bedoelde toen ik mijn waardering uitsprak.

1 like