Beutyblogtopic XL #9

Hahaha mijn moeder heeft wel eens gezegd dat als ik in het ziekenhuis geboren was, ze had gedacht dat ik verwisseld was. Had echt pikzwart haar en ze had een blond kind verwacht.

1 like

Wat moet je doen met een baby van 3 weken oud? Daar kun je niet mee naar de speeltuin of gezellig een terrasje pakken ofzo. :woman_shrugging:t4:

10 likes

Wat moet je met al die spullen is een heel goede vraag, maar wat ik vooral niet begrijp is waar láát je al die spullen? Hoe passen 3 kinderwagens in een huis?

18 likes

Voor de eerste baby met wenkbrauwen moeten we nog even wachten tot de Reinders zusjes bevallen

128 likes

nou gewoon van de glijbaan gooien hoor, wat gaat die baby doen dan

19 likes

Dagelijks vloggen is haar werk, ik snap wel dat zij het allemaal gewoon wil blijven doen. Volgens mij vindt ze het ook heel leuk voor later!

2 likes

Maar dan kijk je nu toch gewoon even niet? Ze hebben er bewust voor gekozen wel te vloggen en zelfs aangegeven dat het helpt bij een stukje van hun trauma verwerking. Als dat voor hun zo goed voelt en het fijn vinden om te doen is het toch prima. Oh en ze wilde zelf geloof ik juist kortere vlogs -@/ weet ik niet meer waarom. Ik dacht dat dat was omdat dat makkelijker editen was voor hun.

4 likes

Haha mijn ogen rolden toen ze in de vlog zei: “Dit is Mila haar favoriete knuffel, ze kijkt er de hele tijd naar, dus dat betekent dat er meer van moeten komen.” :thinking:

61 likes

Haha ja dit wilde ik net zeggen! Ja want je zou toch maar eens genoegen nemen met 1 soort favo knuffel, naast de 1000 andere maar iets minder favoriete knuffels :sweat_smile:

Mijn nichtje had wenkbrauwen en dat had ik ook echt nog nooit gezien.

Laatst werd IVVJ afgekraakt omdat ze geen back-up knuffel hadden… nu is een backup knuffel kopen weer hoarden :rofl: zo grappig hoe dat soms gaat.

20 likes

misschien waren het andere mensen. echt vervelend he dat hier meer dan 1 persoon zit

13 likes

Als het echt haar lievelingsknuffel wordt vind ik het een goed idee om er meer van te kopen. Maar dat betwijfel ik bij een kind van 19 dagen oud.

3 likes

Ik kan het verkeerd interpreteren maar @Shadina heeft toch ook niet zo zeer kritiek op dat ze weinig doen maar vraagt zich daardoor af waarom ze dan perse dagelijks moeten vloggen?
Ben het er wel mee eens. Tiger Elise deed de eerste maanden ook niet veel buitenshuis maar 1 lange vlog vind ik dan toch leuker om te kijken.

4 likes

Door de vlog van vandaag vind ik Mascha zo leuk, lekker normaal en eerlijk. Ik wou dat ik haar fuck it mentaliteit had.

2 likes

Ik deed en doe dat ook nog steeds. Je bent gewoon zo trots dat je iets hebt ‘gemaakt’ wat van jou is.
Had het ook nooit zo achter mezelf gezocht hoor maar mama worden maakt je soms een emotioneel persoon :stuck_out_tongue:

Ik snap het ook niet. Ik had verwacht dat ze met dat kind gingen diepzee duiken tijdens deze vlogs maar het enige dat je ziet is dat die baby slaapt. Word eens wakker, loop! Doe iets!
:wink:

9 likes

Gister waren de gedroogde bloemen nog favoriet…

Maar ja, Mascha is en blijft de queen van overdrijven, dus het verbaasd me ook echt niet dit

3 likes

Spitsbergen Mascha has left the building.

17 likes

Kan een baby uberhaupt die knuffel echt zien/herkennen? Is de zicht van een baby niet enorm beperkt en ook niet verder dan 20 cm ofzo? :smirk:

1 like