Klopt. Tenzij het een felgekleurde knuffel (en dan maakt de kleur ook nog uit) is is die knuffel een waas voor een baby de eerste maanden.
Zo lief hoe massa lekker tegen Mila kletst over welke producten ze gebruikt en waarvoor hahah en ‘als er krampjes zijn hebben we een aangepast programma’ = mila op schoot
Ja dit vind ik ook zo lief om te zien. Moeder zijn staat haar heel goed
Zij hebben katten he, dat scheelt denk ik. Ik klets ook de hele dag tegen m’n katten
Nou ik heb ook katten waar ik tegen praat alsof ze een baby zijn, maar als ik dan bij een baby in de buurt ben denk ik wtffffff moet ik zeggen
Denk dat dat bij een baby van jezelf ook ineens geen probleem meer is
Eens, ze krijgt nu ook cadeautjes van merken voor Mila en dat zal ze af en toe ook gewoon laten zien in de vlogs, ja ze krijgt dan niet betaalt in geld maar wel in producten.
Zie dat ook heel erg bij Josh. Ze krijgt altijd dure speelgoed van merken voor Alexis en dat brengt Josh dan toch wel in beeld. In mijn ogen is dat ook gewoon een vorm van spon.
Maar speelgoed kun je niet eten. Lastig om een hypotheek te betalen met speelgoed waar je niet om hebt gevraagd.
Je hebt ook niet geld ervoor uitgegeven wat normaal wel moet als je speelgoed o.i.d. wilt aanschaffen.
Plus, waarom in beeld brengen dan en het merk en al benoemen?
Ik heb moeite met Mascha te verstaan in de vlogs? Gregor versta ik sowieso al niet. Maar het geluid staat zo enorm zacht? Ik zeg het harder om het te kunnen horen en als er dan een reclame komt schrik ik me kapot…
Ik heb daar geen last van eigenlijk
Haha ja dat snap ik. Maar kindjes kunnen best zonder die dure spullen, maar zonder eten en huis en luiers wordt het een stuk lastiger.
Natuurlijk profiteren ze ervan maar bij veel van die pakketen vraag ik me toch af wat je ermee moet en waar je al die zooi laten moet. Ik denk trouwens dat ze ook heel veel niet laten zien van wat ze opgestuurd krijgen
Ik keek direct daarna andere vlogs en toen dacht ik KIJK dit kan ik verstaan😂
ik vind hun stemmen inderdaad zacht maar als ze dan een verpakking van iets open trekt maakt dat altijd zo veel geluid, alle bijgeluiden eigenlijk
Ik moet het geluid ook altijd maximaal zetten voor de vlogs van mascha en als ik daarna een andere video aanklik schrik ik me dood van het harde geluid😂
Ik heb überhaupt nog nooit een baby gehad en heb ook al die overreden look
Is ASMRRRRRRRRR
Ook als je alleen met een baby bent? Ik schaam me dood bij de ouders dus ben dan ook helemaal stil haha maar zou dat zeker niet hebben als ik een dagje op een baby moest passen.
ik las dat je een baby overreden had
Leuk idee van Mascha dat boekje! Maar de naam snap ik niet… waarom zou je het Poppy Planner noemen als het geen planner wordt?