Ik vind die schoenen echt super vet, ik zou ze ook kopen! Back to the future fan hier
Echt 100% mee eens!
Sure Joos!!!
Que
Wat bedoelt ze nou eigenlijk?!
Huh wat, masha-Mila want rechterarm huh wtf
Misschien komt dat omdat Mas links is en dus met links de camera vasthoudt. Dan zwaai je automatisch met rechts he!!! Gekke Josephine
Mascha heeft een soort ‘tik’ dat ze vaak met haar rechterarm omhoog praat, daar baseert ons Josefien dat op.
Ik dacht bij die comment ook echt wtf
Wildeburg?
Mascha combineert alle kleuren speelgoed en houdt niet van “lever thema”.
Ze heeft al vaker spontane wandelingen georganiseerd.
Spontaan & plannen ?
Oh ALSJEBLIEFT niet zeg. Ik ga wel zelf wandelen in de duinen.
Ik kom bijna in de verleiding om mee te doen, ik zou best een uurtje met Cynthia willen ‘wandelen’. Mijn gevoel zegt me dat ze heel sloom is maar dat is echt nergens op gebaseerd behalve dat ik een zure trut ben.
Ik zie t al voor me, Cynthia helemaal fit aan het wandelen met de hond en ik erachteraan, zwetend, zeuren over dat ik wil roken en waarom mag dat gvd niet in het bos. Hoe lang nog tot we op het terras gaan? Ik heb het warm, kei veel insecten hier man, wacht even Cynthia ik hou het niet bijhijj!
Cynthia helemaal stylish met dr Celine tas en ik erachter als een klamme gehaktbal
Wauw wist niet dat mensen zo rot van binnen konden zijn. (Laatste vlog van mas)
Zeggen dat je zo bevalling verdiend hebt etc.
Wat is er mis met mensen joh!
Klamme gehaktbal
Hahaha ik zie al helemaal voor me dat iemand dan op een drafje vooruit holt. Sint er maar achter aan jooehoee wacht nou even we moeten samen wandelen en de zon op onze gezicht voelen.
Wandelen met Sint en 20 anderen is toch meer een straf dan een cadeautje.
Artikel slaat nergens op. Wie brengt er nou een boek uit met wandelgebieden zonder routes want “een beetje verdwalen is veel leuker”. Waar slaat dat nou op. Voordeel van een route is toch dat je weet hoeveel km je gaat doen en je langs mooie plekken komt. Wandelgebieden kan ik nog wel via Google vinden.
Huh wat mega vreemd… dit is dan inderdaad dus bedrag X gaan betalen voor haar boek, voor iets wat je zelf met 1 Google actie voor gratis hebt gevonden (+ meer info want daar staan wel kilometers bij?)?!
Snap zelf ook wel dat ik op een eiland als Terschelling kan wandelen in de duinen